Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 15. oktober 2022 #241 Del Skrevet 15. oktober 2022 Emma Ellingsen som Dandy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amaryllish Skrevet 15. oktober 2022 #242 Del Skrevet 15. oktober 2022 Vanskeligere i år! Ikke som i fjor hvor det var helt åpenbart at Christian Ringnes var grisen feks. Lurer på hvem som ryker først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 15. oktober 2022 #243 Del Skrevet 15. oktober 2022 Åhh, jeg rakk ikke å legge inn alle gjettingene mine på nrk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 15. oktober 2022 #244 Del Skrevet 15. oktober 2022 Det var færre hint i videoene i første episode denne gang, var det ikke? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 15. oktober 2022 #245 Del Skrevet 15. oktober 2022 Henikka skrev (49 minutter siden): Selma Ibrahim kan være Snøroboten! Siterer meg selv😅 Ref. hintene: Selma var programleder på nrk super, OG var 17.mai vert på nrk(nrk super sin sending) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villa31 Skrevet 15. oktober 2022 #246 Del Skrevet 15. oktober 2022 Rabagasten, Matoma?🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marisana Skrevet 15. oktober 2022 #247 Del Skrevet 15. oktober 2022 Ser på Maskorama med moren min, og hun nevnte at Rabagasten minnet henne om Hege Schøyens karakter Stælken Gundersen. Kom til å tenke på at det kanskje kan være sønnen hennes, Jacob Schøyen? At han bruker morens mest kjente karakter som et hint. Veit ikke hvordan han er som sanger da, men det var en tanke vi fikk 😊 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 15. oktober 2022 #248 Del Skrevet 15. oktober 2022 frustrert_student skrev (41 minutter siden): Vil nesten tippe Sophie Elise som Dandy, mest fordi de spilte für Elise remix, at hun kommenterte «hver du ikke hvem jeg er» og at hun er opptatt av å hjelpe. Tenkte også på at hendene hennes rister en del pga essensiell tremor, og at Dandy hele tiden holdt noe eller holdt hånden gjemt/stille på brystet o.l🤔 På Frøya tenkte jeg litt på om det kunne være en lege? I og med at hun sa at hun er der når folk blir født og når de ikke er der mer (eller noe i den duren). Kan det være Sunniva Gylver? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 15. oktober 2022 #249 Del Skrevet 15. oktober 2022 Capazitet skrev (Akkurat nå): Kan det være Sunniva Gylver? Ja!! Bra gjetning!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
delias Skrevet 15. oktober 2022 #250 Del Skrevet 15. oktober 2022 Capazitet skrev (Akkurat nå): Kan det være Sunniva Gylver? tviler. Jeg er en av hennes elever på høgskolen og syntes ikke det matcher helt med henne på mange måter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 15. oktober 2022 #251 Del Skrevet 15. oktober 2022 Marisana skrev (2 minutter siden): Ser på Maskorama med moren min, og hun nevnte at Rabagasten minnet henne om Hege Schøyens karakter Stælken Gundersen. Kom til å tenke på at det kanskje kan være sønnen hennes, Jacob Schøyen? At han bruker morens mest kjente karakter som et hint. Veit ikke hvordan han er som sanger da, men det var en tanke vi fikk 😊 Capazitet skrev (1 minutt siden): Kan det være Sunniva Gylver? Gode forslag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 15. oktober 2022 #252 Del Skrevet 15. oktober 2022 Hytta sitter i rullestol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 15. oktober 2022 #253 Del Skrevet 15. oktober 2022 Motelvibes skrev (2 minutter siden): Hytta sitter i rullestol? Jepp. Birgit tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 15. oktober 2022 #254 Del Skrevet 15. oktober 2022 JAAAAAA! Jeg hadde rett 🥳🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. oktober 2022 #255 Del Skrevet 15. oktober 2022 Jeg skulle gjette Birgit, men rakk det ikke før stemmingen ble stengt, hmrf. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. oktober 2022 #256 Del Skrevet 15. oktober 2022 Så flink Birgit er til å synge! 24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 15. oktober 2022 #257 Del Skrevet 15. oktober 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Jepp. Birgit tenker jeg. Ja se der! Tippa rullestol pga formen og bevegelsene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 15. oktober 2022 #258 Del Skrevet 15. oktober 2022 Jeg tenkte at Birgit var for obvious og tok bort henne fra hytta, pokker og😂 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 15. oktober 2022 #259 Del Skrevet 15. oktober 2022 Skulle gjerne hatt Birgit der lenger Kjempeflink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 15. oktober 2022 #260 Del Skrevet 15. oktober 2022 Kjempeimponert over sangstemmen til Birgit! Det er vanskelig å synge når man sitter. Men hun har nok bedre lungekapasitet enn gjennomsnittspersonen! 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå