Gå til innhold

Hvor ofte flyr dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, som tittelen sier. Hvor ofte tar dere fly?

Anonymkode: 914e3...4b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca 200 i året

Anonymkode: 703f2...94d

Skrevet

Det går veldig i perioder. Men mellom 8-20 ganger i året (da regner jeg antall flygninger, og ikke antall reiser) vil jeg tro er noenlunde representativt.

Anonymkode: 6f6e8...d6c

Skrevet

Prøver knallhardt å kutte ned på flyturer av hensyn til miljø. Kan kun flydd 1 gang (tur-retur) i forbindelse med bryllup ila de siste 3 årene, men det har så klart mye med pandemien å gjøre. Prøver å ta tog om jeg skal til europa. Ellers ser jeg for meg å kunne klare å holde meg til et snitt på en utenlandstur i året framover. 

Så blir man så klart ganske matt med tanke på alle som gir fullstendig blaffen og drar på 5-10 utenlandsturer i året, men dessverre lite jeg får gjort med det. Jeg er jo ikke akkurat perfekt selv heller. Skulle dog ønske flyreiser ble skattet veldig mye høyere!!

Anonymkode: c2db0...747

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Sist jeg tok fly var i 2008.

Anonymkode: 9e74b...030

Skrevet

4 (antall fly, ikke reise)

Anonymkode: 84449...625

Skrevet

Sist jeg tok fly var i 2013. Neste år blir neste gang. 

Anonymkode: 58e28...fcc

Skrevet

Jeg fløy sist i 2017. Det har litt med pandemien å gjøre også, men det blir som regel maks en reise (tur/retur) i året. Det skal også sies at jeg bor i Oslo, har god tilgang på alternative reisemuligheter og mesteparten av familien min bosatt i nærheten. Det semesteret jeg bodde i Norge-Norge fløy jeg relativt sett masse, fordi alternativene ikke var så mange - der jeg i Oslo ville tatt bussen til en fylkessamling, måtte jeg ta fly her. Jeg har adskillig mer forståelse for en finnmarking som flyr "lokalt" en gang eller to i måneden enn østlendinger som bare må på fire lange utenlandsreiser i året...

• Liker 1
Skrevet

Tar ikke ofte fly så vil si sjelden. Blir alltid forkjøla i fly, hver eneste gang, så vil ikke ta det så ofte. 

Skrevet

Ca en gang i uken

Anonymkode: c588a...c77

• Liker 1
Skrevet

2014 var sist jeg fløy. Synes det burde være restriksjoner på hvor ofte folk flyr. Miljøet trenger at noen tar tak i dette snart.

Anonymkode: 3a68e...6d6

Skrevet

Aldri, har flyskrekk. 

Anonymkode: 239f7...103

Skrevet

Når jeg ikke kan unngå det. Har blitt redd for å fly og har ikke flydd siden 2019, men skal fly seinere i høst for å besøke familie.

Anonymkode: e1b13...42b

Skrevet

Fløy Sist i 2014 

Anonymkode: 345b6...386

Skrevet

Før korona fløy jeg ca to reiser i året med jobb og to privat. I 2020 og 2021 fløy jeg bare en gang totalt. I år kommer jeg til å fly en gang privat og en gang i jobbsammenheng. 

Anonymkode: 21087...55b

Skrevet

Varierer litt, men ca 8-10 ganger i året. Blanding av jobb og privat. Fly er mitt foretrukne transportmiddel og prøver å reise når jeg har muligheten. :-)

Skrevet

Før Corona ble det opp mot 200 flyturer i året. 

Nå ser det heldigvis til at "den nye jobbhverdagen" gjør at det bare blir en handfull flyturer i jobbsammenheng. Men privat kommer jeg nok til å fortsette med ca 30 flyturer i året. Halvparten i Norge for besøk familie og venner, resten ut på ferie og helgeturer. 

Anonymkode: a4598...333

Skrevet

3-5 reiser i året. Har ingen planer om å redusere.

Anonymkode: f734f...7ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...