Henikka Skrevet 17. oktober 2022 #441 Del Skrevet 17. oktober 2022 rosemarin skrev (3 minutter siden): Godt å se at det er noen som er enda mer besatt 😂 Familie og venner bare rister på hodet 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sukkerfrihverdag Skrevet 17. oktober 2022 #442 Del Skrevet 17. oktober 2022 Jeg tror Dandy er Vita eller Wanda (den av de med føflekk i fjeset), på grunn av føflekken og dette med å «bruke like mye tid på å pleie barten som øyevippene». Mener de har pratet om voksing/hårfjerning av bart/ansiktshår og vipper er noe de åpenbart er opptatt av😅 Andre ting er kompass (71grader nord, kompani lauritsen, på tur med Lars Monsen) og moteinteresse. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rachelg Skrevet 17. oktober 2022 #443 Del Skrevet 17. oktober 2022 sukkerfrihverdag skrev (8 minutter siden): Jeg tror Dandy er Vita eller Wanda (den av de med føflekk i fjeset), på grunn av føflekken og dette med å «bruke like mye tid på å pleie barten som øyevippene». Mener de har pratet om voksing/hårfjerning av bart/ansiktshår og vipper er noe de åpenbart er opptatt av😅 Andre ting er kompass (71grader nord, kompani lauritsen, på tur med Lars Monsen) og moteinteresse. Vita er den som har føflekken Kanskje de tar en M&M og bytter annenhver uke? Om føflekken er borte denne uken, så er vel Wanda inni der 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 17. oktober 2022 #444 Del Skrevet 17. oktober 2022 (endret) Har en helt vill teori! Jeg vet jeg har hørt stemmen til Huldra, men klarer bare ikke plassere stemmen. Men jeg vet at denne stemmen har jeg hørt før. Tenkte først Alexandra Joner, rosa hår på Huldra, og kan se for meg at hun kan ha en sånn stemme. Men finner ingen klipp hvor Alexandra Joner går så dypt i stemmeregisteret som Huldra. Har gått gjennom en lang liste med kvinnelige artister nå. Sitti og hørt på med øynene igjen og full støykansellering. Har gått gjennom alle disse så langt. Mari Bølla Alexandra Joner Alexandra Rotan Maria Haukaas Mittet Trine Rein Julia Bergan Tuva Syvertsen Sandra Lyng Ida Maria Adelen Men ingen av disse stemmene får jeg til å passe helt med Huldra, men så vet jeg at jeg har hørt stemmen. Så datt det ned i meg en stemme som jeg synes er ganske lik, men det går jo ikke, og det er Margaret Berger. For de som husker Margaret fra Idol, med Come Together og Stop, så er mye av stemmeregisteret der likt. Sommerfuglene, gir meg mye av den samme feelingen på info videoen som jeg fikk på Nøkken i fjor. Er liksom mye lik «stemning». Så her er min veldig kontroversielle teori, kan de ha castet Margaret Berger 2 ganger, kun for å lure folk trill rundt? Fordi hun blir jo nesten utelukket? Hva tenker dere? Endret 17. oktober 2022 av Blueberrymuffin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 17. oktober 2022 #445 Del Skrevet 17. oktober 2022 (endret) Blueberrymuffin skrev (13 minutter siden): Har en helt vill teori! Jeg vet jeg har hørt stemmen til Huldra, men klarer bare ikke plassere stemmen. Men jeg vet at denne stemmen har jeg hørt før. Tenkte først Alexandra Joner, rosa hår på Huldra, og kan se for meg at hun kan ha en sånn stemme. Men finner ingen klipp hvor Alexandra Joner går så dypt i stemmeregisteret som Huldra. Har gått gjennom en lang liste med kvinnelige artister nå. Sitti og hørt på med øynene igjen og full støykansellering. Har gått gjennom alle disse så langt. Mari Bølla Alexandra Joner Alexandra Rotan Maria Haukaas Mittet Trine Rein Julia Bergan Tuva Syvertsen Sandra Lyng Ida Maria Adelen Men ingen av disse stemmene får jeg til å passe helt med Huldra, men så vet jeg at jeg har hørt stemmen. Så datt det ned i meg en stemme som jeg synes er ganske lik, men det går jo ikke, og det er Margaret Berger. For de som husker Margaret fra Idol, med Come Together og Stop, så er mye av stemmeregisteret der likt. Sommerfuglene, gir meg mye av den samme feelingen på info videoen som jeg fikk på Nøkken i fjor. Er liksom mye lik «stemning». Så her er min veldig kontroversielle teori, kan de ha castet Margaret Berger 2 ganger, kun for å lure folk trill rundt? Fordi hun blir jo nesten utelukket? Hva tenker dere? VELDIG gøy teori!!! Originalt 😄. En sånn typ casting kan de bare gjøre en gang isåfall[eller 2 da], hvis ikke blir det for dumt 😅 Jeg må visst høre Huldra en gang til før jeg legger meg🙈 Endret 17. oktober 2022 av Henikka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. oktober 2022 #446 Del Skrevet 17. oktober 2022 Blueberrymuffin skrev (12 minutter siden): Har en helt vill teori! Jeg vet jeg har hørt stemmen til Huldra, men klarer bare ikke plassere stemmen. Men jeg vet at denne stemmen har jeg hørt før. Tenkte først Alexandra Joner, rosa hår på Huldra, og kan se for meg at hun kan ha en sånn stemme. Men finner ingen klipp hvor Alexandra Joner går så dypt i stemmeregisteret som Huldra. Har gått gjennom en lang liste med kvinnelige artister nå. Sitti og hørt på med øynene igjen og full støykansellering. Har gått gjennom alle disse så langt. Mari Bølla Alexandra Joner Alexandra Rotan Maria Haukaas Mittet Trine Rein Julia Bergan Tuva Syvertsen Sandra Lyng Ida Maria Adelen Men ingen av disse stemmene får jeg til å passe helt med Huldra, men så vet jeg at jeg har hørt stemmen. Så datt det ned i meg en stemme som jeg synes er ganske lik, men det går jo ikke, og det er Margaret Berger. For de som husker Margaret fra Idol, med Come Together og Stop, så er mye av stemmeregisteret der likt. Sommerfuglene, gir meg mye av den samme feelingen på info videoen som jeg fikk på Nøkken i fjor. Er liksom mye lik «stemning». Så her er min veldig kontroversielle teori, kan de ha castet Margaret Berger 2 ganger, kun for å lure folk trill rundt? Fordi hun blir jo nesten utelukket? Hva tenker dere? Jeg tenkte også det! Synes stemmen var veldig lik. Men slo det fra meg siden hun var med sist gang. Skal ikke se bort i fra at det kan være henne igjen 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. oktober 2022 #447 Del Skrevet 17. oktober 2022 Margaret deltok også med Queen of the night det året hun var med i Idol 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
os Maxilla Skrevet 17. oktober 2022 #448 Del Skrevet 17. oktober 2022 Det er skikkelig kjedelig hvis de har brukt noen på nytt. Synes det er kjedelig nok at de bruker folk som har vært mye gjettet på, slik som Birgit Skarstein i hele fjor, og Ingeborg Walter hele året før det. Det må da være flere å ta av? Rart å bruke de som folk fortsatt har fremst i hjernebarken. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 17. oktober 2022 #449 Del Skrevet 17. oktober 2022 (endret) Kvakkekyllingen skrev (22 minutter siden): Margaret deltok også med Queen of the night det året hun var med i Idol 😁 Da må jeg finne frem idol DVDen min fra 2004 og høre den igjen ☺️ Update: Hørte nå. Introen så synger Huldra lengre nede. På refrenget, og andre vers høres det helt likt ut 🤯 Da klarer jeg ikke å skille Huldra og Margaret 🤯🤯🤯 Sier jo ikke at det ikke kan være noe som synger likt, men opptaket fra 2004 med Queen of the Night høres farlig likt ut. Enten blir vi lurt trill rundt, med Margaret Berger igjen, eller er det mulig at noen prøver å etterligne Berger kun for å tulle med publikum? 🤔 Endret 17. oktober 2022 av Blueberrymuffin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. oktober 2022 #450 Del Skrevet 17. oktober 2022 Blueberrymuffin skrev (Akkurat nå): Da må jeg finne frem idol DVDen min fra 2004 og høre den igjen ☺️ Gjør det 👍😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 17. oktober 2022 #451 Del Skrevet 17. oktober 2022 Blueberrymuffin skrev (9 minutter siden): Da må jeg finne frem idol DVDen min fra 2004 og høre den igjen ☺️ 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 17. oktober 2022 #452 Del Skrevet 17. oktober 2022 Jeg synes jeg hører både Alexandra Joner OG Margaret Berger når Huldra synger I hintvideoen påstår Huldra at hun "aldri har vunnet noe" (eller lignende.. ). Da tenker jeg litt typisk AJ. Hun gjør det bra, men når ikke hèlt opp. På samme tid: når den fortellerstemmen blir lagt på; så får jeg umiddelbart MB vibber, da det er litt eurovision stemning I år føler jeg nesten alt er mulig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 17. oktober 2022 #453 Del Skrevet 17. oktober 2022 (endret) Tradegy skrev (52 minutter siden): Margaret Berger når Huldra synger Er det vanlig at folk er med to sesonger på rad? Altså. Marin Ravn gjennomskuet henne sist sesong. Det hadde hun nok gjort igjen hvis hun var med på nytt.. Endret 17. oktober 2022 av ltfutt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. oktober 2022 #454 Del Skrevet 17. oktober 2022 Blueberrymuffin skrev (30 minutter siden): Da må jeg finne frem idol DVDen min fra 2004 og høre den igjen ☺️ Update: Hørte nå. Introen så synger Huldra lengre nede. På refrenget, og andre vers høres det helt likt ut 🤯 Da klarer jeg ikke å skille Huldra og Margaret 🤯🤯🤯 Sier jo ikke at det ikke kan være noe som synger likt, men opptaket fra 2004 med Queen of the Night høres farlig likt ut. Enten blir vi lurt trill rundt, med Margaret Berger igjen, eller er det mulig at noen prøver å etterligne Berger kun for å tulle med publikum? 🤔 Hmm. Spennende 😀 Kanskje det er henne 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 17. oktober 2022 #455 Del Skrevet 17. oktober 2022 Tradegy skrev (10 minutter siden): Jeg synes jeg hører både Alexandra Joner OG Margaret Berger når Huldra synger I hintvideoen påstår Huldra at hun "aldri har vunnet noe" (eller lignende.. ). Da tenker jeg litt typisk AJ. Hun gjør det bra, men når ikke hèlt opp. På samme tid: når den fortellerstemmen blir lagt på; så får jeg umiddelbart MB vibber, da det er litt eurovision stemning I år føler jeg nesten alt er mulig Ja, føler virkelig alt kan skje. Sikkert noen som synes det er tåpelig, men jeg hadde blitt positivt overrasket om de hadde turt å caste en tidligere deltager. Fordi det er så uventet og risky. Det er helt greit om det kun skjer en gang, for å overraske. Men føler ikke stemmen er helt Joner, men jeg kan se for meg at Joner kanskje kan klare å synge på den måten. Men ja, alt er mulig, måtte kaste ut MB her 😄 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Hmm. Spennende 😀 Kanskje det er henne 😁 Eneste som ikke stemmer er «aldri vunnet noe», hvor bokstavelig skal man tolke det. Hun «vant» jo MGP, men «tapte» Eurovision. Men som brukeren over, jeg står mellom Joner og Berger. Men synes det hadde vært ille gøy om de castet Berger igjen, tenk så mange som vil bli rundlurt. Som Silje sier for «alt kan skje» i Maskorama. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 17. oktober 2022 #456 Del Skrevet 17. oktober 2022 (endret) 24 minutter siden, ltfutt said: Er det vanlig at folk kan være med to sesonger på rad? Altså. Marin Ravn gjennomskuet henne sist sesong. Det hadde hun nok gjort igjen hvis hun var med på nytt.. Det bør jo ikke være mulig. Med tanke på at det sikkert er ganske lukrative honorarer, så ville det nesten vært (i mangel av bedre ord) urettferdig.. Samtidig er det jo et kjør som begynner i januar, så det er jo hèlt sikkert ikke et opplegg som veldig mange kan prioritere. Det har vel for enkelte hopet seg litt opp med oppdrag og utsettelser etter corona 🙂 Men sier som Jan Thomas. I hodet mitt er det en eneste stor fest, og jeg er den eneste inviterte Det ene navnet etter det andre, bare deiser ned. Hjernen mitt har snart støvsugd hele Norge for navn Endret 17. oktober 2022 av Tradegy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 17. oktober 2022 #457 Del Skrevet 17. oktober 2022 Tradegy skrev (3 minutter siden): Hodet mitt har snart støvsugd hele Norge for navn Men Alexandra Joner er jo et godt forslag da. foreløpig holder jeg en knapp på at det er henne 😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 17. oktober 2022 #458 Del Skrevet 17. oktober 2022 6 minutter siden, ltfutt said: Men Alexandra Joner er jo et godt forslag da. foreløpig holder jeg en knapp på at det er henne 😃 47% inne på Vg, tipper også henne Jeg har satt inn Margaret litt på trass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winterbird Skrevet 17. oktober 2022 #459 Del Skrevet 17. oktober 2022 På Huldra har jeg Alexandra Joner, Margaret Berger og Tomine Harket. Noen som får kniven som risser inn en strek (i introen) til å passe med Alexandra eller Margaret? Kan det være Margaret som setter en tellestrek siden hun var med i fjor? 😄 Tomine har vært med i Farmen, og der har de sånn kniv. Huldra har dessuten laaange negler, noe som også passer med Tomine. Ellers liker de jo alle å opptre, stemmen kan passe til alle, og alle har vært med i Eurovision. Får se om jeg blir noe klokere etter neste episode 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 17. oktober 2022 #460 Del Skrevet 17. oktober 2022 Henikka skrev (2 timer siden): Ha ha ha, det har du rett i😂😂 Bare slo meg... Elin Tvedt er en typisk person som kunne vært med. Veldig kjent for 20 år siden, dratt frem fra glemselen liksom 😄 Oi, Elin Tvedt! Det hadde vært interessant. Og det mest spennende med dette...... Elin Tvedt har faktisk en flott sangstemme. Jeg vil tro at mange ville latt seg lure dersom hun gjemte seg bak en av maskene. 😄 Hør på denne med Matti Røssland og Elin Tvedt: ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå