Gå til innhold

Leo Ajkic, kattemishandler

Kattekvinn1

Anbefalte innlegg

Jeg kan ALDRI respektere en fyr som har gjort som han.

https://fb.watch/fU2bc9uWFb/
å kaste nabokatten fra verandaen 😡

har ikke ord 🤬

• Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor dra opp dette igjen så mange år etterpå? Opprette en bruker kun for dette...

Anonymkode: cf72d...4ad

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, pluss at katten falt ca 1,2 meter ned på en terrasse. 

Anonymkode: d5e4d...68b

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattekvinn1 skrev (2 minutter siden):

Jeg kan ALDRI respektere en fyr som har gjort som han.

https://fb.watch/fU2bc9uWFb/
å kaste nabokatten fra verandaen 😡

har ikke ord 🤬

Sier du som holder deg anonym. Jeg skriver dette for han var på tv igjen og har fått status når han egentlig er ett ondt menneske som sa i intervjuer etter kattekastet « det er bra tv» 

sånne folk bør ikke få oppmerksomhet

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonas Bergström var utro mot prinsesse Madeleine med en norsk kvinne.

Anonymkode: bf3a3...880

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor dra opp dette igjen så mange år etterpå? Opprette en bruker kun for dette...

Anonymkode: cf72d...4ad

Han skryter jo nesten av det? Det er lenge siden, og hvis han hadde sagt noe sånt som at "ja, jeg var impulsiv der og det var en dum handling" så hadde det vært greit. Men han velger å liksom bare blåse det bort.

Endret av jabx
  • Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kattekvinn1 skrev (3 minutter siden):

Sier du som holder deg anonym. Jeg skriver dette for han var på tv igjen og har fått status når han egentlig er ett ondt menneske som sa i intervjuer etter kattekastet « det er bra tv» 

Fullstendig enig. Har avskydd hele mannen siden den episoden. Gidder ikke se noe av det han dukker opp i på tv. 

Utrolig at rikskringkastingen aksepterer den holdningen til dyr! 

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattekvinn1 skrev (På 1.10.2022 den 16.37):

Rart med det, hadde nesten glemt fyren helt til du dro dette opp🙃

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt bra krim-podcast han har startet hvertfall( I dødens spor,Nrk). Må tenke på at han har hatt ein helt annen oppvekst og bakgrunn enn oss fleste, og har snakka om sine ungdomsproblemer i program tidligere.  Syns han er flink som programleder og ein god forteller. Ikkje døm folk på ein enkelthendelse mange år tilbake i tid. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattekvinn1 skrev (På 1.10.2022 den 16.37):

"Kattekastet" var jo bra tv. Det var planlagt, og katten ble ikke skadet. Hvorfor gir du ham oppmerksomhet hvis du mener han ikke bør få oppmerksomhet?

jabx skrev (På 1.10.2022 den 16.41):

Han skryter jo nesten av det? Det er lenge siden, og hvis han hadde sagt noe sånt som at "ja, jeg var impulsiv der og det var en dum handling" så hadde det vært greit. Men han velger å liksom bare blåse det bort.

Det var ikke en impulsiv handling, så hvorfor skulle han sagt at det var det? Det var selvsagt planlagt, og det var ikke farlig for katten. Tro det eller ei, men katter tåler fint å hoppe rundt en meter.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

venus24 skrev (2 minutter siden):

"Kattekastet" var jo bra tv. Det var planlagt, og katten ble ikke skadet. Hvorfor gir du ham oppmerksomhet hvis du mener han ikke bør få oppmerksomhet?

Det var ikke en impulsiv handling, så hvorfor skulle han sagt at det var det? Det var selvsagt planlagt, og det var ikke farlig for katten. Tro det eller ei, men katter tåler fint å hoppe rundt en meter.

det virker fremdeles helt unødvendig å kaste en katt såpass langt. 

på enkelte som forsvarer dette, så høres det liksom "helt greit" ut å finne på noe sånn.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

StinkySocks skrev (18 timer siden):

det virker fremdeles helt unødvendig å kaste en katt såpass langt. 

på enkelte som forsvarer dette, så høres det liksom "helt greit" ut å finne på noe sånn.

"Såpass langt"? Det er vel snakk om rundt meteren. Katter hopper ofte lenger enn det, og greier det helt fint. Jeg klarer bare ikke hisse meg opp over et tv-stunt i regi av en lokalavis hvor ingen dyr ble skadet, når det finnes faktisk dyremishandling å bry seg om.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hipparchia
venus24 skrev (18 timer siden):

"Såpass langt"? Det er vel snakk om rundt meteren. Katter hopper ofte lenger enn det, og greier det helt fint. Jeg klarer bare ikke hisse meg opp over et tv-stunt i regi av en lokalavis hvor ingen dyr ble skadet, når det finnes faktisk dyremishandling å bry seg om.

Det stemmer ikke. Eieren av katten gikk ut etterpå og var ganske forbanna på Leo etterpå. Katten var borte i 1 uke og var svært angstfull etter hendelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipparchia skrev (6 timer siden):

Det stemmer ikke. Eieren av katten gikk ut etterpå og var ganske forbanna på Leo etterpå. Katten var borte i 1 uke og var svært angstfull etter hendelsen. 

Går ut fra at du mener denne artikkelen, hvor eieren sier at katten ikke har vært hjemme på et døgn? I samme artikkel sier han at katten «var også veldig sky sist jeg så den». Haha. Katten stakk altså av etter at Ajkic kastet den, men var hjemom en tur og var «veldig sky» samtidig som den ikke har vært hjemme på et døgn? Beklager, men det velger jeg å ikke ta særlig seriøst.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hipparchia
venus24 skrev (15 minutter siden):

Går ut fra at du mener denne artikkelen, hvor eieren sier at katten ikke har vært hjemme på et døgn? I samme artikkel sier han at katten «var også veldig sky sist jeg så den». Haha. Katten stakk altså av etter at Ajkic kastet den, men var hjemom en tur og var «veldig sky» samtidig som den ikke har vært hjemme på et døgn? Beklager, men det velger jeg å ikke ta særlig seriøst.

https://www.nettavisen.no/artikkel/reporter-anmeldt-for-kattekasting/s/12-95-933897

15.03.07 var en torsdag. 

Endret av Hipparchia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyremishandling? Nei kanskje ikke. 
Men man skal behandle dyr med respekt. 

Tro det eller ei, men katter kan faktisk bli skadet av kast selv på kort distanse og ja de kan faktisk bli redd av at fremmede kommer å kaster de vekk. Det er totalt unødvendig og ikke greit i det hele tatt. 

Det handler litt om hvilke signaler man sender, er det egentlig greit å ta en helt fremmed katt og kaste rundt på den for underholdning? Selvfølgelig ikke, så derfor er det jo svært problematisk at det ble vist i det hele tatt. 

Stusser også veldig på holdningen hans i etterkant. Han sier også selv at han har hatt katt før og kastet på den også. Tror de fleste katteeiere kan være enig om at man ikke kaster katten sin, som sakt, helt unødvendig og det gjør ikke akkurat underverker for forholdet mellom katt og eier, alle som noen gang har eid en katt vet at de ikke liker å bli kastet. 

Likte han før men etter det så nei takk. Så kan man jo si «hallo pga det lille der?» men det avslører mye om verdier og holdninger. 

• Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han slengte en katt utav vinduet og det var bare x-meter til plattingen har ingenting å si. Det blir like dumt som om du sier at jeg kastet katten hardt bortover gulvet, men det var ikke så farlig siden den traff veggen som bare var 2 meter unna.

Klarer bare ikke den fyren.

• Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipparchia skrev (17 timer siden):

Den var borte i fire dager, altså? Katter kommer og går, uten at det er noe spesielt med det. Lurer fortsatt på hvordan man både kan påstå at katten rømte etter å ha blitt kastet av Ajkic, og at katten har blitt redd og sky i etterkant - før katten i det hele tatt har kommet hjem igjen.

Uansett: Det finnes masse dyremishandling i Norge, mange av ofrene kan man se i matbutikker hver dag. Dere velger å heller fokusere på noe en kjendis gjorde for femten år siden, og det synes jeg er en ganske spesiell prioritering.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...