Gå til innhold

Maskorama 2022

MissStiles

Anbefalte innlegg

Gjest diam0nd
Viki6 skrev (2 timer siden):

Ja,men nettopp pga at det er så mye bråk rundt henne, så tviler jeg på at kongen vil ha mer oppmerksomhet rundt henne og familien hennes 🙃

Når søstra til Maud, Leah er med i dokusåpa powerwomen på Viaplay, så er det veldig godt mulig at en søster kongelig er med på familieprogrammet Maskorama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

diam0nd skrev (2 timer siden):

Når søstra til Maud, Leah er med i dokusåpa powerwomen på Viaplay, så er det veldig godt mulig at en søster kongelig er med på familieprogrammet Maskorama.

Det gjør det bare enda mindre sannsynlig at enda en datter er med i et underholdningsprogram denne høsten 🙃

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (1 time siden):

Det gjør det bare enda mindre sannsynlig at enda en datter er med i et underholdningsprogram denne høsten 🙃

Hele familien er nærmest en sirkusfamilie, så jeg tenker det motsatte.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overbevist om at ulven er Kristoffer Joner. Stemmen er så lik, han har helt ok sangstemme, og han har samme kroppsfasong. 

Han spilte dessuten i filmen «Den siste revejakta», og filmen handlet om hippier som gikk rundt i flanellskjorter. Det var mange bilder med en rød flanellskjorte i introen. 

Noen som er enige😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavangebrud2012 skrev (1 time siden):

Jeg er overbevist om at ulven er Kristoffer Joner. Stemmen er så lik, han har helt ok sangstemme, og han har samme kroppsfasong. 

Han spilte dessuten i filmen «Den siste revejakta», og filmen handlet om hippier som gikk rundt i flanellskjorter. Det var mange bilder med en rød flanellskjorte i introen. 

Noen som er enige😂

Nei, ulven er Øustein Pettersen. Rød flanellskjorte betyr ikke at det er en person vi har sett med rød flanellskjorte. DEt var dessuten mer et pledd, slik som skiløperne får over seg når de kommer i mål. Ser du på veska til ulven så er låsen en skibinding, under hele opptredenen er det som han går på ski, starter i hockey, kommer inn på scenen over brua. I MM sa han at det var hans store drøm å trene sammen med ulvene når han gikk fra junior til senior. Og stemmen er veldig lik, i tillegg til kroppsspråket. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marsh skrev (2 timer siden):

Nei, ulven er Øustein Pettersen. Rød flanellskjorte betyr ikke at det er en person vi har sett med rød flanellskjorte. DEt var dessuten mer et pledd, slik som skiløperne får over seg når de kommer i mål. Ser du på veska til ulven så er låsen en skibinding, under hele opptredenen er det som han går på ski, starter i hockey, kommer inn på scenen over brua. I MM sa han at det var hans store drøm å trene sammen med ulvene når han gikk fra junior til senior. Og stemmen er veldig lik, i tillegg til kroppsspråket. 

Er Øystein Pettersen så høy og spinkel da? Og kan han synge😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavangebrud2012 skrev (Akkurat nå):

Ulven er ingen stor sanger😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, rosemarin said:

Ulven er ingen stor sanger😅

Ulven er bedre på show enn sang og der passer Øystein Pettersen bra. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg hadde elsket om Maud Angelica er Dandy!! Jan Thomas kommer jammen til å bli fornøyd. Begynner å bli overbevist om at hintene passer, og når Leah kan være med på TV-program, så kan MA det også!

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanaia skrev (2 minutter siden):

Legg også merke til påfuglfjærne i hatten. En heder til Pappa Ari...

image.thumb.png.ee5e33716e62962ea34e38fa2c858232.png

Blir mer og mer overbevist. Påfugl-hintet virker jo veldig påfallende. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavangebrud2012 skrev (2 timer siden):

Synes du ulven sang veldig bra da?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ulven er Fritz Aanes. Måten han entrer scenen på, er akkurat slik kampsportutøvere entrer ringen/matta. I bryting går man fra junior til senior.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanaia skrev (14 timer siden):

Legg også merke til den riktige høyden på Dandy. Halsen dekker hodet og hun er et hode lavere enn Silje Nordnes.
Hendene er også kortere enn Siljes.
Høyden og fingerne stemmer meget godt med Maud Angelica:

Her står de ved siden av hverandre på scenen. Silje er visstnok 167 cm, i følge henne selv i fjor. Dandy ser ut til å være lavere enn henne.

...

0Dandy002.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (3 minutter siden):

Her står de ved siden av hverandre på scenen. Silje er visstnok 167 cm, i følge henne selv i fjor. Dandy ser ut til å være lavere enn henne.

...

0Dandy002.jpg

image.png.82562982d18332952c053bcc6b1b5478.png

Dette stemmer bra med Maud Angelica. Mette Marit mener jeg er rundt 175 cm høy.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...