Gå til innhold

Øver meg med tarot, ja/nei spørsmål


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vil det bli noe med han jeg tenker på? :) Eventuelt når? :)

Anonymkode: baca5...8e6

Ja, men dette er noe som krever litt tid og tålmodighet, men det er verdt det. Ikke stress og ta ting med ro. 

Anonymkode: daea5...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bananawolf skrev (30 minutter siden):

Vil det gå bra med oss?

Jeg ser et forhold, en relasjon som virker svært ensidig, jeg lurer på om du egentlig innerst inne ønsker å være i det?

Anonymkode: daea5...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Kommer jeg noen gang til å få kjæreste?

Anonymkode: d8542...28b

Ja! Men jeg ser noe om å føle seg tom, og ensom, og ja du får kjæreste, men det beste er å jobbe litt med seg selv mens du venter. Du har gode ting i vente, men det er også godt å trives med seg selv.

Anonymkode: daea5...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Tusen takk for svar❤️ Kan jeg spørre et spørsmål til? Isåfall er spørsmålet mitt har  endringen med noe kreativt å gjøre?

Anonymkode: b9140...0fa

Det ser ikke slik ut, det er noe angående å tørre å satse, finne en retning og bestemme seg for det man vil oppnå. 

Anonymkode: daea5...d4e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Elsker han meg? Eller er jeg bare et tidsfordriv?

Anonymkode: ee6bd...dff

Beklager, ser ikke så mye slike følelser her, men du er heller ikke bare et tidsfordriv. Tenk på hva du ønsker og vil ha ut av et forhold, og om dette er det. 

Anonymkode: daea5...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engelbertine skrev (40 minutter siden):

Om du orker å svare meg på det jeg spør om under her så lurer jeg fortsatt på det her, men om du ikke ønsker å gjøre det så går det helt greit altså😊

 

Hei, jeg svarer bare på ja nei spørsmål 🙂

På spørsmål om det er langt frem i tid så er svaret ja, men spørs hva en definerer som langt frem i tid? 

Anonymkode: daea5...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hei, jeg svarer bare på ja nei spørsmål 🙂

På spørsmål om det er langt frem i tid så er svaret ja, men spørs hva en definerer som langt frem i tid? 

Anonymkode: daea5...d4e

Tusen takk! Jeg vet ikke😅 Mer enn 5 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mange vanskelige år på mange områder, lurer jeg på: Er hell og lykke snarlig på vei? ❤️

Anonymkode: e64b6...091

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han jeg snakker med akkurat nå interessert i noe mer med meg?

Anonymkode: c4fc4...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer det til å gå bra når jeg har sex for förste gang?  og vil det bli med han personen jeg tror/Håper? Og vil det utvikle seg til noe mer?

Anonymkode: 4a8cb...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 6.10.2022 den 21.19):

Haha! Tar alle spørsmål med like mye respekt og alvor, måtte dog smile litt her. 

Det er noen som er svært misfornøyd, og fokuserer på det de ikke har fremfor det de har foran seg, og det er mye hint om samarbeid og å oppsøke hjelp, pass på så ikke pus får mat andre steder. 

Anonymkode: daea5...d4e

Hmm, den skjønte jeg ingenting av 😅 Og var seriøst. Jeg har jobbet mot å slanke han i lang tid, og det opptar meg mer enn jeg liker…

Anonymkode: c413c...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hvordan gjør du det? Snur du noen av kortene opp-ned? Hvordan tolker du om noe er «ja» eller «nei». Hvordan vil du for eksempel tolke Døden? Den kan både være positiv (ny begynnelse) eller negativ.

Jeg ser du gir veldig generelle svar her, akkurat slik jeg selv gjorde da jeg drev på som tenåring.

Spørsmål til deg: Bor jeg alene?

Anonymkode: 2dda9...3b1

Kortene mine kommer ut den veien det er ment, de har forskjellige meninger opp ned. Ingen kort er bare positive eller bare negative, de kommer an på sammenhengen med kortene rundt, leserens intuisjon, i hvilken posisjon i mønster osv. 

Jeg øver meg med ett mønster med en viss rekke kort, hvordan de legger seg, noen ganger er det klare ja, andre ganger er det forklaringer på hva som må skje for at det skal bli ja eller hvorfor det er nei, jeg prøver etter beste evne å se og formidle det. Som sagt, jeg bare øver meg. Døden kan tolkes som en uunngåelig slutt som bare er, forandringer, begynnelser, legge ting bak seg, komme over osv. 

 

Jeg tror det, men ser likevel noe frustrasjon og uklart, har du tette naboer eller noe?

Anonymkode: daea5...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Får jeg jobben? Blitt bedt om andregangsintervju..

Virkelig VIL ha denne jobben…

Anonymkode: a3898...98c

Du har en veldig god sjanse, legg deg en strategi og plan, om det er noe fu tenker du skulle gjort annerledes ved det første intervjuet osv, gjør det nå. 

Anonymkode: daea5...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Svarer dere som ikke har fått svar i løpet av helgen, ha en fin kveld alle 🙂

Anonymkode: daea5...d4e

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.10.2022 den 21.28):

Ja, det du vil treffe noen, men først og fremst har du noe å komme helt over og bearbeide, noe du har opplevd og lagt bak deg, men likevel ikke helt ferdig med. Det er ting du vil innse underveis og forstå. 

Anonymkode: daea5...d4e

Takk 🙂 Det stemmer helt at jeg har noe å bli helt ferdig med som han siste jeg møtte gjorde men ja, har bearbeidet det meste av det. Ser du om det tar lang tid før jeg er ferdig med ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har du dårlige erfaringer som gjør ar du isolerer og gjemmer deg litt bort, har vanskelig for å åpne deg og søke mot andre? Kjærlighet finner du, men akkurat nå tror jeg det er lurt å gi seg selv litt kjærlighet, før den kommer i form av en partner og det skjer. 

Ja, men du må snu tankegangen din, du vil klare det, men bare du kan endre det du ser og føler. Ikke tenk på hva andre føler og tenker eller tror, ta alle tankene og energien tilbake til deg. Jobb med deg selv, og du vil komme dit. 

Anonymkode: daea5...d4e

Takk for svar , mye stemmer i det du skriver her 

Anonymkode: fd6fb...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.10.2022 den 20.59):

Ja du blir ferdig.

Ser ikke ut som det blir samme jobb, men noe du er mer interessert/engasjert i

Anonymkode: daea5...d4e

Takk , er det ny interesse / engasjement jeg får som blir ny karriere valg ? 

Anonymkode: fd6fb...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...