Gå til innhold

Hvor ofte flyr dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tja, det varierer. Vært null flyging gjennom pandemien, men jobbreiser har tatt seg opp i år, og med litt privatreiser blir det nok rundt 50 i året. 10 bare nå i september. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 28.9.2022 den 16.27):

Prøver knallhardt å kutte ned på flyturer av hensyn til miljø. Kan kun flydd 1 gang (tur-retur) i forbindelse med bryllup ila de siste 3 årene, men det har så klart mye med pandemien å gjøre. Prøver å ta tog om jeg skal til europa. Ellers ser jeg for meg å kunne klare å holde meg til et snitt på en utenlandstur i året framover. 

Så blir man så klart ganske matt med tanke på alle som gir fullstendig blaffen og drar på 5-10 utenlandsturer i året, men dessverre lite jeg får gjort med det. Jeg er jo ikke akkurat perfekt selv heller. Skulle dog ønske flyreiser ble skattet veldig mye høyere!!

Anonymkode: c2db0...747

Er så mye man kan bli matt av utenom flyving og. Jeg blir matt av folk som bare bruker, og ikke tenker mengde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyer hver fjerde uke pga jobben, som regel 2-3 strekning per gang. Har gjort det 5 år sammenhengende. 

Anonymkode: d5ff1...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 20 ganger i året. Men jeg har verken bil eller barn, så er nok mer miljøvennlig enn de fleste.

Anonymkode: 4e053...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanligvis 1-2 ganger i året. Det vil si tur/retur. I år blir det 4 reiser.

Anonymkode: 82487...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt noen turer innad i Norge det siste året. Vært i Oslo og Bergen i år med fly. Og Kristiansand med tog. 

Jeg tar fly med god samvittighet, da jeg ikke kjører bil. Tar kollektiv stort sett og mopeden innad her jeg bor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 flystrekninger privat siste 12 mnd. I tillegg 8 i jobbsammenheng. Kun innenlands. Bor i Nord-Norge og med familien på Østlandet og Vestlandet, er det for langt å kjøre eller ta toget for en kort tur/helgetur (konfirmasjoner, begravelse, 80-årsdag, bryllup). Og dit det er lengst å kjøre, går det heller ikke tog.

Anonymkode: b2777...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke flydd siden 2017. Hovedsaklig av klimahensyn.

Bodde i vest-finnmark fram til i sommer. Kjørt selv og tatt tog for å komme oss til steder i feriene.

 

AnonymBruker skrev (På 29.9.2022 den 22.38):

Rundt 20 ganger i året. Men jeg har verken bil eller barn, så er nok mer miljøvennlig enn de fleste.

Anonymkode: 4e053...dd1

ehm , nei.

Anonymkode: 40ef0...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

 

 

ehm , nei.

Anonymkode: 40ef0...d1a

Personen har rett. Det verste man kan gjøre mot miljøet, isolert sett, er faktisk å få barn. 

Anonymkode: a4598...333

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ikke flydd siden 2017. Hovedsaklig av klimahensyn.

Bodde i vest-finnmark fram til i sommer. Kjørt selv og tatt tog for å komme oss til steder i feriene.

 

ehm , nei.

Anonymkode: 40ef0...d1a

Er veldig nysgjerrig på hvordan du har tatt tog til Vest-Finnmark….

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden. Har flydd to ganger i år, en ferietur. Sist gang før det var i januar 2020. Før det igjen i 2018. Så jeg flyr ikke hvert år. 

Anonymkode: fab80...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nesten aldri, kan ikke huske sist. Kanskje ferien i 2016?

Anonymkode: 25f9c...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.9.2022 den 14.57):

Ja, som tittelen sier. Hvor ofte tar dere fly?

Anonymkode: 914e3...4b6

I 20 og 21 hadde jeg kun 1 tur/retur flygning hvert av årene. I år blir det 3 flygninger, en tur retur. Og en enveis. I normalår har jeg nok ligget på pluss minus 10 flygninger totalt. Unntaket er 2015 hvor jeg hadde 63 flygninger totalt. Hvorav 58 på 2 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden. Sist i 2017, før det i 2007. Tipper på neste tur om et år eller to.

Anonymkode: 33a13...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ligget på rundt 50-100 flygninger (ikke reiser) i året. De turene jeg tar involverer som regel 3 fly hver vei, så da blir det fort en del flighter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...