Gå til innhold

Folk som er på fylla hver helg og aldri slutter med det.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Anonym Brukar0 skrev (På 26.9.2022 den 17.27):

Fordi jeg ville treffe folk og være sosial, og på lørdag var "alle" ute.

Jeg syns det er bra folk er ute i det virkelig liv og møter andre istedet for å sitte på Tinder hele tiden.

Og jeg har et fint liv selv om jeg ikke er på Tinder eller på byen hver helg.

Anonymkode: 8535f...e38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 27.9.2022 den 0.22):

I min venneflokk er det slik. 

Vi treffes ofte 2-3 lørdager i mnd. Spiller spill, drikker, prater ovs. Alle har barn. 

Anonymkode: 751b5...a40

Stakkars barn som alt for ofte opplever foreldre i bakrus.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Brukar0
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og jeg har et fint liv selv om jeg ikke er på Tinder eller på byen hver helg.

Anonymkode: 8535f...e38

Har jeg skrevet noe om at folk ikke har det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan man ikke spørre om det man lurer på her inne uten at folk er så hårsåre og tar alt i verste mening? 
Jeg lurer bare oppriktig på hvorfor noen ikke finner andre gleder i livet enn å gå ut på byen og feste hver helg eller flere ganger i uken. Og hvorfor noen atpåtil blir full hver gang? Jeg hadde aldri klart det livet. Så jeg bare lurer på hvorfor noen liker det?

Finnes det ingen andre mer sunnere hobbyer i livet? 
 

- TS

Anonymkode: 34242...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Brukar0
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvorfor kan man ikke spørre om det man lurer på her inne uten at folk er så hårsåre og tar alt i verste mening? 
Jeg lurer bare oppriktig på hvorfor noen ikke finner andre gleder i livet enn å gå ut på byen og feste hver helg eller flere ganger i uken. Og hvorfor noen atpåtil blir full hver gang? Jeg hadde aldri klart det livet. Så jeg bare lurer på hvorfor noen liker det?

Finnes det ingen andre mer sunnere hobbyer i livet? 
 

- TS

Anonymkode: 34242...676

Men seriøst, er det mange i 30-åra som dra på byen og drikker seg fulle flere ganger i uken? Og som ikke har andre hobbyer eller interesser?

Hvorfor liker du å gjøre det du gjør på fritiden? Eller hvorfor liker du ikke å dra på fylla hver helg?

Jeg kan ikke forklare hvorfor jeg liker å gjøre det jeg gjør på fritiden eller hvorfor jeg ikke liker det jeg ikke liker 🤷‍♀️

Endret av Anonym Brukar0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sommermor skrev (På 29.9.2022 den 9.49):

Stakkars barn som alt for ofte opplever foreldre i bakrus.

Hva er problemet? 

Og hva legger du i bakrus? Med tanke på din uttalelse vet du ingenting om min evt bakrus.

Anonymkode: 751b5...a40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/26/2022 at 5:36 PM, AnonymBruker said:

Fint å væte sosial, men finnes det ikke andre sosiale ting å gjøre sammen uten å drikke? Og hvorfor må noen bli full hver gang?

- TS

Anonymkode: 34242...676

 

On 9/29/2022 at 1:54 PM, AnonymBruker said:

Hvorfor kan man ikke spørre om det man lurer på her inne uten at folk er så hårsåre og tar alt i verste mening? 
Jeg lurer bare oppriktig på hvorfor noen ikke finner andre gleder i livet enn å gå ut på byen og feste hver helg eller flere ganger i uken. Og hvorfor noen atpåtil blir full hver gang? Jeg hadde aldri klart det livet. Så jeg bare lurer på hvorfor noen liker det?

Finnes det ingen andre mer sunnere hobbyer i livet? 
 

- TS

Anonymkode: 34242...676

Fordi FOLK ER FORSKJELLIGE, og alle liker ikke de samme tingene!

Sånn, skjønte du det nå?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.9.2022 den 1.19):

Ja det er morsomt. (jeg nærmer meg 40)

Hva mener du det å bli voksen innebærer? At man skal kjede livet av seg?

Anonymkode: 51c92...c6c

Hvis du kjeder deg uten alkohol, har du et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må slutte å henge seg opp i det andre gjør og begynne å tenke mer på seg selv. Herregud.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maatte_ha_konto
AnonymBruker skrev (På 26.9.2022 den 18.34):

Blir ikke full hver helg, men jeg liker rus, og siden alkohol er den eneste rusen som er "lov", så blir det til at jeg stort sett drikker noen enheter hver helg da. 

Anonymkode: e2a57...ddc

Ikke jeg heller. Alkohol er svært slitsomt og destruktivt for både kropp og sinn. Kanskje en dag det åpner seg et lovlig alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.9.2022 den 1.19):

Ja det er morsomt. (jeg nærmer meg 40)

Hva mener du det å bli voksen innebærer? At man skal kjede livet av seg?

Anonymkode: 51c92...c6c

Mange sitter dessverre igjen i en grå etterkrigstid forståelse av hva det er å være "voksen".

Jeg er i 40-åra og går ikke ut hver helg men la oss si annenhver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Portia Catonis skrev (15 minutter siden):

 

Fordi FOLK ER FORSKJELLIGE, og alle liker ikke de samme tingene!

Sånn, skjønte du det nå?

☝️👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 29.9.2022 den 13.54):

Hvorfor kan man ikke spørre om det man lurer på her inne uten at folk er så hårsåre og tar alt i verste mening? 
Jeg lurer bare oppriktig på hvorfor noen ikke finner andre gleder i livet enn å gå ut på byen og feste hver helg eller flere ganger i uken. Og hvorfor noen atpåtil blir full hver gang? Jeg hadde aldri klart det livet. Så jeg bare lurer på hvorfor noen liker det?

Finnes det ingen andre mer sunnere hobbyer i livet? 
 

- TS

Anonymkode: 34242...676

Jeg tror en del liker rusen det gir, og kanskje en del også føler at de da kan senke "guarden", slippe seg mer løs, det blir enklere å danse, flørte osv. Det blir enklere å koble av fra hverdagen. 

De koser seg med det, mens andre koser seg og kobler av med hagearbeid, modellfly, strikking, fjellturer, fiske, lego, judo, skru bil, treskjæring, maling, geocaching, kanopadling, go cart, dyrking av frukt og grønnsaker, lesesirkel, matlaging, bonsai, spabesøk, kjemisett, sy klær, puslespill, museumsbesøk, vernisage, gitarspilling, klatring, debatter, politisk arbeid, korps, strandrydding, sigarrøyking, dansing, filmtitting eller noe helt annet. Det er nok mange som ikke helt klarer å forklare hvorfor de liker det ene framfor det andre, og de fleste driver nok med flere ting ukentlig.

Man kan jo også spørre seg hvorfor man må kunne argumentere fornuftig for alt man gjør og hvorfor man liker å gjøre noe (så lenge det er lovlig og ikke plager andre). Må alt være fornuftig og gi mening? Kan man ikke bare få lov til å like noe uten noe mer mikk og uten neon flere tanker om hvorfor man gjør det?

Endret av Grønt blad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...