AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #41 Del Skrevet 20. september 2022 Kjefte på gud Tror ikke på han eller himmelen da, men Anonymkode: b39e5...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #42 Del Skrevet 20. september 2022 Nyte alt som blir gitt meg. Jeg tror ikke Himmelen er et fysisk ferieparadis som Meeru eller andre jordiske steder. Tror ikke bevisstheten vår blir som vi opplever den her og nå. I stedet ønsker og tror jeg det blir evig indre fred og harmoni. Hvis mulig, vil jeg se tilbake på mitt jordiske liv med større forståelse, respekt og tilgivelse. Anonymkode: 0246c...c44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimo Skrevet 23. september 2022 #43 Del Skrevet 23. september 2022 Spille harpe og fly rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #44 Del Skrevet 24. september 2022 Iflg medier så er himmelen en åndeverden der alle plager og alt negativt fra jordelivet er glemt. Så jeg antar det er bare behagelig å være der og selvsagt kan vi ikke drive med jordiske ting. Der elsker alle hverandre og da trenger man ikke svar på krininalgåter eller unngå folk vi hater på jorden. Slik håper jeg det er. Anonymkode: 78242...8ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #45 Del Skrevet 24. september 2022 16 minutter siden, AnonymBruker said: Iflg medier så er himmelen en åndeverden der alle plager og alt negativt fra jordelivet er glemt. Så jeg antar det er bare behagelig å være der og selvsagt kan vi ikke drive med jordiske ting. Der elsker alle hverandre og da trenger man ikke svar på krininalgåter eller unngå folk vi hater på jorden. Slik håper jeg det er. Anonymkode: 78242...8ec Hvordan funker det å elske hverandre uten noe jordslig, uten noe kropp, i evigheten? Anonymkode: 61c93...6de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattero Skrevet 24. september 2022 #46 Del Skrevet 24. september 2022 Sittet på en sky og kikket ned, og rista fortvilet på hodet over livet, og menneskene på jorda...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #47 Del Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvordan funker det å elske hverandre uten noe jordslig, uten noe kropp, i evigheten? Anonymkode: 61c93...6de Det vet da ikke jeg, jeg har ikke vært der. Anonymkode: 78242...8ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #48 Del Skrevet 24. september 2022 Ville bare fortsatt akkurat slik jeg har det her og nå. Men med to dypt savnede katter som jeg nok hadde nusset på hele første uka, samt mamma og alle besteforeldrene mine, tilbake i livet mitt. Anonymkode: a2a31...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. november 2022 #49 Del Skrevet 16. november 2022 Finne alle mine kjære som reiste før meg deretter ville jeg funnet gud 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 16. november 2022 #50 Del Skrevet 16. november 2022 Min sjel ble skapt av Gud, og til Han skal den til, i den Ultimate forstand. Men å komme til Gud, både i dette og neste liv er ikke lett. Gud er Stor. Jeg er Æret av å kjenne Han. Det finnes ingen større ære. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #51 Del Skrevet 16. november 2022 Da håper jeg å møte mamma og besteforeldrene mine. Ellers skal jeg bare slappe av og være sammen med mine nærmeste som har reist i forveien. Anonymkode: bd9cb...c78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #52 Del Skrevet 16. november 2022 Spennende med dem som skal "slappe av" til evig tid. Slappe av er vel omtrent per definisjon pause fra travlere tider. Om en ligger på sofaen i 100 år tror jeg neppe det å slappe av er særlig attråverdig Anonymkode: 61c93...6de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #53 Del Skrevet 16. november 2022 Sove, drikke god vin, spise god mat og ha deilig sex Anonymkode: fcfd5...cab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #54 Del Skrevet 16. november 2022 kjede meg Anonymkode: bae92...305 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MuggenKanari Skrevet 16. november 2022 #55 Del Skrevet 16. november 2022 Har de fått tak i PlayStation 5? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChadMcChadson Skrevet 16. november 2022 #56 Del Skrevet 16. november 2022 Be om å bli reinkarnert som en fyr i en familie som eier store summer. Og så bruke de pengene til å skape kaos i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 16. november 2022 #57 Del Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (På 18.9.2022 den 2.04): Hva kommer du til å gjøre i himmelen om du kommer dit? Anonymkode: 3c8a2...7a9 Alt som ville sendt meg til helvete her på jorden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #58 Del Skrevet 18. november 2022 Spise så forbanna mye mat jeg vil. Uten å bli overvektig av det... Anonymkode: 26cb8...fdf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #59 Del Skrevet 12. august 2023 Jeg snakket en gang med en prest som sa det finnes kjøretøy i himmelen som fly, bil, buss, båt osv. Han sa også at det er vann der man kan bade i, og man kunne fiske der. Han sa også at det er snø der, for han sa det er 4 avdelinger i himmelen: Vår, sommer, høst, vinter. Dersom jeg kommer til himmelriket så vil jeg finne igjen min mormor ❤️ og alle de andre som er døde. Anonymkode: 11657...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tycho Urke Skrevet 12. august 2023 #60 Del Skrevet 12. august 2023 (endret) Vel om himmelen faktisk eksisterer, så drar jeg på oppdagelsesferd i himmelen. Jeg synes egentlig den åndelige verden, er en bedre betegnelse enn himmelen. Endret 12. august 2023 av Tycho Urke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå