Gå til innhold

Hvordan kompensere for at man er stygg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Alle tipsene jeg har fått er å kle meg bra og å få bedre selvtillit. Jeg kler meg allerede jævlig bra og selvtillita er på vei opp. Men det hjelper null. 

Anonymkode: 3f9d3...b63

Du mangler penger.

Anonymkode: 92a26...23f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beste sjekketrikset er hvertfall å ikke vise interesse.

Og er du på fest, gi evt den styggeste jenta komplimenter. 

Damer liker ikke bli oversett, og hvertfall ikke fine damer. 

Anonymkode: fa98e...989

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jo Går hos psykolog :)

Anonymkode: 3f9d3...b63

Så fint. Da bør du fokusere 100% på det i noen år og logge av internett og sosiale medier som påvirker selvbildet ditt så mye 

Anonymkode: 36400...b24

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Beste sjekketrikset er hvertfall å ikke vise interesse.

Og er du på fest, gi evt den styggeste jenta komplimenter. 

Damer liker ikke bli oversett, og hvertfall ikke fine damer. 

Anonymkode: fa98e...989

Ikke hør på det tullet her hvertfall 

Anonymkode: 36400...b24

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Beste sjekketrikset er hvertfall å ikke vise interesse.

Og er du på fest, gi evt den styggeste jenta komplimenter. 

Damer liker ikke bli oversett, og hvertfall ikke fine damer. 

Anonymkode: fa98e...989

Dette er feil.

Anonymkode: 92a26...23f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det ikke er det du vil høre, men det blir mye lettere med alderen for menn. Tenårene og 20-årene er sinnsykt vanskelig om du er under snittet kjekk. Men det blir lettere og lettere med alderen altså

Anonymkode: b9b99...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du er 21 år, så må du konkurrere med menn som er etablert. Er du ikke kjekk så har du nesten ikke en sjans. Du må vente til du faktisk har jobben, har bilen, har huset.
Du trenger ikke vente så klart. Fordi det er bøttevis av kvinner som er usynlige for menn, inkludert deg.  Så du kan syte over utseendet ditt, men problemet er hovedsakelig at du filtrerer damer slik som de filtrerer deg.

Anonymkode: 4f09b...e81

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Være unik god snill en varm person kan kompensere for sånt  :)

Endret av Maskinfører
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis med parykk som absolutt ikke ser bra ut. Snill som dagen lang, høy, god jobb som elektriker og med fagskole. Eier egen leilighet og dyr bil. Er religiøs, og møtte mange jenter innad det miljøet. Men han er og sykt sjenert rundt jenter. 

Han måtte bli 29 tror jeg, før han møtte hans nåværende kone. De har fått barn sammen og ganske fort etter bryllupet 🫡😊

Så det ordner seg nok for deg og skal du se unge mann 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og min ungdomskjæreste, er 170 og jeg er 178 og vi var sammen i to år. Han er god som gull 😊🧡

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette er feil.

Anonymkode: 92a26...23f

Det fungerer jo som bare det da.

Det burde de fleste vite.

Anonymkode: fa98e...989

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Det fungerer jo som bare det da.

Det burde de fleste vite.

Anonymkode: fa98e...989

Det gjør ikke det. Pene damer vil ikke ha menn som prøver seg på stygge.

Ved å gi komplimenter til stygge damer vil man automatisk plassere seg i taperkategorien.

Anonymkode: 92a26...23f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pardon my French. Men jeg er usikker på om helsefag som du studerer til er spesielt smart, siden du da er på vei til en lavt utdannet jobb. Lav utdanning og lav lønn hos en mann betyr langt, langt mer for kvinner enn hva mannens utseende betyr. 

Og for å være brutalt ærlig så kan mange også mistolke deg for å være homofil, siden homofile er sterkt overrepresenterte blant menn innen helsefag. 

Anonymkode: 02351...941

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes noe pent me alle lille du. Og Kost du ser ut , spiller mindre rolle om du lærer deg å snakke me damer. 

Utstråler du selvtillit så kan du få nesten hvem du vil.

Men sitter du hjemme å synes synd på deg, fordi du ser ut som Pippi, har vi ett problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg ikke lest akkurat dette før? Har du skrevet innlegg om det samme her før, ts? 

Anonymkode: 21953...ad1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste 20 åringene er overfladiske og tenker mest på utseendet når det kommer til tiltrekning. Ikke alle, men mange. 

I tillegg er det mange menn som modnes utrolig bra fra 20-30. Jeg har sett at mange menn blir kjekkere og kjekkere når de blir eldre og mer maskuline på ett vis.

Etter som jentene blir damer så bryr de seg om mer enn bare utseendet. Det er da du kan ha en fordel som en stødig, veletablert mann. Hvis alle ser at du har livet på stell så burde det gå helt greit å finne en kjæreste. 

Husk å se etter noen som har de samme verdiene og passer godt sammen med deg. Om du nå plutselig går i fella og bare er overfladisk og tenker på utseendet selv så blir det vanskelig.

Anonymkode: 240e8...763

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Beste sjekketrikset er hvertfall å ikke vise interesse.

Og er du på fest, gi evt den styggeste jenta komplimenter. 

Damer liker ikke bli oversett, og hvertfall ikke fine damer. 

Anonymkode: fa98e...989

Gi for all del komplimenter til jenter du ikkje finn attraktive, det er hyggelig å gjere. Om du gjer det som ein del av eit spel blir du gjennomskua av dei som er verdt å satse på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det gjør ikke det. Pene damer vil ikke ha menn som prøver seg på stygge.

Ved å gi komplimenter til stygge damer vil man automatisk plassere seg i taperkategorien.

Anonymkode: 92a26...23f

Jeg ville aldri ha funnet på å sette noen i taperkategorien fordi de klarer se noe fint i noen som ikke har det mest attraktive utseende. 
Og man kan gi komplimenter uten å prøve seg. 

Derimot de som mener man er taper fordi man gir komplimenter til de som ikke er av de peneste, det er de virkelige taperne. 

For øvrig er smaken som baken, de du mener er stygge kan være attraktive for andre. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Pardon my French. Men jeg er usikker på om helsefag som du studerer til er spesielt smart, siden du da er på vei til en lavt utdannet jobb. Lav utdanning og lav lønn hos en mann betyr langt, langt mer for kvinner enn hva mannens utseende betyr. 

Og for å være brutalt ærlig så kan mange også mistolke deg for å være homofil, siden homofile er sterkt overrepresenterte blant menn innen helsefag. 

Anonymkode: 02351...941

Eller man kan tolke TS som en omsorgsfull person som er genuint interessert i at syke skal ha det bra, uten å være mest opptatt av lønn og status... 
Ikke alle damer er opptatt av nivå på lønn, eller at mannen skal ha statusjobb. 

Og alle menn jeg kjenner som jobber innenfor helsefag er lykkelig gift med barn.
De homofile jeg kjenner jobber i leder eller mellomlederstillinger i reiseliv eller organisasjonslivet, journalist, advokat og lege.
Men holdninger om at menn i kvinnedominerte yrker er homofile, det er det som gjør at mange menn unngår disse yrkene, selv om de har genuint interesse for faget. Hvordan få flere menn innenfor helsefag når folk sprer rykter om at de mest sannsynlig er homofil pga yrkesvalg? 

Anonymkode: 4ba28...df4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ginger og lyse vipper og bryn kan være kjempefint. Bare vær en grei kar, vis humoren din og la jentene føle seg sett. Jeg tviler på at utseendet ditt kan hindre deg i å få kjæreste, du har bare vært litt uheldig. Du er dessuten veldig ung, og det er slett ikke uvanlig å ikke ha fått seg dame i din alder. Bare fortsett med dine interesser og utdanning, så kommer det nok.
Jeg syns i tillegg det er tiltrekkende med menn som leser skjønnlitteratur, er samfunnsengasjerte og kunnskapsrike. 

Det med trening: pass på at du ikke blir FOR muskuløs, for det syns i hvert fall jeg ikke er særlig tiltrekkende.

 

Men du høres da ut som en gutt som mange jenter kan falle for, du må bare la dem bli kjent med deg. Og så må du kanskje selv la deg bli kjent med damer som ikke er akkurat de aller mest modell-vakre og populære. Det fins mange skjønne, nydelige jenter som man kanskje ikke legger merke til med det samme, men som i virkeligheten er de beste.
 

Anonymkode: f2c93...ee3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Tren, ta god utdanning, jobb med selvtilliten. Det er mye menn kan gjøre 😊

Anonymkode: 7a334...fba

Og humor og omsorg er attraktivt. Klarer du å vitse med ditt eget utseende så kan det være positivt.

Og om håret blir tynt tidlig, barber det bort.🙂 Mange kler det helt fint. Kjenner en rødhåret som barberer bort håret, men han har til gjengjeld et flott, rødt skjegg. Han har helt klart blitt kjekkere med årene (er 30 nå).

Anonymkode: 77419...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...