Gå til innhold

Hvorfor blir folk lei av meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, lurer virkelig på noe her. 
vet ikke om noen får lyst til å svaret på spørsmålet mitt, men kan vise chatten privat.

Alle vennene mine bortsett fra en blir bare sint på meg hele tiden. Orker ikke å snakke med meg og sier bare slutt å snakk, sletter meg og sånt. Det er alltid jeg som snakker først. Hvis de snakker først så pleier de bare å spørre meg om hjelp og jeg hjelper jo alltid. Jeg hjelper alltid tilbake og gir alt jeg har. Vil jo bare hjelpe andre og gjøre dem glad selv om jeg liker det eller ikke. Jeg snakker alltid rett ut om følelsene mine hvis ikke noe er greit som at jeg blir engstelig og er ærlig, men de bryr seg aldri. Hvis de snakker om deres gir jeg alltid. Har i tillegg hatt venner som ønsket meg død. Er fortsatt venn med dem og har aldri forlatt noen. Er det noe galt med selve meg? 

Anonymkode: c2361...d19

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Embla82 skrev (1 minutt siden):

Hvorfor kaller du folk som oppfører seg slik for venner og ønsker å ha en relasjon til dem?

Har ikke mange venner selv og som oftest når jeg får en ny så skjer dette. Prøver å holde dem. Vi alle er jo rundt 15-22 år. Her blitt forlatt mange ganger av andre og vet hvor vondt det opplever så har fortalt meg selv at jeg ikke ønsker det på andre fordi vil ikke at de skal ha det vondt.

Anonymkode: c2361...d19

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkar skrev (Akkurat nå):

Hvor gammel er du og hva pleier du å gjøre når du er sammen med venner? 

Jeg er 20 år og vi er mest på nettet faktisk og chatter. Kjenner noen få i irw, men de fleste på nett.

Anonymkode: c2361...d19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er 20 år og vi er mest på nettet faktisk og chatter. Kjenner noen få i irw, men de fleste på nett.

Anonymkode: c2361...d19

Hvilken sykdom har du da?

Anonymkode: e86e8...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvilken sykdom har du da?

Anonymkode: e86e8...7b3

Har autisme og ADD. Mine venner jeg kaller nærmeste vet det, men likevel skjer det alltid slike ting og drama.

Anonymkode: c2361...d19

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har autisme og ADD. Mine venner jeg kaller nærmeste vet det, men likevel skjer det alltid slike ting og drama.

Anonymkode: c2361...d19

Kommunikasjon kan jo være vanskelig når man har autisme? Kan der være at noen opplever det som vanskelig å kommunisere med deg da? Og over nett er jo dette vanskelig. Du sier du er veldig direkte om følelsene dine, kanskje de synes det blir litt for direkte?

Anonymkode: e86e8...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kommunikasjon kan jo være vanskelig når man har autisme? Kan der være at noen opplever det som vanskelig å kommunisere med deg da? Og over nett er jo dette vanskelig. Du sier du er veldig direkte om følelsene dine, kanskje de synes det blir litt for direkte?

Anonymkode: e86e8...7b3

Men jeg vet ikke hvorfor noen blir så sinte over det istedenfor å snakke roligere om det og finne en løsning. Blir kalt stygge ting, at de ikke orker meg, ønsker at jeg skal død eller ignorerer meg. Jeg forteller ofte jeg er bekymret over vennskapet og hvor langt forventer de at de skal gå. Har nettopp kranglet med en venn her og har spurt dem hvor langt de forventer av meg at ting skal gå, men de sier jeg vil ikke svaret og det har jeg rett på. Det får meg til å spørre meg selv hva de forventer av meg. 

Anonymkode: c2361...d19

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har du kommet i kontakt med de du kun kjenner via internett? 

Anonymkode: 877c1...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan har du kommet i kontakt med de du kun kjenner via internett? 

Anonymkode: 877c1...cb8

De fleste via et spill som jeg spiller. Noen møtte jeg i irw. 

Anonymkode: c2361...d19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De fleste via et spill som jeg spiller. Noen møtte jeg i irw. 

Anonymkode: c2361...d19

Da tror jeg du legger mer i dette enn hva de gjør. De ser ikke på deg som en venn, du er bare en felles gamer. Og når du da begynner å snakke om følelser og forholdet deres blir du rett og slett for mye. 

Anonymkode: 877c1...cb8

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da tror jeg du legger mer i dette enn hva de gjør. De ser ikke på deg som en venn, du er bare en felles gamer. Og når du da begynner å snakke om følelser og forholdet deres blir du rett og slett for mye. 

Anonymkode: 877c1...cb8

De har fortalt meg at vi er bestevenner eller venner. Vi har kontakt på sosiale medier altså deres irw konto. 

Anonymkode: c2361...d19

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De har fortalt meg at vi er bestevenner eller venner. Vi har kontakt på sosiale medier altså deres irw konto. 

Anonymkode: c2361...d19

De snakket om sine følelser hele tiden til meg.

Anonymkode: c2361...d19

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine venner høres giftige ut.
Dine venner gidder ikke snakke med deg, annet enn for å spørre om tjenester, og du lystrer som en lydig hundevalp. Slutt med det. De fortjener ikke din hjelp, så bruk kreftene dine på noe annet. 
Og spille for dem? Det var mot reglene i det spillet jeg spilte tidligere, mulig det er mot reglene der du spiller også. Så det kan du nekte med god samvittighet. 
 

Anonymkode: 1f290...39a

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De har fortalt meg at vi er bestevenner eller venner. Vi har kontakt på sosiale medier altså deres irw konto. 

Anonymkode: c2361...d19

Da er de jo tydeligvis ikke det lenger, siden de blir lei av deg, ber deg slutte å snakke, sletter deg osv. 

Anonymkode: 877c1...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...