Gå til innhold

Gir dere bursdagsgave til svigerdatter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig får svigerdatter bursdagsgave. Hennes familie gir alltid penger, så jeg vet hun syns det er moro å få en fysisk gave også. 

Anonymkode: bb1f2...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen svigerdatter, men er på en måte det selv. Vi er ikke gift, så betegnelsen stemmer jo ikke helt for meg.

Har alltid fått gave av min "svigermor", selv før barn. Både hun og mine foreldre bor i nærheten, og pleier å invitere de på en middag eller noe.

Min samboers foreldre er skilt, og han har litt mindre kontakt med sin far, så han og kona inviteres som regel ikke i samme slengen. De kommer gjerne innom på en kaffe, eller så reiser vi til dem, men det kan jo være en stund før eller etter bursdag. Får likevel gave, og jeg er med på å spleise på gave til min samboers foreldre.

Anonymkode: 56180...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid gave til scigerdatter. Nå fyller hun straks 30 og da har jeg tenkt til å gi henne mer enn jeg pleier.

Anonymkode: e99dc...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir ikke gaver til folk for at jeg skal bli invitert eller inkludert eller få gaver selv, jeg gir fordi jeg ønsker de skal få en oppmerksomhet. Mennesker som kun gir for selv å få har jeg egentlig lite til overs for.. og ennå mindre når det blir en slags maktkamp rundt det hele, det blri for barnslig rett og slett.. 

Anonymkode: 7ad89...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...