Gå til innhold

Hvordan kompensere for at man er stygg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

en tidligere kollega er ginger, kortere enn normalen. Han er ikke lenge singel for å si det sånn :P

Men han er smart, hyggelig, omtenksom, morsom (!!) og ganske trent 

Anonymkode: ae9be...70c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ginger er flott da, syns jeg. Ellers syns jeg bra personlighet og ikke minst humor er tyngste lodd på vekta når jeg ser etter partner. Høres ut som du har fokus på trening, og det er bra. Og at du er i gang med utdanning, det er også et stort pluss. Kanskje investere i noe som kamuflerer rødheten i huden, og de mørke posene under øynene. Mange produkter som gjør det, og at en mann steller med huden sin er absolutt ingen turnoff. 170 er høyt nok for veldig mange jenter. Men du er ung, og i din aldersgruppe så er det vel mange som ikke ser etter noe seriøst enda, travle med utdannelse og med rett og slett bare leve litt før hverdagen begynner å gjøre sitt inntog. Vær sosial, kom i prat med folk, vis fram personligheten din og humoren. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det gjør ikke det. Pene damer vil ikke ha menn som prøver seg på stygge.

Ved å gi komplimenter til stygge damer vil man automatisk plassere seg i taperkategorien.

Anonymkode: 92a26...23f

Nei nei.. funker som faen d der.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det gjør ikke det. Pene damer vil ikke ha menn som prøver seg på stygge.

Ved å gi komplimenter til stygge damer vil man automatisk plassere seg i taperkategorien.

fortjener ikke stygge damer komplimenter? 🤣

Anonymkode: 6d891...a80

Skrevet

I asiatiske land er de veldig glad i rødhårede 😊 

Anonymkode: 43cde...ede

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Pardon my French. Men jeg er usikker på om helsefag som du studerer til er spesielt smart, siden du da er på vei til en lavt utdannet jobb. Lav utdanning og lav lønn hos en mann betyr langt, langt mer for kvinner enn hva mannens utseende betyr. 

Og for å være brutalt ærlig så kan mange også mistolke deg for å være homofil, siden homofile er sterkt overrepresenterte blant menn innen helsefag. 

Anonymkode: 02351...941

For noe vas. Menn i helsesektoren er mer aktuelle som partner og far enn en overarbeidet advokat uten empati og omsorg for andre. 

Ingen tenker at en mannlig sykepleier er homofil , unntatt homofober og incels som deg 

Anonymkode: 36400...b24

• Liker 2
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Pardon my French. Men jeg er usikker på om helsefag som du studerer til er spesielt smart, siden du da er på vei til en lavt utdannet jobb. Lav utdanning og lav lønn hos en mann betyr langt, langt mer for kvinner enn hva mannens utseende betyr. 

Og for å være brutalt ærlig så kan mange også mistolke deg for å være homofil, siden homofile er sterkt overrepresenterte blant menn innen helsefag. 

Anonymkode: 02351...941

Jeg har ingen talenter, jeg er ikke smart, og suger med praktisk arbeid som annleggsarbeid så helse var faktisk det eneste som jeg kan klare å få meg en jobb innen. Er veldig interessert i trening og kosthold men der er det også dårlig lønn. Jeg har bokstavlig talt en iq på 80. 

Anonymkode: 3f9d3...b63

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har ingen talenter, jeg er ikke smart, og suger med praktisk arbeid som annleggsarbeid så helse var faktisk det eneste som jeg kan klare å få meg en jobb innen. Er veldig interessert i trening og kosthold men der er det også dårlig lønn. Jeg har bokstavlig talt en iq på 80. 

IQ på 80 er under kravet til å komme inn i forsvaret og det sier litt. Tror IQ-en er det største problemet ditt med damer for de ser etter en som kan fungere normalt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du har et sykelig behov for sympati og bekreftelse når du lager 80 tråder om dette her rundt om kring på forskjellige forumer og blir bannet pga spam og lager nye brukere og fortsetter med det samme. 

Problemet ditt er garantert ikke utseendet ditt eller studiet ditt men at du bruker altfor mye tid på å studere andres utseende og eget utseende og har så mye selvhat at du bare rakker ned på deg selv. 

For å få endringer i livet ditt må du faktisk gjøre endringer også og ikke bare lage samme tråd om og om igjen måned etter måned og år etter år. Logg av nett og fokuser 100% på terapi og på å utrette ting og kast alle speil i hjemmet ditt, kjøp en telefon uten frontkamera og slutt å følg treningsprofiler og influencere.  Det er dette som gjør det syk. Du må få et annet fokus enn utseende og kropp 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Du har et sykelig behov for sympati og bekreftelse når du lager 80 tråder om dette her rundt om kring på forskjellige forumer og blir bannet pga spam og lager nye brukere og fortsetter med det samme. 

Problemet ditt er garantert ikke utseendet ditt eller studiet ditt men at du bruker altfor mye tid på å studere andres utseende og eget utseende og har så mye selvhat at du bare rakker ned på deg selv. 

For å få endringer i livet ditt må du faktisk gjøre endringer også og ikke bare lage samme tråd om og om igjen måned etter måned og år etter år. Logg av nett og fokuser 100% på terapi og på å utrette ting og kast alle speil i hjemmet ditt, kjøp en telefon uten frontkamera og slutt å følg treningsprofiler og influencere.  Det er dette som gjør det syk. Du må få et annet fokus enn utseende og kropp 

Heg har ikke et sykelig behov for sympati og bekreftelse men jeg trenger spesifikke tips som faktisk er gjennomførbare. Å kaste alle speilene i huset Går jo ikke, bor på hybel sammen med tre andre folk. Sosiale medier kan jeg begrense det var ikke en dum ide. Poenget mitt er at de fleste kommer med tips som «jobb med selvtillita» ja det er greit nok det, men da trenger jeg spesifikke tips. Har prøvd å snakke pent til meg selv i speilet men det hjelper ingen ting. Jeg trener allerede og har bra selvtillit når jeg er på trening, men med en gang jeg drar hjem så dropper selvtillita rett i dass. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Heg har ikke et sykelig behov for sympati og bekreftelse men jeg trenger spesifikke tips som faktisk er gjennomførbare. Å kaste alle speilene i huset Går jo ikke, bor på hybel sammen med tre andre folk. Sosiale medier kan jeg begrense det var ikke en dum ide. Poenget mitt er at de fleste kommer med tips som «jobb med selvtillita» ja det er greit nok det, men da trenger jeg spesifikke tips. Har prøvd å snakke pent til meg selv i speilet men det hjelper ingen ting. Jeg trener allerede og har bra selvtillit når jeg er på trening, men med en gang jeg drar hjem så dropper selvtillita rett i dass. 

Du har fått en million konkrete tips i de hundre andre trådene dine. Du kan heller ikke forvente at alle andre serverer en løsning for deg på sølvfat fordi å endre seg til å få det bedre med seg selv og i livet er en prosess som tar lang tid, mange år og som krever hard og kontinuerlig egeninnsats og målrettethet,  og ikke minst positiv tankegang.  Du er ute etter en løsning med et knips med fingrene og det fins ikke. Å jobbe med psyken og selvbildet ditt er noe du må gjøre selv og ikke noe som andre kan gjøre for deg, hvis du vil at noen andre skal gjøre noe for deg får du spare penger til en kirurg da om du tror problemet er at du er så grusomt stygg og gå til en frisør og farge hår og skjegg og bryn og vipper om du tror problemet er at du er ginger.  Sånn, nå har du fått enda flere konkrete tips blandt de tusen andre du har fått før. Slutt å lag nye tråder 

• Liker 1
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

For øvrig er smaken som baken, de du mener er stygge kan være attraktive for andre. 

Anonymkode: 4ba28...df4

Så koselig at du sier det da, men det stemmer ikke. Skjønnhet er målbart.

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

fortjener ikke stygge damer komplimenter? 🤣

Jo, men ikke på grunn av utseendet.

Skrevet

Kle deg pent. Hjelper enormt med flott stil. 

Skrevet

Andre ting: Anlegge skjegg ( type proff barbering) 

Være trent. 

Forbedre kroppsholdningen din.

Være sosial, sjarmerende, snill og behagelig å være rundt. Jobbe med gentleman-sidene dine altså. 

Skrevet

Og ja, tannstilling gjør underverker. En regulering vil gi deg et pent smil. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Så koselig at du sier det da, men det stemmer ikke. Skjønnhet er målbart.

Menns utseende er målbart fordi kvinner liker det samme. Men kvinners utseende er smak og behag fordi menn liker forskjellig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Menns utseende er målbart fordi kvinner liker det samme. Men kvinners utseende er smak og behag fordi menn liker forskjellig. 

Tøyseguri! Du ser jo alle forskjellige typer menn har kone! Når Ed fra 90 days fiance får seg dame ja da er det ikke noe som heter "for stygg for dame" 

Skrevet

Damer liker ikke bli oversett. Det at det prates mot tråden her, viser at det er damer som svarer.

Du trenger svar fra menn som faktisk får seg damer.

Det er en kjent greie på f eks fest og utesteder, at de ivrige blir friendsona, og de som tydelig ikke virker intressert, blir intressante for damene.

Lær deg den metoden.

Anonymkode: fa98e...989

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har jeg ikke lest akkurat dette før? Har du skrevet innlegg om det samme her før, ts? 

Anonymkode: 21953...ad1

TS har lagt ut sikkert 10 forskjellige tråder 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...