Ikr Skrevet 17. september 2022 #1 Del Skrevet 17. september 2022 Hei Fikk rødt lys på planovergang (trikk, Oslo) rett ved kryssing. Jeg stoppet og fikk panseret slått av bomarm. Skjønner jeg det riktig at man må krysse planovergang i dette tilfellet selv om lyset er rødt? Der er det fotgjengerfelt noen meter fram overgangen så man må kjøre forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 17. september 2022 #2 Del Skrevet 17. september 2022 Da var du nok for sent ute i utgangspunkt, men flaks at det bare var bommen og ikke trikken du kræsjet med. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #3 Del Skrevet 17. september 2022 Her har du ikke passet godt nok på. Nei, du skal ikke kjøre på rødt lys. Anonymkode: c62c0...e7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #4 Del Skrevet 17. september 2022 Oi, det var ekkelt! Bra det gikk bra med deg! Anonymkode: 4bbe4...92b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikr Skrevet 18. september 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 18. september 2022 Hei Det er enten hvit eller rød lys på sånne planoverganger. Skifting skjer plutselig uten forvarsel. Har lest på Bane Nor sin webside at man måtte krysse i sånn situasjon. Likevel er det kontraintuitivt å kjøre på rødt tror jeg. Den verste i denne situasjonen er å bli inneklemt mellom bomarmene. P.S. Rart at bom ikke detekterer at det er noe under. Skulle det stå et barn der så hadde hen blitt slått i hodet av bomarm? Konklusjon er at man skal være ekstra oppmerksom på planovergang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå