Gå til innhold

Hvorfor blir folk lei av meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da er de jo tydeligvis ikke det lenger, siden de blir lei av deg, ber deg slutte å snakke, sletter deg osv. 

Anonymkode: 877c1...cb8

Og der gjør meg veldig lei meg liksom. Jeg gråter jo over det hver eneste dag siden vet aldri hva de forventer av meg

Anonymkode: c2361...d19

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og der gjør meg veldig lei meg liksom. Jeg gråter jo over det hver eneste dag siden vet aldri hva de forventer av meg

Anonymkode: c2361...d19

Som sagt, jeg tror du legger mer i dette enn hva de gjør.

Anonymkode: 877c1...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Som sagt, jeg tror du legger mer i dette enn hva de gjør.

Anonymkode: 877c1...cb8

Ja, jeg prøver bare å være en god venn. Skulle bare ønske noen kunne hjelpe meg med å kommunisere med dem eller forstå hva ting er i deres hode.

Anonymkode: c2361...d19

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg prøver bare å være en god venn. Skulle bare ønske noen kunne hjelpe meg med å kommunisere med dem eller forstå hva ting er i deres hode.

Anonymkode: c2361...d19

Får du ikke hjelp i BUP eller HABU? Kanskje noen der kan hjelpe deg med hvordan du skal tolke og kommunisere med andre? 

Anonymkode: e86e8...7b3

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Får du ikke hjelp i BUP eller HABU? Kanskje noen der kan hjelpe deg med hvordan du skal tolke og kommunisere med andre? 

Anonymkode: e86e8...7b3

Nei, får ikke hjelp siden er over 18 så har sluttet med det dessverre 😔

Anonymkode: c2361...d19

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende de tuller med deg? Hørtes ganske sykt ut tatt ut av kontekst som her. Men kan hende alt er på tull? Fortell dem hvordan du opplever det så kanskje de kommuniserer annerledes med deg? De vil vel ikke at du skal gråte daglig pga de

Anonymkode: 9a9af...958

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan hende de tuller med deg? Hørtes ganske sykt ut tatt ut av kontekst som her. Men kan hende alt er på tull? Fortell dem hvordan du opplever det så kanskje de kommuniserer annerledes med deg? De vil vel ikke at du skal gråte daglig pga de

Anonymkode: 9a9af...958

Har allerede sagt hvordan jeg føler og sagt at jeg gråter. Fortalte at jeg hadde angstanfall til en pga jeg er engstelig jeg såret dem og fortalte om de kan bruke mykere ord, men de bare sier slutt å skrive. La meg være i fred som at jeg er en plage.

Anonymkode: c2361...d19

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor var du redd for å ha såret denne vennen? 
Kan du legge ut skjermdump av samtalen, (husk i så fall å sladde navn)? 

Anonymkode: 1f290...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan hende de tuller med deg? Hørtes ganske sykt ut tatt ut av kontekst som her. Men kan hende alt er på tull? Fortell dem hvordan du opplever det så kanskje de kommuniserer annerledes med deg? De vil vel ikke at du skal gråte daglig pga de

Anonymkode: 9a9af...958

Samtalen virker ikke tull. Har fortalt dem hvordan jeg reagerer over endringer, men de håndterte det ikke bra. Jeg forteller også jeg vil vite hva ting er i deres hode og vil finne en løsning, men skal nevne et eksempel av en av dem. De sa jeg har rett til å ikke forklare noe som får meg til å spørre meg selv. 

Anonymkode: c2361...d19

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor var du redd for å ha såret denne vennen? 
Kan du legge ut skjermdump av samtalen, (husk i så fall å sladde navn)? 

Anonymkode: 1f290...39a

Jeg kan sende deg melding om det privat. Kan jeg vite brukernavnet ditt? Har ikke lyst til å få mye negativitet. Det er mer enn bare en venn også. Kan si at jeg er veldig følsom.

Anonymkode: c2361...d19

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det hørtes ikke ut som du er helt klar for denne type vennskap enda? Hvis du tar ting de sier for tull bokstavelig så blir det slitsomt for dE å forholde seg til å måtte være psykolog for deg hver gang. Det kan hende de ikke er modne nok til det enda. Det er absolutt værst for deg. Så råder deg til å se etter venner som Tar følelsene dine mer på alvor. 

Anonymkode: 9a9af...958

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men det hørtes ikke ut som du er helt klar for denne type vennskap enda? Hvis du tar ting de sier for tull bokstavelig så blir det slitsomt for dE å forholde seg til å måtte være psykolog for deg hver gang. Det kan hende de ikke er modne nok til det enda. Det er absolutt værst for deg. Så råder deg til å se etter venner som Tar følelsene dine mer på alvor. 

Anonymkode: 9a9af...958

Hvis jeg viser deg samtalen privat. Ser du at dette ikke er tull. Selv jeg med autisme skjønte det pga måten de skriver på og ber meg bare å stoppe å skrive og la dem være i fred. Personen gjentok det 2-3 ganger og ville ikke forklare situasjonen. Dette er bare en av dem. Det er andre også. I går hjalp jeg denne personen jeg snakker om med hjemmelekser.

Anonymkode: c2361...d19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men det hørtes ikke ut som du er helt klar for denne type vennskap enda? Hvis du tar ting de sier for tull bokstavelig så blir det slitsomt for dE å forholde seg til å måtte være psykolog for deg hver gang. Det kan hende de ikke er modne nok til det enda. Det er absolutt værst for deg. Så råder deg til å se etter venner som Tar følelsene dine mer på alvor. 

Anonymkode: 9a9af...958

Personen altså den ene jeg snakker om nå som et eksempel har også OCD

Anonymkode: c2361...d19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis jeg viser deg samtalen privat. Ser du at dette ikke er tull. Selv jeg med autisme skjønte det pga måten de skriver på og ber meg bare å stoppe å skrive og la dem være i fred. Personen gjentok det 2-3 ganger og ville ikke forklare situasjonen. Dette er bare en av dem. Det er andre også. I går hjalp jeg denne personen jeg snakker om med hjemmelekser.

Anonymkode: c2361...d19

Men skriver du mange meldinger der du spør om hva de tenker og hva de forventer av deg som venn? Blir det veldog mange slike meldinger fra deg? Kanskje de synes det blir for mye. Seter nok å skrive det en gang..

Anonymkode: e86e8...7b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe må jo være galt i relasjonen her siden du gråter hver dag av den. Kanskje personen med ocd og du er en dårlig match. Virker sol du oppriktig prøver å være en god venn men at set allikevel ikke fungerer. For din del bør du gå videre. Luk ut folk som gjør deg  så nedstemt at du gråter daglig 

Anonymkode: 9a9af...958

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men skriver du mange meldinger der du spør om hva de tenker og hva de forventer av deg som venn? Blir det veldog mange slike meldinger fra deg? Kanskje de synes det blir for mye. Seter nok å skrive det en gang..

Anonymkode: e86e8...7b3

Skrev det 2-3 ganger om det, men de vil ikke svaret på det. Den ene sier jo liksom jeg vil ha privatliv samtidig som å snakke med deg mer. Jeg spurte dem hvor mye de vil snakke, men de bare ba meg om å slutte å sende melding.

Anonymkode: c2361...d19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Noe må jo være galt i relasjonen her siden du gråter hver dag av den. Kanskje personen med ocd og du er en dårlig match. Virker sol du oppriktig prøver å være en god venn men at set allikevel ikke fungerer. For din del bør du gå videre. Luk ut folk som gjør deg  så nedstemt at du gråter daglig 

Anonymkode: 9a9af...958

Tingen er det er ikke bare den personen med OCD. Det er flere venner. Har slik stemning med dem alle bortsett fra 2-3 stryker nesten hver dag.

Anonymkode: c2361...d19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men hvorfor kaller du disse menneskene venner?

Anonymkode: 6ad89...2f1

Fordi de har sagt at vi er venner og de spør jo alltid meg om hjelp. Er jo venn med folk som er min venn eller sier de er for alltid.

Anonymkode: c2361...d19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi de har sagt at vi er venner og de spør jo alltid meg om hjelp. Er jo venn med folk som er min venn eller sier de er for alltid.

Anonymkode: c2361...d19

Virker ikke som gode venner. Virker som du blir brukt for kunnskapen du har også bryr de seg ikke følelsesmessig om deg. Folk som hadde brydd som om deg hadde ikke fortsatt med å få deg til å gråte daglig. Du bør kutte de ut rett og slett. Beklager å si det. Finnes faktisk hyggeligere folk. Og kanskje, som en bonus, kan det hende de begynner å respektere deg mer om du ikke alltid hjelper de med lekser uansett hvor dårlig de behandler deg 

Anonymkode: 9a9af...958

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...