Gå til innhold

Folk som er på fylla hver helg og aldri slutter med det.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er greia? Er det virkelig morsomt å gå ut og bli full hver helg når du nærmer deg 30? Gå ut på en torsdag med vors, også feste til sent? Også igjen i helgen? 
Hva er det med folk som aldri skaffer seg andre hobbyer enn å drikke seg full hver helg på fest? Har sett flere som miljøer og vennegjenger som aldri møtes utenom fester. Var det ikke sånt kun de på vgs og studenttiden holdt på med?

Hva skjedde med å bli voksen?

Anonymkode: 34242...676

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skjedde med at voksne folk heller sluttet å tenke på hva andre gjør å heller å fokusere på seg selv?

Anonymkode: 04859...496

  • Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva skjedde med at voksne folk heller sluttet å tenke på hva andre gjør å heller å fokusere på seg selv?

Anonymkode: 04859...496

Gjør jo ikke det jeg

Anonymkode: 34242...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Gjør jo ikke det jeg

Anonymkode: 34242...676

Jo, du sitter å klager på hvorfor folk drikker i fylla vær helg.
Hva folk gjør er jo helt opp til dem, hvorfor skal du sitte her og tenke på hva helt tilfeldige folk du ikke kjenner gjør?

Anonymkode: 04859...496

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jo, du sitter å klager på hvorfor folk drikker i fylla vær helg.
Hva folk gjør er jo helt opp til dem, hvorfor skal du sitte her og tenke på hva helt tilfeldige folk du ikke kjenner gjør?

Anonymkode: 04859...496

Klager ikke😂😂😂 For det andre er dette et forum! Jeg spør av nyssgjerrig om hvorfor noen gjør dette. Jeg vil jo vite da jeg ikke kunne hatt den livsstilen selv

Anonymkode: 34242...676

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Brukar0

Fordi jeg ville treffe folk og være sosial, og på lørdag var "alle" ute.

Jeg syns det er bra folk er ute i det virkelig liv og møter andre istedet for å sitte på Tinder hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym Brukar0 skrev (8 minutter siden):

Fordi jeg ville treffe folk og være sosial, og på lørdag var "alle" ute.

Jeg syns det er bra folk er ute i det virkelig liv og møter andre istedet for å sitte på Tinder hele tiden.

Fint å væte sosial, men finnes det ikke andre sosiale ting å gjøre sammen uten å drikke? Og hvorfor må noen bli full hver gang?

- TS

Anonymkode: 34242...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Brukar0
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Fint å væte sosial, men finnes det ikke andre sosiale ting å gjøre sammen uten å drikke? Og hvorfor må noen bli full hver gang?

- TS

Anonymkode: 34242...676

Jeg vet ikke om noen som ikke er sosial på andre måter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at folk holder på slik i årevis. jeg begynte da jeg var 14 og roet meg med drikkingen i 30 åra. møkka lei et livet.

Anonymkode: 496f2...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke full hver helg, men jeg liker rus, og siden alkohol er den eneste rusen som er "lov", så blir det til at jeg stort sett drikker noen enheter hver helg da. 

Anonymkode: e2a57...ddc

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette egentlig så vanlig?

Vi er forskjellige, og om noen ønsker å tilbringe hver helg med å feste og bruke et lovlig rusmiddel, tenker jeg det er helt greit så lenge de ikke plager andre. Vi får vel anta at de synes det er morsomt, og at de liker det.  Jeg ser helt ærlig ikke problemet med at de tar helt andre valg enn meg, og jeg tror flere hadde festa oftene om ikke hverdagen med familie, barn, jobb, hus/bolig og forpliktelser tok dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min venneflokk er det slik. 

Vi treffes ofte 2-3 lørdager i mnd. Spiller spill, drikker, prater ovs. Alle har barn. 

Anonymkode: 751b5...a40

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker de så mye og så ofte, er de alkoholikere, uansett hva de unnskylder seg med.

Anonymkode: 8b91b...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonym Brukar0
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Drikker de så mye og så ofte, er de alkoholikere, uansett hva de unnskylder seg med.

Anonymkode: 8b91b...034

Takk for ekspertuttalelsen 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nachspiel hver helg er kanskje litt mye, men jeg håper jeg kommer til å gå ut for å ta meg en fest helt til jeg blir gammel og grå. Jeg går mye på steder hvor det er performanceteater, jamsession, noen som lager høytopplesning om gamle forfattere og deres bøker, poesikvelder, dansekvelder, konserter. Elsker kulturliv, og er utrolig glad i å danse (selv om jeg nå med kronisk sykdom blir mer sittende enn før) -for meg hadde livet blitt fattig uten. Om alkoholen er viktig? Nei, ikke spesielt -men jeg synes det er gøy å bli skravlete brisen ja, innimellom. :)

Anonymkode: f8d00...085

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nachspiel hver helg er kanskje litt mye, men jeg håper jeg kommer til å gå ut for å ta meg en fest helt til jeg blir gammel og grå. Jeg går mye på steder hvor det er performanceteater, jamsession, noen som lager høytopplesning om gamle forfattere og deres bøker, poesikvelder, dansekvelder, konserter. Elsker kulturliv, og er utrolig glad i å danse (selv om jeg nå med kronisk sykdom blir mer sittende enn før) -for meg hadde livet blitt fattig uten. Om alkoholen er viktig? Nei, ikke spesielt -men jeg synes det er gøy å bli skravlete brisen ja, innimellom. :)

Anonymkode: f8d00...085

Så absolutt enig!  Har også et motto at en lever nå  og ikke kun da en var "ung og dum". Livet er laaaangt fra ferdig etter de 30!!! - ikke etter de 40 heller, og heller ikke 50...:p  En har kanskje heller lært litt da...- så istedet for og ende opp med å spy som en kanskje gjorde yngre dager...- og moroa slutt..  Da kan en litt lettere prøve stoppe litt før en er der, og kun er litt ( eller litt mer...) brisen!:p  Er også valgfritt....Noen vil ta seg litt alkohol,  og andre ikke...! Noen tåler en god del,  andre ikke....  Viktigste er kunne ha det gøy sammen- med eller uten alkyler!:p

Anonymkode: fe08f...60b

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde ikke orket, men folk må da få gjøre som de vil. Om det er slik de sosialiserer og lader opp til ny uke så må de bare kose seg😊

Av nysgjerrighet TS, hva gjør at enkelte plages slik at hva andre bruker tiden sin på?

Endret av Macro
La til
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/26/2022 at 4:50 PM, AnonymBruker said:

Hva er greia? Er det virkelig morsomt å gå ut og bli full hver helg når du nærmer deg 30? Gå ut på en torsdag med vors, også feste til sent? Også igjen i helgen? 
Hva er det med folk som aldri skaffer seg andre hobbyer enn å drikke seg full hver helg på fest? Har sett flere som miljøer og vennegjenger som aldri møtes utenom fester. Var det ikke sånt kun de på vgs og studenttiden holdt på med?

Hva skjedde med å bli voksen?

Anonymkode: 34242...676

Ja det er morsomt. (jeg nærmer meg 40)

Hva mener du det å bli voksen innebærer? At man skal kjede livet av seg?

Anonymkode: 51c92...c6c

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Drikker de så mye og så ofte, er de alkoholikere, uansett hva de unnskylder seg med.

Anonymkode: 8b91b...034

Javel

Anonymkode: 51c92...c6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja det er morsomt. (jeg nærmer meg 40)

Hva mener du det å bli voksen innebærer? At man skal kjede livet av seg?

Anonymkode: 51c92...c6c

Er så enig 😂

Ser ut at for noen er fylte terteskjell og kamferdrops det store å se frem til. Takke meg til å ikke «bli voksen».

Anonymkode: 935a6...a2d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...