Gå til innhold

Hvordan kompensere for at man er stygg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har bokstavligtalt fått de verste genetiske trekkene noen sinne. Er ginger, begynt å fått tynt hår,er lav har konstant rød hud selv om den ikke er tørr, har bittesmå avlange øyne så ser asian ut selv om jeg er så norsk som man får det, har svære mørke poser under øynene. Er 21 år gammel gutt og har aldri gjort noe mer enn å klemme ei jente. Folk sier hele tiden til meg at jeg har jævlig bra personlighet og at jeg er morsom, men det er alltid et «men» før det kommenteres på det fysiske utseendet mitt. En av de første skoledagene fikk jeg høre «om bare du var høy». Har snakka med sikkert hundrevis av forskjellige jenter på min alder og ingen har funnet meg attraktiv. Nå kommer det sikkert masse kommentarer om at jeg er ung og må vente noen år, men det hjelper jævlig lite når jeg er så sykt ensom som jeg er. Har masse kompiser men føler jeg er klar for et forhold, men har enda ikke møtt noen som klarer å se bort fra de elendige genetiske trekkene mine. Det eneste positive trekket jeg har er at jeg bygger muskler jævlig lett, men det er det så få som synes er attraktivt. Noe tips? 

Anonymkode: 3f9d3...b63

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tren, ta god utdanning, jobb med selvtilliten. Det er mye menn kan gjøre 😊

Anonymkode: 7a334...fba

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes noen for alle. Smart, snill og morsom er bra. Jeg tror jeg kan legge til at du ikke må være for snill. Ikke vær en ekkel fyr liksom, men ikke utslett deg selv for at ei jente skal like deg. Gi jentene litt motstand samtidig som du er en real fyr. 

Let etter jenter med samme interesser, er du nerd er det stort pluss. 

Anonymkode: 45c3e...d31

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tren, ta god utdanning, jobb med selvtilliten. Det er mye menn kan gjøre 😊

Anonymkode: 7a334...fba

Driver med bodybuilding så har en jævlig bra kropp i tillegg til at heg ikke har utdanning, men driver å går helsefag nå. 

Anonymkode: 3f9d3...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har bokstavligtalt fått de verste genetiske trekkene noen sinne. Er ginger, begynt å fått tynt hår,er lav har konstant rød hud selv om den ikke er tørr, har bittesmå avlange øyne så ser asian ut selv om jeg er så norsk som man får det, har svære mørke poser under øynene. Er 21 år gammel gutt og har aldri gjort noe mer enn å klemme ei jente. Folk sier hele tiden til meg at jeg har jævlig bra personlighet og at jeg er morsom, men det er alltid et «men» før det kommenteres på det fysiske utseendet mitt. En av de første skoledagene fikk jeg høre «om bare du var høy». Har snakka med sikkert hundrevis av forskjellige jenter på min alder og ingen har funnet meg attraktiv. Nå kommer det sikkert masse kommentarer om at jeg er ung og må vente noen år, men det hjelper jævlig lite når jeg er så sykt ensom som jeg er. Har masse kompiser men føler jeg er klar for et forhold, men har enda ikke møtt noen som klarer å se bort fra de elendige genetiske trekkene mine. Det eneste positive trekket jeg har er at jeg bygger muskler jævlig lett, men det er det så få som synes er attraktivt. Noe tips? 

Anonymkode: 3f9d3...b63

Hvor høy/lav er du?

Anonymkode: c1131...c52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det finnes noen for alle. Smart, snill og morsom er bra. Jeg tror jeg kan legge til at du ikke må være for snill. Ikke vær en ekkel fyr liksom, men ikke utslett deg selv for at ei jente skal like deg. Gi jentene litt motstand samtidig som du er en real fyr. 

Let etter jenter med samme interesser, er du nerd er det stort pluss. 

Anonymkode: 45c3e...d31

Ja og selvsagt: bli rik 😂 

Anonymkode: 45c3e...d31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksponer personligheten din for jenter. Det hjelper ikke å være verdens hyggeligste og morsomste om ingen ser det. Ville utvidet min kvinnelige sosiale sirkel om jeg var deg. Du er ung. Du kan jo være med i foreninger, ta deltidsjobber og sommerjobber om du er student, osv. 

Anonymkode: 83d8f...992

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mange lave damer som ikke sto først i køen når utseendet ble delt ut også.

De upoulære mannfolka i 20-årene, pleier få mer oppmerksomhet i 30-årene.

Da forandres preferanser.

Som ei venninne sier: Kjæresten min skal være styggere, mer hårete og tjukkere, slik at jeg er penest. Og han skal være overlykkelig over å ha fått meg. Slipper tenke på at han drar avsted.

Anonymkode: fa98e...989

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor høy/lav er du?

Anonymkode: c1131...c52

170 cm 

Anonymkode: 3f9d3...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første er du jo kjempe ung så at du ikke har hatt dame før er helt normalt! Dessuten er mange gingers veldig pene. Jeg syns smale øyne er finere enn trill runde :)

Høres ut som at det er tankene dine om deg selv som er problemet. En psykolog kan hjelpe deg å snu tankene og hjelpe deg å få en bedre selvfølelse. 

Anonymkode: 36400...b24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

170 cm 

Anonymkode: 3f9d3...b63

Da er høyden null stress.

Anonymkode: 45c3e...d31

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

170 cm 

Anonymkode: 3f9d3...b63

Da er du høyere enn 2/5 enn eksene mine

Ikkeno problem for de å få dame..

Anonymkode: 863e2...509

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Driver med bodybuilding så har en jævlig bra kropp i tillegg til at heg ikke har utdanning, men driver å går helsefag nå. 

Anonymkode: 3f9d3...b63

Det er deg ja...  og din 70 tråd om dette her på flere forumer. 

Søk hjelp, problemet ditt er i hodet! Du hører aldri på det noen svarer deg på nett uansett. 

Anonymkode: 36400...b24

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man er veldig ung, betyr utseendet nærmest alt, og så blir det mindre viktig jo eldre man blir. Det er mye som kan kompensere for et mindre heldig ytre - at man er snill, smart, morsom etc., og man kan ta utdannelse, få en god jobb og tjene penger. Rike menn får stort sett alltid damer uansett hvor stygge de er :P 

Nei, slapp av. Du er 21 år, det er helt normalt å ikke ha noen erfaring med det motsatte kjønn når man er så ung. Det kommer etter hvert. Bare ikke gå i incel-fella og begynn å tenke at det er damers feil at du ikke får deg noe. Gå inn for å bli den beste versjonen av deg selv.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er deg ja...  og din 70 tråd om dette her på flere forumer. 

Søk hjelp, problemet ditt er i hodet! Du hører aldri på det noen svarer deg på nett uansett. 

Anonymkode: 36400...b24

Alle tipsene jeg har fått er å kle meg bra og å få bedre selvtillit. Jeg kler meg allerede jævlig bra og selvtillita er på vei opp. Men det hjelper null. 

Anonymkode: 3f9d3...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Alle tipsene jeg har fått er å kle meg bra og å få bedre selvtillit. Jeg kler meg allerede jævlig bra og selvtillita er på vei opp. Men det hjelper null. 

Anonymkode: 3f9d3...b63

Selvtilliten er åpenbart ikke bra nok utifra trådene dine. 

Anonymkode: 7a334...fba

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Selvtilliten er åpenbart ikke bra nok utifra trådene dine. 

Anonymkode: 7a334...fba

Jeg skrev at den er på vei opp. Er ikke så lett når jeg får spørsmål flere ganger i uka av fremmede om jeg har downs på grunn av hvordan jeg ser ut. 

Anonymkode: 3f9d3...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke kompensere for utseende. Jenter er ekstremt kresne på utseende. 
 

Jeg er 185 cm høy og har mørkt hår og har aldri hatt sex. Ingen kvinner har noensinne vært tiltrukket meg. Blitt behandlet som søppel hver gang jeg har likt noen. 

Anonymkode: 6d891...a80

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Alle tipsene jeg har fått er å kle meg bra og å få bedre selvtillit. Jeg kler meg allerede jævlig bra og selvtillita er på vei opp. Men det hjelper null. 

Anonymkode: 3f9d3...b63

Men å begynne hos psykolog gidder du ikke

Anonymkode: 36400...b24

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men å begynne hos psykolog gidder du ikke

Anonymkode: 36400...b24

Jo Går hos psykolog :)

Anonymkode: 3f9d3...b63

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...