AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #281 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Vil jeg forbli singel ut 2022? Får du eventuelt opp noe om partner? Har plutselig blitt litt betatt av to veldig forskjellige personer. Anonymkode: 7418f...347 Stor sannsynlighet for at du forblir singel fordi du ikke ser ut til å klare å ta et valg før den tid. De du ser for deg, du kommer til å slite med å velge en foran den andre. Anonymkode: daea5...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #282 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Tror du har glemt å svare på denne... 🙈 Anonymkode: 3b1fa...9a0 Flere valg som i flere fisk i sjøen, håper det ga mer mening. Anonymkode: daea5...d4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #283 Del Skrevet 6. oktober 2022 Vil jeg «få» han jeg dater nå? 😁 Anonymkode: be858...073 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #284 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Han avviste meg i dag. Tidligere har han gitt uttrykk for at han liker meg og ønsker være med meg. Da jeg åpnet opp om følelser skøv han meg bort. Vil det skje noe i fremtiden som snur dette? Anonymkode: 94167...0ac Ja, men dette ser dessverre ut som et mønster hvor han vil være nær og kjærlig, og omtenksom, for så å snu om og være det motsatte. Så det er ja, det endrer seg, men det vil endre seg igjen. Jeg beklager, men jeg vil råde deg til å ta denne muligheten hvor han er ute av livet ditt for nå, og trekke deg bort. Anonymkode: daea5...d4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #285 Del Skrevet 6. oktober 2022 Finmia skrev (19 timer siden): Jeg vil ha ett karriereskifte, vurderer å ta en bachelor. Er dette noe jeg kommer til å klare å fullføre i voksen alder? Kjør på, du har det som kreves her, bare ha målene klare fra dag en og vær forberedt på å jobbe hardt for det du vil ha, men det virker som du uansett er en som gjør det. Lykke til! Anonymkode: daea5...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #286 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vil jeg non gang få svar på hva det feiler meg? (helsemessig) Anonymkode: edac9...82e Hei, jeg svarer ikke på spørsmål om helse, det er litt for alvorlig tema. Ønsker deg alt godt! Anonymkode: daea5...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #287 Del Skrevet 6. oktober 2022 Har jeg kjæreste innen ett år? Anonymkode: d426e...66f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #288 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Flere valg som i flere fisk i sjøen, håper det ga mer mening. Anonymkode: daea5...d4e Men hva om jeg vil ha "fisken" som jeg var på date med da? Ser du en fremtid for oss? Anonymkode: 3b1fa...9a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #289 Del Skrevet 6. oktober 2022 anonym8340004 skrev (14 minutter siden): Kommer jeg til å klare bacheloren? Kommer jeg til å bli fornøyd med karrierevalg? Ja, men pass på at du har kontroll over alt du skal ha kontroll over, ikke la angst og stress ta overhånd. Kan hende det blir endringer, på en god måte. Sterkt ja! Anonymkode: daea5...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #290 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vil jeg «få» han jeg dater nå? 😁 Anonymkode: be858...073 Ja, men det er en sterk advarsel her, det ser ut som du kan komme til å bli skuffet og at han ikke er helt den han utgir seg for. Vær forsiktig og gi det tid, hvis du får en dårlig magefølelse så ikke overse det. Anonymkode: daea5...d4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #291 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har jeg kjæreste innen ett år? Anonymkode: d426e...66f Ja, men det er noe som trenger en avslutning først, noe du må bli ferdig med, men du får kjærest innen et år. Det bare hjelper forholdet om du får lagt det noe mer bak deg. Anonymkode: daea5...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #292 Del Skrevet 6. oktober 2022 Kommer jeg til å bli ferdig med skolen en gang i fremtiden og fortsette på samme jobb ? Anonymkode: fd6fb...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #293 Del Skrevet 6. oktober 2022 Kommer jeg til å klare å flytte herfra? Økonomi og alt vil gå bra? Anonymkode: 9abfa...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #294 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men hva om jeg vil ha "fisken" som jeg var på date med da? Ser du en fremtid for oss? Anonymkode: 3b1fa...9a0 Ja, du kan få ham, og dere har en fremtid, men det ligger mye anger og ensomhet der for deg. Beklager. Anonymkode: daea5...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #295 Del Skrevet 6. oktober 2022 Vil økonomien min forbli dårlig fremover, eller kan jeg få en større inntekt iløpet av de neste 6 mnd? Anonymkode: 20cf7...ca7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym8340004 Skrevet 6. oktober 2022 #296 Del Skrevet 6. oktober 2022 Kommer jeg til å bytte jobb i løpet av året? Kommer jeg til å bli gravid neste år? Vil jeg oppleve sterk sorg neste år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #297 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kommer jeg til å bli ferdig med skolen en gang i fremtiden og fortsette på samme jobb ? Anonymkode: fd6fb...54e Ja du blir ferdig. Ser ikke ut som det blir samme jobb, men noe du er mer interessert/engasjert i Anonymkode: daea5...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #298 Del Skrevet 6. oktober 2022 Kommer jeg til å flytte sammen med en god partner innen 5-6 år? Anonymkode: e64b6...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #299 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja du blir ferdig. Ser ikke ut som det blir samme jobb, men noe du er mer interessert/engasjert i Anonymkode: daea5...d4e Tusen takk for svar Anonymkode: fd6fb...54e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #300 Del Skrevet 6. oktober 2022 Kommer jeg til å klare og slanke pus snart? 🤣 Anonymkode: c413c...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå