Gå til innhold

Maskorama 2022

MissStiles

Anbefalte innlegg

On 10/17/2022 at 8:50 PM, Marsh said:

Jeg føler at jeg har sett det der stigegreiene som kommer rett etterpå som vignett i et eller annet tv-program, men kommer ikke på hva

Hotell Cæsar har hatt en sånn intro!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nysgjerrigpernille skrev (27 minutter siden):

Hotell Cæsar har hatt en sånn intro!

Da tenker jeg umiddelbart Janne Formoe eller Lene Alexandra Øien

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanaia skrev (3 timer siden):

Er det ikke origami bak på bordet? Det er en av Maud Angelicas største interesser, så enda et hint som stemmer. Klesstilen hennes er også ganske så androgyn som passer Dandy. 

Klesstilen hennes vil jeg kalle kjerring og ikke dandy, men faren hennes var jo dandy, kan være et hint til ham. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen

Bare for å slenge inn enda ett navn (usikker på om det er nevnt) så synes jeg Dandy høres ut som Melina Johnsen av og til 😂 Som om det ikke er nok navn å tenke på allerede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvakkekyllingen skrev (8 minutter siden):

Bare for å slenge inn enda ett navn (usikker på om det er nevnt) så synes jeg Dandy høres ut som Melina Johnsen av og til 😂 Som om det ikke er nok navn å tenke på allerede. 

Ha ha, jeg har også tenkt på Synnøve Svabø fra Nitimen og Christine Koht😅

Lurer også litt på Iman Meskini (ref. siste Maskorama pod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Henikka skrev (1 minutt siden):

Ha ha, jeg har også tenkt på Synnøve Svabø fra Nitimen og Christine Koht😅

Lurer også litt på Iman Meskini (ref. siste Maskorama pod)

Rart med det hvor mange navn som kan passe om man begynner å undersøke 🤣 

Nå skal det sies at jeg absolutt ikke har peiling på Melina og hint feks. Men har hørt henne snakke. Og den minner meg om sangen 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå):

Rart med det hvor mange navn som kan passe om man begynner å undersøke 🤣 

Nå skal det sies at jeg absolutt ikke har peiling på Melina og hint feks. Men har hørt henne snakke. Og den minner meg om sangen 😄

Ikke sant!!

Nei, nå trenger vi virkelig en ny episode 🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Henikka skrev (1 minutt siden):

Ikke sant!!

Nei, nå trenger vi virkelig en ny episode 🥰

Enig! Blir spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (1 minutt siden):

Vet Ulrikke sa det i første episode, men nå er jeg enig. Tok bare litt tid. Ulven er jo Thomas Numme.

DET er det eneste jeg har vært sikker på hele tiden😅. Såååå... håper han må ta av masken på lørdag. Trenger mer tid på de andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henikka skrev (3 minutter siden):

DET er det eneste jeg har vært sikker på hele tiden😅. Såååå... håper han må ta av masken på lørdag. Trenger mer tid på de andre. 

Er jo helt åpenbart når jeg hørte det igjen. Blir oppgitt over meg selv 😩😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (34 minutter siden):

Vet Ulrikke sa det i første episode, men nå er jeg enig. Tok bare litt tid. Ulven er jo Thomas Numme.

Tror ulven er en skiløper, alt for mange hint til ski uten at det ikke har betydning, og måten ulven beveger seg på scenen hinter til ski også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Henikka skrev (6 timer siden):

Hvis du spoler frem til 1 min 31 sek i introvideoen så ser du det:

Obs! Introvideoen til programmet, ikke Dandy sin intro.

Ah, der var den! Takk for det. Jeg hadde ikke sett denne introen til programmet, kun introen til Dandy. Ingen tvil om at det kan tolkes som pride-farger.  🌈  Spørsmålet er da om det er et reelt hint, eller om det er en avledning. Hørte Kjell Nordström si at det var lagt inn avledninger for ikke å gjøre det for lett for seerne å finne svaret. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsh skrev (19 minutter siden):

Tror ulven er en skiløper, alt for mange hint til ski uten at det ikke har betydning, og måten ulven beveger seg på scenen hinter til ski også

Maskorama-podcasten mener at det er Øystein 'Pølsa' Pettersen som er Ulven, og jeg synes det er en god kandidat. Thomas Numme har etter min mening litt for stor mage til å være Ulven.  😁

Endret av NordicViking
Skriveleif :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banjo skrev (6 timer siden):

På Maskorama podcasten i dag lanserte de Henrik Thodesen som rabagasten. Jeg kjøper den, stemmen er så lik!

Henrik Thodesen er uten tvil en god kandidat. Akkurat nå er det han og Jakob Schøyen Andersen jeg synes er de mest aktuelle. Så får vi se hvor de nye hintene fører oss.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (6 minutter siden):

Maskorama-podcasten mener at det er Øystein 'Pølsa' Petersen som er Ulven, og jeg synes det er en god kandidat. Thomas Numme har etter min mening litt for stor mage til å være Ulven.  😁

Skjønner hva du mener, men: se på nest siste bilde på instaen hans. Er ikke mye mage der lenger...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...