Gå til innhold

Hva tenker du om folk under 40 som røyker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 3.10.2022 den 20.36):

Jeg tenker "hurra, ikke bare meg". Har vært røyker av og på, med en konstant plan om å slutte helt. Siste 2 årene har jeg klart å begrense det til festrøyking. Jeg er lege på 31 år, slank og trent og yup, godt likt blant menn.. Ikke stolt av røykingen, men som advokaten i at annet innlegg skrev, det er ikke bare de med lav sosioøkonomisk status som kan gjøre dumme ting. 

Anonymkode: 0f177...8d4

Kult at det faktisk er ei lege jente som også kan røyke! Så sant det du sier, det er faktisk ikke bare lavstatus folk som røyker. Har du sluttet helt å røyke utenom fest? Får du egentlig mye negative kommentarer på at du røyker når du er lege?🧐

Anonymkode: 82c97...9c0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Unge som røyker er kult 👍

Anonymkode: cd601...9d7

I am ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får nå være deres sak. Men jeg vil ikke stå slik at jeg får røyk på meg, og heller ikke sitte ved siden av dem på timeslange bussturer på grunn av lukten. Er også litt ubehagelig å besøke et par slektninger som røyker, med mindre det er sommer. Om vinteren røyker de inne, og stanken slår imot meg når jeg åpner døren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.9.2022 den 19.42):

Er det kult?

Anonymkode: e9ed0...c3d

Røykere er faktisk de mest harry folka jeg vet om.

Anonymkode: cdad1...84b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 26.9.2022 den 21.48):

Det samme kan sies om rånere, folk som fester hver helg, folk som shopper for tusenvis av kroner om gangen etc. Alle har sine interesser, og er noe man bør respektere.

Anonymkode: c708a...a2e

Ja, men de skader ikke andre enn seg selv. Jeg fikk astma for jeg vokste opp med røykerforeldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.10.2022 den 20.28):

Røykere er faktisk de mest harry folka jeg vet om.

Anonymkode: cdad1...84b

Harry er kult 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.10.2022 den 17.42):

Med prisene i Norge skulle man jo vært i høyere økonomisk klasse for å ha råd til å røyke…! 

Anonymkode: cd601...9d7

Nei, for røykerne må ha giften sin og betaler det det er verdt. Da prioriteres den før alt annet. 

Anonymkode: 03f64...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.9.2022 den 21.48):

Det samme kan sies om rånere, folk som fester hver helg, folk som shopper for tusenvis av kroner om gangen etc. Alle har sine interesser, og er noe man bør respektere.

Anonymkode: c708a...a2e

Folk som shopper, shopper og fester hver helg forpester ikke andre ikke røykere  med den stinkende lukta. Det står røykere foran røyking forbudt skilt, på bussholdeplasser eller rett utenfor inngangen på sykehus. 

Anonymkode: 03f64...2d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, for røykerne må ha giften sin og betaler det det er verdt. Da prioriteres den før alt annet. 

Anonymkode: 03f64...2d1

Man tar seg råd til å nyte livet ❤️

Anonymkode: cd601...9d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Man tar seg råd til å nyte livet ❤️

Anonymkode: cd601...9d7

Og å ødelegge for andre ved å ta dere til rette. 

Anonymkode: 03f64...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inverto

Synes det er trist, spesielt hvis det er en god person som også har en viktig jobb som bidrar til samfunnet,
en person som har sterke og viktige egenskaper og sider ved seg.
Tanken av at denne gode personen kan dø tidligere enn nødvendig, er ikke god.
Da taper vi ikke bare et godt menneske, men en god ressurs også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt annet en kult. Om man har tatt en så teit avgjørelse med den kunnskapen man har rundt røyking tenker jeg at man antagelig ikke er spesielt smart, og antagelig også har lav lønn og lav utdannelse. Du ville aldri startet om du var smart. 

Anonymkode: 1a9a1...863

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er altfor mye hets av røykere. Folk må få gjøre som de vil. Foretrekker å sitte ved siden av en røyker på bussen, fremfor noen som er dynket i parfyme. (Røyker ikke selv) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjelder paragrafen for hatefulle ytringer mot oss som røyker? Er så lei av alle de slibrige kommentarene og at alle skal snakke nedsettende om meg..

Anonymkode: 63c16...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å gå tur og smugrøyke i blandt, hilsen dame 38. Ingen røyk smaker bedre enn den litt forbudte 😄

Anonymkode: 4ca93...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de er meget lavt på den sosiale rangstigen. Av de jeg kjenner som røyker så stemmer det også uten unntak. 

Anonymkode: 5c302...9d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 15 år siden var det alltid noen som ønsket å ha kvoten for røyk når jeg var i utlandet. Nå er det ingen. Jeg tror det er rett og slett en vane som er så ukult at ingen vil røpe at man har.

Det er 1 igjen som jeg vet røyker. Mann på 54. Med litt hell vil han oppleve denne jul men neppe neste påske. Han fikk diagnose lungekreft med spredning rett etter sommerferie. Røykte siden han var 16. Intelligent og hyggelig fyr. Man blir tom for ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...