Gå til innhold

Hva kommer du til å gjøre i himmelen om du kommer dit?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjede ræva av meg vil jeg tro.

Ser for meg at det bare er kjedelige folk der, i varme Helvete vil jeg gå på fylla, dele grove og upassende vitser med vennene mine.

Anonymkode: d1df6...248

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først og fremst ville jeg lett opp alle mine som allerede er der og hatt et hjertelig gjensyn med dem. Så ville jeg bedt dem om å guide meg rundt og vise meg attraksjonene. Jeg ville bedt dem forklare alt de visste om meningen med livet og det større perspektivet på alt. Deretter ville jeg lett etter Black Dahlia, Orderud-ofrene og diverse andre kjente mordofre og spurt dem hva som egentlig skjedde og hvem som gjorde det. Så ville jeg gått på himmelbar og tatt noen himmelske drinker med min mormor, gudmor, Oscar Wilde, David Bowie og Joan Rivers.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spise god mat, Drikke god øl, ha masse sex, eksperimentere med narkotika og se alle TV seriene jeg ikke har rukket å se.

Anonymkode: 41416...d75

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst finne de jeg er glad i som har dødd før meg. Både mennesker og kjæledyr.

Så leve som før og gjøre alt jeg elsker. Trene, møte folk, ha sex, være med folk jeg er glad i, og passe på alle jeg er glad i som fortsatt lever❤️At de har det bra og er lykkelig. Ikke minst nyte at jeg er lykkelig og ikke har noe angst, sinne og psykiske plager mer. For jeg regner med det forsvinner i himmelen.

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Knulle og sprute 24/7

Anonymkode: 81904...234

Ikke for å være uhøflig, men det er en viss sjanse for at man må ta heisen ned til et langt varmere sted dersom man kommer til Petersporten med denne innstillingen ...

Anonymkode: b843e...bba

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kose meg, slappe av, gå på tur under vann, ta meg en flytur, besøke familiemedlemmer som har gått i forveien, ta en prat med Gud, ete litt godteri, og sikkert mye mer.

Anonymkode: 441ac...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tatt en shoppingtur og kjøpt inn ting til det nye huset mitt 😊

Anonymkode: 7a12e...302

Og dratt på cafe. 

Anonymkode: 7a12e...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de av dere som har sett "the good place" på Netflix.. (anbefales)

Jeg er Elinor og kommer til å lure dypt og lenge på hvem som har fucket up massivt i sendingen til himmel og helvete og så tar jeg det derifra sånn ca.. Tatt igjen tid med folka som var der fra før, hatt god tid til hvile og ikke noe pes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Spise god mat, Drikke god øl, ha masse sex, eksperimentere med narkotika og se alle TV seriene jeg ikke har rukket å se.

Anonymkode: 41416...d75

Tror det er dette vi inkarnerer for å gjøre..? 

Anonymkode: 373bc...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onanere, røyke, drikke, spille the sims, spise foodora og spionere på venner og familie på jorden.

Anonymkode: cfbab...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...