AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #201 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): "Ble med den ene gangen" Så sex hadde du. Anonymkode: 65b12...38a Hva mener du? jeg oppdaget det jo under sex. Går ikke alltid ned på kvinner første gangen, men en kamerat gjorde det en gang og det var tydelig drittlukt der nede. Sånt skal ikke skje. Bacteria skrev (1 minutt siden): Svarer jeg. Hvis jeg skal ha sex og har vært på do nr 2 vasker jeg meg først ja. Det er vel mest vanlig? Jeg vet ikke hva som er vanlig. Har som sagt hatt noen episoder hvor det tydeligvis ikke har skjedd. Kan ikke skjønne at kvinner kan ha lyst til å blottlegge underlivet sitt om de har vært på nummer to og ikke vasket seg skikkelig med en dusj. Men tydelig at det skjer. Skriver dette mye i et håp om at det er noe kvinner kan ta lærdom av. Men burde jo være opplagt.. Anonymkode: d95da...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #202 Del Skrevet 17. september 2022 Bacteria skrev (3 minutter siden): Svarer jeg. Hvis jeg skal ha sex og har vært på do nr 2 vasker jeg meg først ja. Det er vel mest vanlig? Hygiene vil både menn og kvinner ha… Ja, når det er snakk om planlagt sex. Spontansex da jeg var ung og forelsket og superkåt kunne skje når som helst og hvor som helst. Men er dere alle langt oppi rumpa på den andre når dere har sex? Fint mulig å vaske helt standard samleie uten å trykke hodet oppi ræva til den andre. Rimming skjer vel sjelden om man er svett og kåt og ute på tur, liksom. Anonymkode: 4cfae...a73 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #203 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan ikke skjønne at kvinner kan ha lyst til å blottlegge underlivet sitt om de har vært på nummer to og ikke vasket seg skikkelig med en dusj. Men tydelig at det skjer. Så når du har sex med damer så stiller de seg opp og vrenger rumpeballene utover? Eh. Anonymkode: 4cfae...a73 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #204 Del Skrevet 17. september 2022 Jeg fjerner maling med våtservietter, ville ikke brukt det i røven på hverken unger eller meg selv. Anonymkode: 80197...a81 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvalitet Skrevet 17. september 2022 #205 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Håper du ikke kaster våtservietter i toalettet... Anonymkode: 0e030...134 Men hvor kaster man våtservietter med bæsj på? 🙈🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #206 Del Skrevet 17. september 2022 Kvalitet skrev (Akkurat nå): Men hvor kaster man våtservietter med bæsj på? 🙈🙈 I søpla, sier folk. Men jeg får ingen svar på hvor lenge de lar dem ligge før de tømmer søpla. Og nå fikk jeg plutselig for meg at jeg kanskje må tømme søpla på badet etter besøk av enkelte mennesker. Da helst med hansker på. Anonymkode: 4cfae...a73 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 17. september 2022 #207 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, når det er snakk om planlagt sex. Spontansex da jeg var ung og forelsket og superkåt kunne skje når som helst og hvor som helst. Men er dere alle langt oppi rumpa på den andre når dere har sex? Fint mulig å vaske helt standard samleie uten å trykke hodet oppi ræva til den andre. Rimming skjer vel sjelden om man er svett og kåt og ute på tur, liksom. Anonymkode: 4cfae...a73 Har hatt sex uten å ha vært helt nyvasket altså (bare så det er sagt 😅) Da tar man en vurdering på om man trenger en kjapp vask eller ikke. Men enig med Usuf (?😅) over her at det er litt rart at noen damer ikke synes det er ekkelt å ha sex med en partner de kanskje engang ikke kjenner så godt hvis de ikke er relativt nyvasket. Regner med at det kanskje her er snakk om rusrelatert sex, ev såkalt discomus. Eventuelt at det er snakk om såkalt ONS, som jeg har hørt er en greie. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvalitet Skrevet 17. september 2022 #208 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I søpla, sier folk. Men jeg får ingen svar på hvor lenge de lar dem ligge før de tømmer søpla. Og nå fikk jeg plutselig for meg at jeg kanskje må tømme søpla på badet etter besøk av enkelte mennesker. Da helst med hansker på. Anonymkode: 4cfae...a73 Ganske ufint om gjestene kaster våtservietter med bæsj på uten å gi beskjed. Søppelbøtte med bæsjeservietter og varmekabler i gulv høres ut som en dårlig kombo. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #209 Del Skrevet 17. september 2022 Kvalitet skrev (2 minutter siden): Ganske ufint om gjestene kaster våtservietter med bæsj på uten å gi beskjed. Søppelbøtte med bæsjeservietter og varmekabler i gulv høres ut som en dårlig kombo. Må jo innrømme at jeg tømmer søpla ofte etter besøk hvis det er kvinner det er snakk om, da bind og tamponger heller ikke er så trivelig etter noen timer på et varmt badegulv. Men er noe i meg som synes at våtservietter med avføring på bare er ufattelig mye verre. Anonymkode: 4cfae...a73 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 17. september 2022 #210 Del Skrevet 17. september 2022 Jeg er imponert over engasjementet enkelte viser når det gjelder andres toalettvaner. Tenk om folk hadde engasjert seg like mye i viktige spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #211 Del Skrevet 17. september 2022 Anonym Brukar0 skrev (Akkurat nå): Jeg er imponert over engasjementet enkelte viser når det gjelder andres toalettvaner. Tenk om folk hadde engasjert seg like mye i viktige spørsmål. Det ER jo ganske viktig å opplyse om at disse serviettene ikke skal i do. For det er dessverre der veldig mange av de havner, når folk bruker dem på toalettet. Rart at ingen svarer på hvor ofte de tømmer søpla når de bruker disse serviettene. Anonymkode: 4cfae...a73 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 17. september 2022 #212 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det ER jo ganske viktig å opplyse om at disse serviettene ikke skal i do. For det er dessverre der veldig mange av de havner, når folk bruker dem på toalettet. Rart at ingen svarer på hvor ofte de tømmer søpla når de bruker disse serviettene. Anonymkode: 4cfae...a73 Et fåtall av innleggene gjelder hvor man skal kaste våtserviettene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #213 Del Skrevet 17. september 2022 Anonym Brukar0 skrev (Akkurat nå): Et fåtall av innleggene gjelder hvor man skal kaste våtserviettene. Og så? Anonymkode: 4cfae...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #214 Del Skrevet 17. september 2022 (endret) Det er mange som har svart at de bruker våtservietter. Jeg lurer da på hvor ofte de tømmer søpla? Selv hadde jeg vært ukomfortabel med å la disse serviettene ligge og marinere i timevis. Anonymkode: 4cfae...a73 Endret 18. september 2022 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, adm. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 17. september 2022 #215 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er mange som har svart at de bruker våtservietter. Jeg lurer da på hvor ofte de tømmer søpla? Selv hadde jeg vært ukomfortabel med å la disse serviettene ligge og marinere i timevis. Anonymkode: 4cfae...a73 Hvorfor er det viktig for deg å vite hvor ofte andre tømmer søpla da? Du kan tømme søpla så ofte du vil uten å få godkjenning av anonyme brukere på KG 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #216 Del Skrevet 17. september 2022 Anonym Brukar0 skrev (3 minutter siden): Hvorfor er det viktig for deg å vite hvor ofte andre tømmer søpla da? Du kan tømme søpla så ofte du vil uten å få godkjenning av anonyme brukere på KG 🤷♀️ Fordi jeg oppriktig lurer på hva folks tilegnelse for avføringsflekkede våtservietter i søpla er. Især siden disse står på bad som ofte er varmere enn resten av boligen, oftest med varme i gulvet. Anonymkode: 4cfae...a73 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #217 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er mange som har svart at de bruker våtservietter. Jeg lurer da på hvor ofte de tømmer søpla? Selv hadde jeg vært ukomfortabel med å la disse serviettene ligge og marinere i timevis. Anonymkode: 4cfae...a73 Så du er mer komfortabel med at det marineres i trusa di?? Anonymkode: 3d7b0...1bc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #218 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi jeg oppriktig lurer på hva folks tilegnelse for avføringsflekkede våtservietter i søpla er. Især siden disse står på bad som ofte er varmere enn resten av boligen, oftest med varme i gulvet. Anonymkode: 4cfae...a73 Folks tålegrense* Anonymkode: 4cfae...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #219 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du er mer komfortabel med at det marineres i trusa di?? Anonymkode: 3d7b0...1bc Jeg tørker meg godt ned dopapir. Hender jeg fukter det også. Men aldri om jeg hadde dette i søpla. Anonymkode: 4cfae...a73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #220 Del Skrevet 17. september 2022 Uten å ha lest hele tråden - men utrolig lite bærekraftig og miljøvennlig å skulle bruke engangsservietter som man kaster i restavfall etter hver gang man er på do. Ikke mye håp for framtiden. Anonymkode: e9623...42f 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå