Gå til innhold

Mascara


Mina22

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne vite hvilken mascara som faktisk holder det den lover i reklamen!

Jeg har dessverre ikke engle-vipper som buer seg pent oppover, og må ty til hjelpemidler!

Hvilken mascara buer vippene godt og gjerne forlenger de ett hakk!??? 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mona Lisa

Hei =) Jeg synes jeg har prøvd det som er av rimelige varianter, og den eneste jeg er fornøyd med er nivea beute optimal. De har den på vita, og den virker bra på glissne vipper, uten å klumpe! Lykke til icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Jeg kjøpte meg ny mascara for litt siden - den vannfaste fra Body Shop, og jeg elsker den! Til og med mine ganske korte og rette vipper buer eg pent oppover, og den er ikke i nærheten av å klumpe, det ser bare veldig pent og naturlig ut. Anbefales enig.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

kanebo 38 grader er fabelaktig. renner ikke, smuler ikke, farger ikke av på huden, tåler vann kaldere enn 38 grader uten å rikke seg av flekken. tåler grining, soving, ALT uten at man noen gang blir seende ut som en panda. og så kan den bare skylles av med lunkent vann, uten å sitte igjen på huden. resultatet er naturlig , får lange, svarte, tykke vipper uten klumper, og jeg vet nøyaktig hvor sminken befinner seg til en hver tid, siden den sitter bom fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LIker Kaneboe's 37* (grader). Den går kun bort i vann som holder 37 grader, å du trenger ikke kni for å få den av!

I tilleg har den en liten og nett børste som gjør påføringen (og å skille vippene) lettere. Kan anbefales. Koster litt, men er drøy i bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...