Gå til innhold

Dere som mener at vi damer må ut å kjempe i krigen! og at vi ikke tørr det.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en krig noen gang vert en damenes skyld? All krig i all tid har blitt startet av gale menn, ikke damer. Hvorfor mener menn vi er feige som ikke tørr gå ut i krigen, hadde det ikke vert for menn ville aldri disse krigene oppstått. 

 

Anonymkode: 07dec...2a2

  • Liker 8
  • Nyttig 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

faktisk tilbøyelig til å være enig. 

Menn er roten til (nesten) alt ondt 

Anonymkode: 7d571...f34

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som er sykelig opptatt av makt = liten tiss og store komplekseer pga det. Helt klart. Jeg nekter å krige, hvorfor skal jeg gidde det? Krig sjæl, de som absolutt vil krige kan ikke de sperre seg inn på et rom og fiste hverandre? 

Anonymkode: 8cf45...fbd

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterbie
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har en krig noen gang vert en damenes skyld? All krig i all tid har blitt startet av gale menn, ikke damer. Hvorfor mener menn vi er feige som ikke tørr gå ut i krigen, hadde det ikke vert for menn ville aldri disse krigene oppstått. 

 

Anonymkode: 07dec...2a2

Sannt. Og desverre er det slik at når menn kriger mot andre menn ser de kun en annen soldat de skal skyte. men hvis en mann ser en kvinnelig soldat, ser de en mulighet til å gjøre hva de vil da som normer og regler viker unna i krig. Under krig er en mannlig soldat er en soldat, men en kvinnelig soldat (og alle andre kvinner generelt) er et objekt eid av fienden som de nå har en mulighet til å gjøre hva de vil med som de normalt ikke har mulighet til. Krig er en manns spill, fordi de er grådige og maktsyke og har et motbydelig behov for kontroll og dominanse. Og handlingene til mannlige soldater mot kvinner er bevis på hva slags monstre de egentlig er.

Endret av Blomsterbie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterbie skrev (Akkurat nå):

Sannt. Og desverre er det slik at når menn kriger mot andre menn ser de kun en annen soldat de skal skyte. men hvis en mann ser en kvinnelig soldat, ser de en mulighet til å gjøre hva de vil da som normer og regler viker unna i krig. Under krig er en mannlig soldat er en soldat, en kvinnelig soldat (og alle andre kvinner generelt) er et objekt eid av fienden som fienden har en mulighet til å gjøre hva de vil med som de normalt ikke har mulighet til. Krig er en manns spill, fordi de er grådige og maktsyke og har et motbydelig behov for kontroll og dominanse. Og handlingene til mannlige soldater mot kvinner er bevis på hva slags monstre de egentlig er.

Voldtekt er et vanlig våpen i krig.

Anonymkode: 8dbfb...23b

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterbie skrev (1 minutt siden):

Sannt. Og desverre er det slik at når menn kriger mot andre menn ser de kun en annen soldat de skal skyte. men hvis en mann ser en kvinnelig soldat, ser de en mulighet til å gjøre hva de vil da som normer og regler viker unna i krig. Under krig er en mannlig soldat er en soldat, en kvinnelig soldat (og alle andre kvinner generelt) er et objekt eid av fienden som fienden har en mulighet til å gjøre hva de vil med som de normalt ikke har mulighet til. Krig er en manns spill, fordi de er grådige og maktsyke og har et motbydelig behov for kontroll og dominanse. Og handlingene til mannlige soldater mot kvinner er bevis på hva slags monstre de egentlig er.

Kunne ikke vært mer enig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterbie skrev (Akkurat nå):

Sannt. Og desverre er det slik at når menn kriger mot andre menn ser de kun en annen soldat de skal skyte. men hvis en mann ser en kvinnelig soldat, ser de en mulighet til å gjøre hva de vil da som normer og regler viker unna i krig. Under krig er en mannlig soldat er en soldat, en kvinnelig soldat (og alle andre kvinner generelt) er et objekt eid av fienden som fienden har en mulighet til å gjøre hva de vil med som de normalt ikke har mulighet til. Krig er en manns spill, fordi de er grådige og maktsyke og har et motbydelig behov for kontroll og dominanse. Og handlingene til mannlige soldater mot kvinner er bevis på hva slags monstre de egentlig er.

Kommer aldri til å skjønne meg på dette her. Hvorfor får menn glede av å gruppevoldta damer og generelt torturere folk? Hva i helvete er poenget? Beviser nok en gang at de fleste menn er født uten empati og får ereksjon av vold :( Jeg sliter mye med mareritt nå om at jeg blir torturert av russiske soldater som tvangsfingrer meg og kapper av meg armen uten bedøvelse. Jeg orker ikke sånt jeg ass! Er så redd for krig, og angst for menn har jeg fra før.. 

Anonymkode: 8cf45...fbd

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Voldtekt er et vanlig våpen i krig.

Anonymkode: 8dbfb...23b

Men hvorfor? Hva får man ut av det? Jeg ville aldri hatt samleie med noen uten deres vilje. Hva er poenget? Da bør man heller ta seg en runde med Dr. Phil om man får sånne behov. Det er nemlig ikke normalt. 

Anonymkode: 8cf45...fbd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har en krig noen gang vert en damenes skyld? All krig i all tid har blitt startet av gale menn, ikke damer. Hvorfor mener menn vi er feige som ikke tørr gå ut i krigen, hadde det ikke vert for menn ville aldri disse krigene oppstått. 

 

Anonymkode: 07dec...2a2

Dette er dessverre ikke sant. Damer er ikke noe "snillere" enn menn og mange damer har startet og bidratt til å starte kriger.  Trist, for jeg skulle ønske dere var bedre enn oss menn, men det er dere dessverre ikke.

Anonymkode: 0d539...b85

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kvinner styrt verden hadde det heller vært en haug med land som ikke snakket med hverandre🙈

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere burde lese mer historie. Finnes masse kvinner som har startet kriger kun for egen vinning eller som har drevet annen ondskap i uminnelige tider

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er dessverre ikke sant. Damer er ikke noe "snillere" enn menn og mange damer har startet og bidratt til å starte kriger.  Trist, for jeg skulle ønske dere var bedre enn oss menn, men det er dere dessverre ikke.

Anonymkode: 0d539...b85

Kvinner driver iafall ikke og fister folk til døde sånn som russiske soldater gjør. Vil si det er sykelig oppførsel. 

Anonymkode: 8cf45...fbd

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wilma89 skrev (1 minutt siden):

Hadde kvinner styrt verden hadde det heller vært en haug med land som ikke snakket med hverandre🙈

De hadde nok bombet hverandre også..

Anonymkode: 0d539...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er dessverre ikke sant. Damer er ikke noe "snillere" enn menn og mange damer har startet og bidratt til å starte kriger.  Trist, for jeg skulle ønske dere var bedre enn oss menn, men det er dere dessverre ikke.

Anonymkode: 0d539...b85

Har du troverdige kilder på at damer noengang har startet krig? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal mange menn tvinges til å kjempe mot noen få gale menn? De aller fleste menn er like uskyldige som kvinner. Men ja, jeg vil ikke stå side om side med ei feig kvinne, så hold deg hjemme om du ikke har noe å bidra med. Det er ikke deg vi kjemper for.

Anonymkode: 923cc...0ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

åå, ikke så gøy med likestilling lenger?

Anonymkode: bedb2...499

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrenalina1 skrev (2 minutter siden):

Har du troverdige kilder på at damer noengang har startet krig? 

Ja, det er masse troverdige kilder på det. Hørt om Falklandsøyene og Margaret Thatcher? Catarina den store? Cleopatra? 

Anonymkode: de551...fa5

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, det er plenty av kriger som har kommet i gang under kvinnelige ledere.

 

Anonymkode: 518ac...97d

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrenalina1 skrev (4 minutter siden):

Har du troverdige kilder på at damer noengang har startet krig? 

Vi kvinner jobber hardt i kulissene. Det er vel et faktum det ikke trengs kilder på. Skjemmes over eget kjønn.

Anonymkode: 923cc...0ad

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...