Gå til innhold

Hvor mange ganger kommer menn i løpet av en het natt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en ny kjæreste og han kom 8 ganger.... er ikke det helt sinnsykt? Aldri opplevd det før, men har ikke hatt sex med så mange. Han hadde vondt i flere dager etterpå, og vil ikke komme så mange ganger igjen, men kommer allikevel mange ganger hver gang vi møtes, 4-6. Skal sies at vi har sex og sover i timesvis. Så det strekker seg ut over ca 10 timer.

Hva er vanlig?

Anonymkode: 4c912...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har en ny kjæreste og han kom 8 ganger.... er ikke det helt sinnsykt? Aldri opplevd det før, men har ikke hatt sex med så mange. Han hadde vondt i flere dager etterpå, og vil ikke komme så mange ganger igjen, men kommer allikevel mange ganger hver gang vi møtes, 4-6. Skal sies at vi har sex og sover i timesvis. Så det strekker seg ut over ca 10 timer.

Hva er vanlig?

Anonymkode: 4c912...4c1

Rekorden er 10 ggr spruting. Var 20 år og var sår som bare rakkern etterpå..

Anonymkode: deb7f...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke opplevd at mannen kommer mer enn tre fire ganger på en helaften. Jeg derimot kan komme tjue ganger med god nok tid og for hver gang blir orgasmen sterkere og sterkere 

Anonymkode: 566f5...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at dette er mulig!

Jeg kan av og til komme to ganger med noe tid i mellom, men etter det er jeg overstimulert og kommer ikke mer.

Har ikke anelse om hva normalen er.

Anonymkode: e8dc5...6f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren a kan lett komme 6-7 ganger iløpet av en kveld/natt. Har også opplevd menn som trenger et døgn med hvile før de klarer å komme igjen. Så vil tro det er store individuelle forskjeller 😊

Anonymkode: ed87e...f06

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er gøy, men ikke gøy! 😄 Har aldri hatt interesse av å ha sex hele natten, men det kan selvfølgelig være at jeg er noe unormal på det punktet. Vil si at to til tre ganger går, etter det blir det jævlig vanskelig å komme for å være ærlig! Ereksjonen er uproblematisk, men å komme blir mer arbeid enn nytelse.

M42

Anonymkode: 784cb...ec5

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm jeg kom på en venn av meg som fortalte at han og dama hadde hatt sex en kveld og da var det en 7 -8 ganger, begge ville mer, men de måtte legge seg fordi de skulle på skolen dagen etterpå. De var vel sånn 20+ tenker jeg.

Selv har jeg ingen erfaringer i så ung alder og ikke sånne prestasjoner å komme med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 ganger går nok, men det handler mest om en faktisk vil/orker å sexe så mye. 

Én pizza er godt. Åtte pizzaer er ikke automatisk bedre. 

Anonymkode: 29387...bc7

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Har en ny kjæreste og han kom 8 ganger.... er ikke det helt sinnsykt? Aldri opplevd det før, men har ikke hatt sex med så mange. Han hadde vondt i flere dager etterpå, og vil ikke komme så mange ganger igjen, men kommer allikevel mange ganger hver gang vi møtes, 4-6. Skal sies at vi har sex og sover i timesvis. Så det strekker seg ut over ca 10 timer.

Hva er vanlig?

Anonymkode: 4c912...4c1

Vet ikke hva som er vanlig. Rekorden er 17. Gjennomsnittet mitt er 4.

Anonymkode: 7d5e9...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg er med pleier å komme tre ganger. Vi holder ikke på hele natta da, 1-2 timer. Han er 40 år

Anonymkode: c0540...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min kommer 1 gang og da er han ferdig. Jeg er superklar for flere runder men han er sliten, trøtt og fornøyd 🤔

Anonymkode: 0ffd8...a26

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitat

Hvor mange ganger kommer menn i løpet av en het natt?

Mellom 0 og 47.

Anonymkode: a5054...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kommer bare 1 gang, klarer ikke å fortsette med sexen etter det, da blir det ubehagelig for han, så må ha litt pause før vi evt fortsetter en time eller to senere. Han kan komme opptil 3-4 ganger på en dag. Rekorden var 5 på en dag men da var han veldig sår i et par dager. Aldri opplevd selv at menn jeg har vært med klarer å komme flere ganger ila en økt, må alltid ha pause før de fortsetter

Anonymkode: a2dbb...359

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Har en ny kjæreste og han kom 8 ganger.... er ikke det helt sinnsykt? Aldri opplevd det før, men har ikke hatt sex med så mange. Han hadde vondt i flere dager etterpå, og vil ikke komme så mange ganger igjen, men kommer allikevel mange ganger hver gang vi møtes, 4-6. Skal sies at vi har sex og sover i timesvis. Så det strekker seg ut over ca 10 timer.

Hva er vanlig?

Anonymkode: 4c912...4c1

Min rekord er ni ganger når jeg har hatt sex. Jeg var litt øm etterpå, men jeg hadde ikke vondt i flere dager. Dagen etter klarte jeg seks eller sju runder. Men etter det trengte jeg et par dagers pause😅

Anonymkode: ab9b6...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mannen min har svært sterk sexdrift, men han har aldri klart å komme mer enn 2 ganger på en dag eller natt, og da med pause i mellom de to. Aldri tenkt at det var unormalt, men i følge denne tråden så er han tydeligvis en lite viril 28-åring😅

Anonymkode: 2dfbf...49f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann her. Når man er ung og kåt kan man gjerne få mange orgasmer per døgn uten problemer. Jo eldre man blir, jo mer krevende blir dette. Og hvis man får mange orgasmer innenfor en kort tidsramme blir de bare svakere og dårligere jo flere man får. Etter noen runder er det gjerne ikke mer sperm igjen, og det trengs tid til å bygge seg opp en ny dose. 

Nå i en alder av 37 år vil jeg helst ikke ha mer enn to orgasmer på et døgn. Aller helst bare en. Bedre med én god orgasme enn 8-10 stykker som bare blir dårligere og dårligere. Kan godt ha sex kjempelenge, men helst bare én orgasme til slutt 🤷🏻‍♂️

Anonymkode: 5fa62...65f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Takk for svar. Han er 45 år. Han har sagt at alle orgasmene er gode, men kan selvsagt være at de siste ikke er like bra. Noen ganger har han ikke tatt ut penis etter orgasme, men hatt den inne i noen minutter til den har stivnet til igjen, og så har han kommet en gang til.

Anonymkode: 4c912...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...