Gå til innhold

Hva er tidenes julekaleder for voksne ?


SissiB

Hva er tidenes julekaleder for voksne ?  

38 stemmer

  1. 1. Hva er tidenes julekaleder for voksne ?

    • The Julekalender
      22
    • Vazelina Hjulekalender
      2
    • Nissens på låven
      12
    • Ungkarsnissen
      0
    • Juleferga
      1
    • Andre
      1


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ungkarsnissen var i alle fall utrolig dårlig! Jeg synes fortsatt The Julekalender er morsom, men bare når ikke nissene er der. The Julekalender var festlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja. Sist gang jeg så den(jeg hadde ikke sett den siden jeg var veldig liten) la jeg merke til den eksessive pyntingen, og hvor mye mer hun pyntet fra dag til dag. Det er helt villt at hun leter etter en "julemåse" eller lignende, og at hun febrilsk saumfarer huset etter en stor eske med julepynt når huset allerede ser ut som... Jeg har ikke ord. Sinnsykt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er også enig i det.  Olaf og Gjertrud for ikke å si Gjertruds pynting til jul var utrolig morsomt.

For ikke å snakke om de sinnsyke nyhetene på radioen. Og så den gangen julepynten tok fyr. Mamma er hellig overbevist om at det egentlig ikke var planlagt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Nissene på låven er min favoritt, mange morsomme poenger der. Den kommer i år også så da er det bare å benke seg foran tvn å kose seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Julekalender - uten tvil! Den var kjempemorsom! Av en eller annen grunn syntes jeg Benny var så søt med de tennene sine.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olaf, æ står oinner misteltein' :kline:

Defintivt den beste jeg har sett iallefall. Der jeg jobbet før pleide vi å se en episode i lunsjen hver dag i desember (ble jo noen dager med flere episoder også da self). Det var skikkelig koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...