AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #1 Del Skrevet 4. oktober 2022 Sliter alle med et eller annet som de ikke snakker om? Og da mener jeg ikke sånne små ting som å ikke føle seg pen osv, men noe så sårt som har påvirket deg som person og som du bærer med deg hver dag. Jeg f.eks har en mor som er narkoman, slitt med vold store deler av oppveksten. Men snakker aldri om dette med noen. Så er det faktisk slik at alle sliter med noe eller har noen det helt perfekt? Anonymkode: 39367...ccc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #2 Del Skrevet 4. oktober 2022 Ja. Har mistet et søsken. Og er skadet av en religiøs oppdragelse. Anonymkode: 22f62...635 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #3 Del Skrevet 4. oktober 2022 Ja. Å det å ikke være pen nokk er nokk en ting får mange også merker du bagitalisere det. Jeg føler meg ikke pen nokk , føler meg ekkel , hater speilet , synes synd på folk som må se på meg , hater meg selv er så stygg!! Blir provosert av meg selv også ikke bare at du ser på det som en bagatell..har flere ting men får meg er det værre en å vokst opp i vold og blitt voldtatt. Men ja alle har noe. Anonymkode: 6e9e0...bb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hippogriff Skrevet 4. oktober 2022 #4 Del Skrevet 4. oktober 2022 Mange samfunns- og folkehelseproblemer er svært utbredt til tross for at de er skambelagt. Men folk er mer enn de problemene de har opplevd i livet, og det er ikke sikkert man føler seg komfortabel i den båsen man kan bli satt i om man snakker for mye om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå