Gå til innhold

Hvor selges det julekalendere nå i fysisk butikk, og får man tak i flaxjukekalendere nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøpte Flaxkalender på Narvesen i dag. 

Var innom Kiwi også. De hadde fått inn, men de var ikke aktivert/registrert (?) og til salgs enda. 

Anonymkode: 4e881...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en TikTok der Normal hadde tatt inn kalendere. Men den nær meg har ikke gjort det, og om de gjør som alle andre år, settes de ut rundt 1 november. 

Anonymkode: 409ff...b7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen uker blir det jo "overfullt".

Flax-kalendere har kommet nå, slik flere andre skriver. Andre kalendere dukker opp litt sånn da og da. Flere helsekostforretninger e.l. har fått inn kalendere med te og skjønnhetsprodukter, ellers vet jeg ikke. To til tre uker til, så er det vel å se over alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt har jeg sett kalendere på Normal og Dropsen. Ikke så stort utvalg på Normal enda, men blant annet en fra Cadbury. På Dropsen var det bare fra Lindt. Som rett nok er min favorittsjokolade, men alle sammen har noen med hasselnøtter som jeg ikke kan spise. Litt rart de ikke kan ha en eneste for nøtteallergikere når det er så mange ulike. Ønsker meg en litt større kalender i år, men kan godt hende jeg ender opp med en tikroners sjokoladekalender heller enn en der jeg ikke kan spise alt. Men noen kalendere går for langt i å fortelle hva som er inni også. Med bilder bakpå, 3 av den, 4 av den osv. Greit for å sjekke hvis man er allergisk. Men så må man kjøpe den ekstra tidlig så man rekker å glemme hva som var inni. 😁

Blir aldri for gammel for dette, merker jeg. Hatt kalender med både Ole Brum og Frozen tidligere. 😍

Anonymkode: 43367...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...