Gå til innhold

Hvordan pakke inn pakker?


Pasha

Anbefalte innlegg

Finnes det noen gode sider på hvordan pakke inn pakker?

Dvs sette på bånd pent og ikke bare i den vanlige krysset.

Greier å sette på bånd skrått på 2 sider

men hvordan få det på 4 sider

Noen som har en link eller forklaringer til det?

¨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sett båndet på skrått slik du gjør på to sider. Når du kommer på toppen bare snur du ;) Knotete å forklare, men prøv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett båndet på skrått slik du gjør på to sider. Når du kommer på toppen bare snur du ;) Knotete å forklare, men prøv!

prøvd det... men det går ikke :sjenert:

er nok litt for blond til sånn avansert pakking trur jeg

ser bare så rart ut når jeg prøver

.men kasnkje jeg baer må øve meg litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øvelse gjør mester. Det er ikke vanskelig. Du gjør akkurat likt som om du gjør på to sider, men når du kommer tilbake til toppen igjen, vrir du og tar de to siste hjørnene. Hvis du synes det blir vanskelig, prøv med en liten teipbit til å feste de trådene du allerede har på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt forslag er å begynne å jobbe i butikk. Da dette er langt den mest effektive måten å få tråden rundt pakken på er man nødt for å lære det:)

Jeg syns det er lettest hvis jeg tar min høyre tommel og setter fast over tråden på pakkens "topp" (altså der jeg begynner å surre på tråden) (øv på en bok, den er firkanta og lett å få det til med) så tar man resten av tråden i venstre hånd, sikter sånn ca på midten av neste side (hvis du har en firkant), cluet her er at det er mye lettere om du ikke snur noe på pakken i starten. Så når man har lagt tråden under gjentar man bare siktingen på siste side, og er straks tilbake der man startet. Så er det bare å knyte sammen trådene.

En annen ting er at det er lov å jukse å sette på en minimal teipbit under pakken oppå trådene, slik at de holder seg der de skal være.

Jeg er veldig dårlig til å forklare, så om du nå syns dette hørtes tusen ganger mer kryptisk ut enn du trodde det skulle være så er jeg litt lei meg for det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i butikk. Mend er pakker vi ikke inn pakker for kundene. Har en stor og fin pakkedisk der de kan gjøre det selv.. (men så kalrt spør de pent så ;) Dessuten kan jeg joo vanlig kryss og den på 2 hjørner :sjenert: )

men nå har jeg fått det til... vi drev å forsket litt på det vi på kveldsskifet,

men det var nesten som vi sendte av gårde en av ekstrahjelpene til en smykkebutikk.. der får de vistnok pakkegave kurs... men vi fant nå ut av det til slutt...

Grunnen til at det ikke har gått tidligere er at jeg har surret båndet rundt p å2 sider på en annen måte enn hva man må gjøre dersom man skal ha den helt rundt.

jeg har brettet båndet dobbel.. tatt å lagt det over et hjørne,, og så opp over det andre.. og på den måten går det jo ikke ann å få laget fire hjørner.

Men dersom man tar det rundt alle hjørnen ett og et liksom.. med enkel tråd så gikk det til slutt fant vi ut..

og det var god forklaring linselus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...