Gå til innhold

Maskorama 2022

MissStiles

Anbefalte innlegg

NordicViking skrev (3 timer siden):

Ja, jeg synes stemmen til Huldra minner litt om Alexandra Joner. 

Jeg er 100% sikker hvertfall

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går mye av de samme igjen i diskusjonen. Jeg tenker at det er en politiker med, og det er Dandy. Roser på skoene, vil hjelpe, kan det være kunnskapsminister Tonje Brenna? Og på Frøya får jeg Jenny Jenssen vibes, ikke alt som passer inn foreløpig, men det er det aldri , da det er ting man ikke vet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hengt meg opp i Frøyas kostyme, og forsøker å finne hint der.  🔎

På brystet er det noe som ligner et våpenskjold (se bilde under). Det er noe som er blått, og jeg trodde først det kunne være et annet dyr (enn de to hundene). Jeg trodde også at det var to sverd. Jeg var tydeligvis helt på vidda.  😄

Med mindre øynene svikter meg helt, så tror jeg faktisk at det kan være et bilde av ei kake på våpenskjoldet. Og det er ikke to sverd, men en kniv og en gaffel. Det har kanskje noe med mat å gjøre.  🍰

Kan personen bak maska være glad i - eller kjent for - å lage mat?  🤔

Det er også noe som ligner runer på våpenskjoldet, men jeg klarer ikke å tyde hva som eventuelt står der.

...

0Froya004.jpg

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at Kristin Gjelsvik bl.a. har vært med i 'Camp Kulinaris'. Kan hun være Frøya?  🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (16 minutter siden):

På brystet er det noe som ligner et våpenskjold (se bilde under). Det er noe som er blått, og jeg trodde først det kunne være et annet dyr (enn de to hundene). Jeg trodde også at det var to sverd. Jeg var tydeligvis helt på vidda.  😄

Med mindre øynene svikter meg helt, så tror jeg faktisk at det kan være et bilde av ei kake på våpenskjoldet. Og det er ikke to sverd, men en kniv og en gaffel. Det har kanskje noe med mat å gjøre.  🍰

Det er også noe som ligner runer på våpenskjoldet, men jeg klarer ikke å tyde hva som eventuelt står der.

...

0Froya004.jpg

Shit, goodjob. Trodde og det var sverd! Men har ikke klart å få til et så tydelig bilde som det her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NordicViking skrev (18 minutter siden):

...

0Froya004.jpg

Kan nesten se ut som en pizza også, med sånt hjerte som på grandiosaen😜 men vanskelig å se. Så mye blått - hva det kan være 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (14 minutter siden):

Jeg ser at Kristin Gjelsvik bl.a. har vært med i 'Camp Kulinaris'. Kan hun være Frøya?  🤔

Sofie FRØYsa 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (18 minutter siden):

Eller en som har vært i 4 stjernes middag- altså absolutt alle kjendisene i hele Norge 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (29 minutter siden):

...

0Froya004.jpg

Takk! Jeg har sett kniv og gaffel, men klarte ikke å se hva som var på skjoldet! Kan kanskje være en pizza også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsh skrev (1 minutt siden):

Takk! Jeg har sett kniv og gaffel, men klarte ikke å se hva som var på skjoldet! Kan kanskje være en pizza også. 

Pizza eller kake. Jeg tror det kan ha noe med mat å gjøre.  :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (10 minutter siden):

Sofie FRØYsa 😂

Veldig interessant, sjekk stemmen hennes her på Beat for Beat, den er ganske så lik Frøya-

Hun kommer opprinnelig fra Grimstad, så den skarrende dialekten får hun vel greit til. Synes også presentasjonen av Frøya var i hennes humoristiske ånd, kjenner også igjen stemmen og måten hun snakker på. Ryddingen kan kanskje ha noe med at hun har slitt med OCD og ryddemani. Kniv og gaffel er fordi hun var med i Camp Kulinaris der hun kom helt til finaleuken.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanaia skrev (3 minutter siden):

Veldig interessant, sjekk stemmen hennes her på Beat for Beat, den er ganske så lik Frøya-

Hun kommer opprinnelig fra Grimstad, så den skarrende dialekten får hun vel greit til. Synes også presentasjonen av Frøya var i hennes humoristiske ånd, kjenner også igjen stemmen og måten hun snakker på. Ryddingen kan kanskje ha noe med at hun har slitt med OCD og ryddemani. Kniv og gaffel er fordi hun var med i Camp Kulinaris der hun kom helt til finaleuken.

Ja kanskje. Men håper ikke det da, nok en kjedelig halv-kjendis😀😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanaia skrev (11 minutter siden):

Ja, det er likheter i stemmen. Kan ikke utelukke henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å se Sofie Frøysaa nevnes 🙂

Hun kan definitivt å synge, og hun deltok i the voice  :Nikke: men jeg var sikker på at dèt ble for åpenbart :klaske: Hyggelig at navnet er oppe!

Den kaken tolket jeg som pizza. Jenny S var jo grandiosa sitt fjes utad for noen år siden :Knegg:

Den blåfargen inne i pizzaen, skal de forestille et kart eller vann av no slag, mon tro 🤔

Det er så koselig å være her inne, dere er gode til å legge fram navn! :klappe:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tradegy skrev (1 minutt siden):

Morsomt å se Sofie Frøysaa nevnes 🙂

Hun kan definitivt å synge, og hun deltok i the voice  :Nikke: men jeg var sikker på at dèt ble for åpenbart :klaske: Hyggelig at navnet er oppe!

Den kaken tolket jeg som pizza. Jenny S var jo grandiosa sitt fjes utad for noen år siden :Knegg:

Den blåfargen inne i pizzaen, skal de forestille et kart eller vann av no slag, mon tro 🤔

Det er så koselig å være her inne, dere er gode til å legge fram navn! :klappe:

Det ser jo ut som Grandiosa med et sånt hjertestykke som er skåret ut

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, rosemarin said:

Det ser jo ut som Grandiosa med et sånt hjertestykke som er skåret ut

Ja, det gir grandiosa vibber :Nikke: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig godt observert @NordicViking

Henger meg på forslaget om Sofie Frøysaa også, stemmen ligner utrolig mye nå som jeg har hørt klippet mange ganger. Det eneste som får meg i tvil er at hun sier i introvideoen at hun er en ganske så normal "Frøy".. Hadde hun gjort det om det var SF? Men altså..har ikke funnet noen andre navn som passer bedre til stemmen. Det er så mye Sofie over den!

Endret av toothfairy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blå greia over pizzaen og kniven, kan det ha noe med Sofie Frøysaas panikk for bakterier og kniver?

Nettavisen skrev: "Det mange seere imidlertid ikke vet er at Frøysaa hadde flere utfordringer enn bare det å lage mat under oppholdet. Omtrent hele livet har Frøysaa levd med ulike former for tvangstanker. Våren 2019 ble hun imidlertid frisk fra de fleste tankene, bort sett fra det å være på kjøkkenet.

- Spesielt bakterier og skarpe gjenstander er det jeg synes er ubehagelig, sier Frøysaa."

Endret av Kanaia
Korrigere info
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...