Gå til innhold

Han jeg dater bruker ikke våtservietter 😳 hvordan reagere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kaster de i søpla på badet, som tømmes daglig. Men nå er det jo ikke snakk om våtservietter fulle av dritt, det er jo bare den aller siste tørken etter at jeg har tørket godt med papir først. Men jeg kaster de ikke i toalettet nei. Det sagt så har jeg bodd i et par andre land der det spesifikt ble solgt våtservietter produsert som vått toalettpapir, laget for å kunne skylles ned i do, så det alternativet finnes også.

Anonymkode: c330c...610

Endret av Rhodiola
for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, adm.
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæ? Våtservietter har jeg aldri sett hos folk som ikke har barn. Jeg bruker kanskje intimservietter når jeg har mensen, men våtservietter hver gang man gjør nr. 2?? Det har jeg aldri hørt om.. 

Anonymkode: 9d3d6...c40

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, men jeg tømmer ikke søpla på badet hver dag. Avføring pluss varme i gulvet, kan du se for deg bakterieveksten i denne bøtta bare etter noen timer?Usj. Og disse våtserviettfolka kaller oss andre uhygieniske? Jeg har i hvert fall ikke en bøtta full av avføringsbakterier i full vekst konstant stående på badet. Klorer de denne bøtta når den tømmes eller tar de bare ut posen og setter i en ny? Disse bøttene må være helt ekstreme bakteriebomber hos enkelte. 

Anonymkode: 4cfae...a73

Endret av Rhodiola
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Usj. Og disse våtserviettfolka kaller oss andre uhygieniske? Jeg har i hvert fall ikke en bøtta full av avføringsbakterier i full vekst konstant stående på badet. Klorer de denne bøtta når den tømmes eller tar de bare ut posen og setter i en ny? Disse bøttene må være helt ekstreme bakteriebomber hos enkelte. 

Om du tenker deg om er både temperatur, fukt, og tetthet høyere der bak, enn i et søppelspann. Så da kan vi jo diskutere hvor det lukter mest etter noen timer? 

Anonymkode: ab04a...307

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss91 skrev (4 timer siden):

Herregud, dette må være tull. Har aldri hørt om noen som tørker seg med våtservietter. 

Er jo mange bare i tråden her. 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Om du tenker deg om er både temperatur, fukt, og tetthet høyere der bak, enn i et søppelspann. Så da kan vi jo diskutere hvor det lukter mest etter noen timer? 

Heller ute i søpla enn på badet.

Heller ute i søpla enn på badet.

Og da mener jeg selvsagt utendørs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

klarinetta skrev (11 timer siden):

Helt greit for meg hvor du har ræva di 😅😅 Men ta hvertfall en runde før du skal i offentlig basseng neste gang, for sikkerhets skyld 🤗 (flirer av temaet jeg velger å diskutere på en lørdagskveld 🤭🤭)

Går ikke i noe basseng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Har dere jenter som ikke dusjer dere eller bruker våtserviett etter dobesøk sex etterpå også?

Har hatt noen slike episoder med jenter som tydeligvis ikke hadde hygienen på plass der nede. Ble med den ene gangen for å si det sånn.

Så kan dere les så mye dere vil om urfolk og hva der vil. Menn i 2022 vil ha litt hygiene. Ikke bæsjerumper. 

Anonymkode: d95da...be4

Mååå jo ikke ha sex hver gang man har bæsjet. Dessuten er det vel menn som oftest har bremsespor i trusa. Jeg er kvinne og har sex etter at jeg har tørket meg med dopapir! 😱

Anonymkode: cb5a7...8c7

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, hvordan gjør du det bort på besøk til venner og lignende? Du må da ha opplevd hus/hytter før uten våtservietter? Jeg kjenner ingen som har det tilgjengelig ved toalettet.

Anonymkode: e2ac3...6e3

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (2 minutter siden):

Går ikke i noe basseng.

Om man ikke går i offentlige basseng, ikke driver idrett tett på andre, ikke sitter på ulike stoler i kontorlandskapet, og partner synes det er ok i senga, så får man selvfølgelig gjøre akkurat som man vil. Jeg er bare så lei av folk, særlig menn, som lukter drit. Men du kjenner det også godt fra kvinner når man blir svett/varm, for eksempel på en spinningtime. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke et eneste menneske i min omgangskrets som bruker våtservietter på do. Jeg bruker ikke våtservietter på barna mine heller, har aldri gjort. Kjenner jeg begynner å klø bare tanken, og lukta av våtservietter er direkte kvalmende. Våtservietter smekkfullt av kjemikalier som huden ikke har godt av, så hvorfor i alle dager skal jeg bruke det i underlivet mitt? 
Jeg er ikke urenslig av den grunn. Jeg dusjer annenhver dag, vasker meg med klut og såpevann hver dag ellers (morgen og kveld) og vasker så klart hender etter hvert dobesøk. Skifter undertøy og sokker hver dag. 
I følge logikken til mange av våtserviett-brukerene her inne, så går jeg og alle jeg kjenner rundt med bæsjerester i rompa. Da synes jeg det er rart at ingen av oss lukter vondt. 

Eneste gangen jeg har hørt om at folk bruker våtservietter på do, har vært her inne. 

Anonymkode: 64d77...936

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om man ikke går i offentlige basseng, ikke driver idrett tett på andre, ikke sitter på ulike stoler i kontorlandskapet, og partner synes det er ok i senga, så får man selvfølgelig gjøre akkurat som man vil. Jeg er bare så lei av folk, særlig menn, som lukter drit. Men du kjenner det også godt fra kvinner når man blir svett/varm, for eksempel på en spinningtime. 

Du vet at svette kan lukte stygt, uten at det er snakk om at folk har avføring rundt i stumpen?

Jeg har veldig god luktesans og har alltid vært var for stygge lukter, parfyme, whatever. Men dette har jeg aldri opplevd.

Står du og stikker nesa oppi rumpa til folk?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Brukar0
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor i all verden er alle disse folkene som lukter dritt? 

Det er et mye større problem med alle folkene som stinker gammel svette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er altså ikke det jeg diskuterer, så du får ta med deg stråmannen din til noen andre.

Anonymkode: c330c...610

Det er den sammenligningen du gjør, og det er det jeg arresterer deg på.

Lev med det.

Anonym Brukar0 skrev (3 timer siden):

Hvor i all verden er alle disse folkene som lukter dritt? 

Det er et mye større problem med alle folkene som stinker gammel svette.

…OG de som lukter som en eksplosjon på parfymefabrikken. 😖

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, begynner å tro at dette er et norsk fenomen å tenke at papir er nok, gitt at flere i denne tråden påstår det..... 

Selv på primitive steder på rundreise i Asia er det gjerne en slange eller annen spyleordning ved toalettene. Og nedover i europa finner man knapt et bad uten bidet. Spyle-toaletter er også i gang med å ta over markedet i mange land. 

Endret av Rhodiola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hei, jeg har akkurat begynt å date en fyr. Liker han kjempe godt! Men etter flere hjemmedater hos han så har jeg lagt merke til at han ikke har våtservietter liggende ved toalettet. Jeg overnatter nå i helgen og valgte i går å spørre hvor han hadde våtserviettene liggende. Han forsto da ikke hva jeg mente. Så jeg måtte utdype det litt (veldig flaut samtaletema). Og si rett ut at jeg har ikke sett noe våtservietter på badet og skulle gjerne visst hvor jeg fant det så jeg vet til jeg må på do nr 2 liksom. Og han forsto fortsatt ikke hva jeg mente! 

til slutt etter veldig mye flau forklaring forsto han da. Og svarte at han har ikke og har aldri brukt våtservietter etter å ha vært på do med nr 2 😳😳 ikke dusjer han etterpå heller. 

jeg må innrømme at dette er skikkelig ekkelt for meg og nå klarer jeg ikke tenke på annet enn hvor skitten rompa hans må være 😳😳 veldig turnoff. 

hvordan ville du ha forholdt deg til dette? Avslutte? Be han begynne med våtservietter? (Noe jeg ikke tror jeg klarer fordi det er jo et ganske flaut tema). Nei vet bare ikke hva jeg skal si eller tenke nå 😳

Anonymkode: 8aae7...aae

Å, bare vent – snart oppdager du nok at han ikke sitter når han tisser heller… 😏

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med våtservietter selv. Aksepter at det ikke er vanlig hos de aller fleste, og du trenger ikke si noe til ham sålenge det ikke lukter? Du skal vel ikke inni der uansett.

Jeg bruker våtservietter fordi papir ikke lenger duger etter fødselsskade. Det er mitt valg for å unngå kløe. Jeg vet det ikke er optimalt for miljøet. Jeg presser det ikke på andre.

Våtservietter går i søpla, ikke toalettet.

Anonymkode: 60a66...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Brukar0
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja, begynner å tro at dette er et norsk fenomen å tenke at papir er nok, gitt at flere i denne tråden påstår det..... 

Selv på primitive steder på rundreise i Asia er det gjerne en slange eller annen spyleordning ved toalettene. Og nedover i europa finner man knapt et bad uten bidet. Spyle-toaletter er også i gang med å ta over markedet i mange land. 

Men mange av dem dusjer ikke hver dag og da er det mer naturlig å ha bide. I Norge dusjer de fleste hver dag.

Det er mange flere som stinker gammel svette i en del andre land. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor kaster du våtserviettene etter du har brukt dem?

Endret av Rhodiola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...