Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2006 #21 Del Skrevet 18. januar 2006 Hadde jeg hatt en utømmelig konto ville jeg kanskje valgt noe som dette, dette, men aller helst DETTE! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2006 #22 Del Skrevet 18. januar 2006 I går fant jeg et til hus! Ikke så verst dyrt faktisk, riktig str og god planløsning! ← Hvordan får dere råd til et stort, eget hus?-- Drømmer om det samme. Men tror aldri det vil skje. Alle vennepar bor i mindre leiligheter.. Føler ikke det er et skikkelig HJEM... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 18. januar 2006 #23 Del Skrevet 18. januar 2006 Åååå nå fikk jeg enda mer lyst på hus. Så deilig å faktisk være i gang med planleggingen, selv om det fortsatt er usikkert. Måtte le av de tre drømmehusene dine. Det var liksom ikke måte på. Rene palassene, jo! (Ikke at jeg hadde hatt noe imot å bo i et palass... så lenge noen andre tok seg av rengjøringen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #24 Del Skrevet 18. januar 2006 Klips: Omsær rengjøringen som er værst ja! Det er jo noe slit til vanlig, kanskje dumt med et palass da... Epica: Lov å drømme litt... Men blir nok ikke av de største regner jeg med. Vi setter grensen på 2 mill ca tilsammen regner jeg med. Det er helt max! Får tomt, tror kanskje svigermor sponser grunnmur (hadde et lite veddemål ) også har vi litt i egenkapital, så max lån blir vel 1,5 mill. Funnet et par hus til som er fiiiine og aktuelle, usikker på pris enda: Det største og det jeg har mest lyst på... Lillebroren... Fint eksteriør og god planløsning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #25 Del Skrevet 18. januar 2006 Fine kjøkken: Smeland Sivesind Provece Helst i annen farge... Sigdal Herregård Pallet Herregård Bare noen få.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. januar 2006 #26 Del Skrevet 19. januar 2006 Koster ikke mer enn 2 mill? Hmm... Er nok dyrere her vi bor.. Eller.. Tror jeg må sjekke litt.. Har lyst på et hus som er ferdig da, litt nyere, stort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 19. januar 2006 #27 Del Skrevet 19. januar 2006 Håper alt er bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. januar 2006 #28 Del Skrevet 20. januar 2006 Grattis med to blå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #29 Del Skrevet 3. februar 2006 Bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #30 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Vaskerom-tips Drømmevaskerom Fordeler og ulemper ved vannbåren varme... Endret 8. februar 2006 av *MissS* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 9. april 2006 #31 Del Skrevet 9. april 2006 Se der fant jeg endelig en husdagbok på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 10. april 2006 Forfatter #32 Del Skrevet 10. april 2006 Hei Veronal! Lite brukt om dagen denne dagboka. Ble liksom så mye med to, så tar det meste i den andre dagboka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 10. april 2006 #33 Del Skrevet 10. april 2006 Må jeg forville meg inn i graviditetsboken din, altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 11. april 2006 Forfatter #34 Del Skrevet 11. april 2006 Er desverre nødt til det, hvis det går bra??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 22. juni 2006 #35 Del Skrevet 22. juni 2006 Her er det lenge siden du har vært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå