Oppreist Skrevet 18. september 2022 Forfatter #101 Del Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Så fantastisk at du er tilbake, Oppreist! Jeg har savnet deg🥰❤️ Jeg har selvfølgelig noen spørsmål, og blir veldig takknemlig om du har tid til å svare😊 1. Kjærlighet. Jeg er singel, men håper så inderlig å finne en ny mann, drømmer om en lang og god relasjon med en sympatisk og snill mann. Jeg har følelser for en gift mann, navnet hans begynner på G. Jeg lurer på om du ser om han blir singel på sikt og om det kan bli oss to på lengre sikt? Han kjenner ikke til mine følelser. Hvis det ikke blir noe mellom oss to, ser du en annen mann for meg? Del gjerne det du ser rundt alt dette❤️ 2. Relasjon til søster. Jeg har i mange år slitt med forholdet til min søster, som jeg er veldig glad i. Hun er varm og kald om hverandre, men holder meg for det meste på avstand. Jeg har mine problemer, hun har sine, og det virker som hun ikke orker å forholde seg til meg. Jeg vet vi kunne vært bra for hverandre om hun hadde sluppet meg inn. Ser du noe ang dette? Om hvorfor hun holder meg på avstand? Og om forholdet vårt bedrer seg på sikt? 3. Egne utfordringer. Jeg har slitt i mange år, med både fysisk og emosjonell smerte, og de siste årene også en veldig ensomhet. Jeg er sterk, men begynner å kjenne at det blir litt vel mye å stå i, i så lang tid. Jeg føler livet har blitt en kamp, mye lidelse og lite gleder. Ser du noe ang dette? Løsner det snart? Eller vil årene som kommer være like vanskelige? Jeg føler fysiske smertetilstander har ført til gradvis mindre og mindre sosialt, mindre overskudd til lidenskapelige interesser, dermed triste tanker, ensomhet og mangel på kjærlighet både fra andre og meg selv.. ser du et bedre og lettere liv for meg på sikt? Jeg gir selvfølgelig god tilbakemelding😊 På forhånd tusen hjertelig takk❤️ Anonymkode: cc708...b19 Takk, så godt å høre Nå skal jeg prøve så godt jeg kan her.... 1. Du kommer ikke til å forbli singel, kjære deg. Men G er ikke mannen i ditt liv. Han er bundet til en annen, har sett hvor strålende du er, men velger å være trofast. Jeg forstår følelsene dine for ham, for han er svært empatisk og har en flott utstråling, men om du klarer ville jeg prøvd å sakte men sikkert se forbi ham, om du skjønner. Jeg ser en annen komme deg i møte, han er nokså høy, mer lys enn mørk, markerte øyne og et vakkert smil. Du vil bli veldig betatt nokså raskt og relasjonen vil utvikle seg. Vent på den rette, innen våren 23 er situasjonen din annerledes. 2. Når jeg kjenner etter ift din søster, kjenner jeg en slags kjølighet og en distanse. jeg tror dette må være slik du opplever henne mesteparten av tiden. En usikkerhet ligger også å lurer der samt at sjalusi kommer opp som et sterkt ord her. Ikke fra din side, jeg tror hun er i en annen livssituasjon enn deg, som du på sett og vis kan ønske deg noe av? men sjalusien ligger likevel ikke hos deg, men hos henne. Det er som om hun ikke klarer se forbi noe som er med deg....Er du penere? mer vellykket mtp studier eller jobb? er du den som får mest oppmerksomhet fra foreldre, familie, venner? Jeg vet ikke, dette er det du som har svaret på, men det oppleves som om hun er sjalu og derav kommer denne av og på følelsen du kjenner på. Gir dette mening for deg? Jeg tenker at dere to bør sette dere ned for en god prat. Har du noen gang prøvd å sette ord på hvordan du har det med dette, overfor henne? Jeg tror dessuten hun tidvis kan være deprimert eller slite med selvbildet sitt...? Det ligger en lysning på sikt her, men det krever mot (fra din side først og fremst), ydmykhet og styrke. 3. Ja jeg kjenner smerten din, den har på en måte eskalert uten at det er slik du har ønsket det skulle bli. Fysisk smerte gjør deg noe isolert og du er redd du vil falle helt utenfor og bli "glemt". Det krever mye av deg å være den som sier i fra at du trenger noen, men jeg tror nøkkelen ligger her. Ta i mot de hendene som rekkes mot deg, og om du ikke ser dem akkurat nå, så be noen om hjelp i form av å lytte, støtte deg, hjelpe deg å sortere slik at de vonde tankene ikke setter seg fast hos deg og blir til irrasjonelle, usanne tanker. Skjønner du? Livet ditt føles som en kamp, men du er ikke alene i den. Du har mange fler enn du tror, rundt deg, som bryr seg, det er bare ikke så lett å se når du har det som du har det. Du er svært preget av situasjonen og det er veldig forståelig. Det vil snu, det vil komme bedre tider. Jeg ser et lys som det er mørkt rundt, det betyr at det skinner et lys i mørket, også for deg - og du kommer til å komme dit hvor det er mye, mye lysere. Det vil kreve noe av deg, det å våge å be litt mer om hjelp, og det vil kreve litt av noen rundt deg, men hold ut og hold fast på håpet, for det er det mye av for deg. Håper noe ga mening. Ønsker deg alt godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 18. september 2022 Forfatter #102 Del Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hei! Jeg er i en situasjon hvor alt ser litt mørkt ut, og jeg kjemper for å holde hodet over vann så ikke jeg skal bli tatt med i dragsuget. Helseproblemer hos min partner er det som hovedsakelig forårsaker problemene, både økonomisk, praktisk og emosjonelt. Det er vanskelig å være den eneste fungerende del i et parforhold, og jeg merker at vi i begynnelsen var fryktelig sterke sammen, men når tiden går og fremtiden er usikker, slår det sprekker. Det jeg lurer på er vel om det finnes lys i tunellen, både for oss som par, men også for alle bekymringene som sliter meg fullstendig ut om dagen. Livet føles som en uendelig oppoverbakke akkurat nå. Ser at jeg nok trengte å skrive ned litt, men uansett takk for svar ❤ Anonymkode: c9d72...800 Ja jeg vet, det kjennes som om bakken under deg gynger og du strever litt med å finne fotfeste. Det er krevende, tungt og du prøver så godt du kan å holde motet oppe, men noen ganger ser du ikke helt løsninger eller troen på veien videre. Jeg ser det og merker det og jeg forstår du er skikkelig sliten av dette. Har du noen som kan hjelpe deg i dette? Jeg tenker at du trenger en fagperson til å hjelpe deg gjennom dette, ikke bare venner eller familie....men en som vet hvordan lette på trykket for dere begge. Det finnes løsninger, men du ser dem ikke nå. Du har strevd så lenge at du er for sliten til å se dem. Dere var sterke sammen, sier du, ja og det er en grunnleggende styrke som fortsatt finnes der. Men partneren din har også endret litt personlighet i sitt eget kav, stemmer det? eller du har en opplevelse av at det er slik? Du kan velge å gå, men jeg er usikker på om det vil gjøre deg godt. Du kan velge å oppsøke hjelp, selv om det krever mye og svir, så vil det hjelpe deg. For det finnes lys i enden av tunnelen. Du skal ikke gi opp, hverken deg selv eller troen på et bedre liv, for det finnes. Jeg tror du innerst inne vet hva som er rett å gjøre. Og du? Innimellom, husk å ta tid til å bare være deg - plei deg selv, gjør noe godt for deg selv, pust med magen og hvil. Husk å hvil. Ønsker deg alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #103 Del Skrevet 18. september 2022 Hei! ❤️ Jeg er på utkikk etter ny jobb da jeg sliter veldig i den jeg har nå. Er det en ny jobb i sikte snart? Vil jeg finne kjærligheten, og ev når? 🙈 Anonymkode: 60904...c25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #104 Del Skrevet 18. september 2022 Oppreist skrev (18 minutter siden): Takk, så godt å høre Nå skal jeg prøve så godt jeg kan her.... 1. Du kommer ikke til å forbli singel, kjære deg. Men G er ikke mannen i ditt liv. Han er bundet til en annen, har sett hvor strålende du er, men velger å være trofast. Jeg forstår følelsene dine for ham, for han er svært empatisk og har en flott utstråling, men om du klarer ville jeg prøvd å sakte men sikkert se forbi ham, om du skjønner. Jeg ser en annen komme deg i møte, han er nokså høy, mer lys enn mørk, markerte øyne og et vakkert smil. Du vil bli veldig betatt nokså raskt og relasjonen vil utvikle seg. Vent på den rette, innen våren 23 er situasjonen din annerledes. 2. Når jeg kjenner etter ift din søster, kjenner jeg en slags kjølighet og en distanse. jeg tror dette må være slik du opplever henne mesteparten av tiden. En usikkerhet ligger også å lurer der samt at sjalusi kommer opp som et sterkt ord her. Ikke fra din side, jeg tror hun er i en annen livssituasjon enn deg, som du på sett og vis kan ønske deg noe av? men sjalusien ligger likevel ikke hos deg, men hos henne. Det er som om hun ikke klarer se forbi noe som er med deg....Er du penere? mer vellykket mtp studier eller jobb? er du den som får mest oppmerksomhet fra foreldre, familie, venner? Jeg vet ikke, dette er det du som har svaret på, men det oppleves som om hun er sjalu og derav kommer denne av og på følelsen du kjenner på. Gir dette mening for deg? Jeg tenker at dere to bør sette dere ned for en god prat. Har du noen gang prøvd å sette ord på hvordan du har det med dette, overfor henne? Jeg tror dessuten hun tidvis kan være deprimert eller slite med selvbildet sitt...? Det ligger en lysning på sikt her, men det krever mot (fra din side først og fremst), ydmykhet og styrke. 3. Ja jeg kjenner smerten din, den har på en måte eskalert uten at det er slik du har ønsket det skulle bli. Fysisk smerte gjør deg noe isolert og du er redd du vil falle helt utenfor og bli "glemt". Det krever mye av deg å være den som sier i fra at du trenger noen, men jeg tror nøkkelen ligger her. Ta i mot de hendene som rekkes mot deg, og om du ikke ser dem akkurat nå, så be noen om hjelp i form av å lytte, støtte deg, hjelpe deg å sortere slik at de vonde tankene ikke setter seg fast hos deg og blir til irrasjonelle, usanne tanker. Skjønner du? Livet ditt føles som en kamp, men du er ikke alene i den. Du har mange fler enn du tror, rundt deg, som bryr seg, det er bare ikke så lett å se når du har det som du har det. Du er svært preget av situasjonen og det er veldig forståelig. Det vil snu, det vil komme bedre tider. Jeg ser et lys som det er mørkt rundt, det betyr at det skinner et lys i mørket, også for deg - og du kommer til å komme dit hvor det er mye, mye lysere. Det vil kreve noe av deg, det å våge å be litt mer om hjelp, og det vil kreve litt av noen rundt deg, men hold ut og hold fast på håpet, for det er det mye av for deg. Håper noe ga mening. Ønsker deg alt godt. Tusen hjertelig takk, Oppreist❤️ Du ser som vanlig veldig veldig godt. Jeg vil gi tilbakemelding på hvert punkt😊 1. Det er veldig godt å høre at jeg ikke forblir singel, for det har jeg lenge vært engstelig for. Det føles på den ene siden som en sorg at G ikke kommer til å bli min, for han er akkurat som du beskriver; empatisk, genuin, varm, flott på alle måter på innsiden og sjarmerende på utsiden. Men jeg skal gjøre som du sier, å prøve å legge vekk de romantiske følelsene jeg har for han. Det er veldig oppmuntrende å høre at det er en annen mann som kommer meg i møte☺️ Vil han dukke opp «av seg selv», eller må jeg lete etter han? 2. Du skriver mye som kan stemme her. Ja, hun har mann og barn, så det er det du ser i forhold til at hun har noe jeg skulle ønske at jeg hadde, men det stemmer også at jeg aldri har vært sjalu på henne, jeg unner henne familien hennes av hele mitt hjerte. Jeg tror hun har vært usikker på seg selv hele sitt liv, men det har vi forsåvidt vært begge to til en viss grad, og ulik grad i ulike miljøer, vil jeg si. Du har rett i at jeg er den med lang utdannelse, og hun har rotet til sin studietid ved å begynne på to studier hun aldri fullførte. Vi har bare en mamma, da pappa er borte nå. Søsteren min har alltid vært mamma-jente, jeg pappa-jente. Det kan umulig være noe sjalusi i forhold til kontakt med mamma. (Mamma vil forøvrig heller ikke snakke om ting og spør meg aldri hvordan det går) I forhold til vennskap, så har jeg noen gode og nære vennskap. Hun har egentlig skøvet vekk sine venner, hun blir fort irritert og fornærmet, og liker verken den ene eller den andre etter å ha tilbragt litt tid sammen med de. Og de vennene hun har, ser hun svært sjelden, og holder det overfladisk. Sånn sett kan hun jo skylde på seg selv i forhold til at hun ikke har så mange venner, men det tror jeg ikke hun ser selv. Hun sier hun ikke har tid til venner nå uansett, for det går i ett når man har barn, sier hun. Men jeg tror det ligger noe i den sjalusien du nevner i forhold til mine vennskap. Jeg skjønner bare ikke at hun ikke unner meg de få stundene med venner, når hun vet at jeg sliter mye med både smerter, depresjoner og ensomhet? At hun ikke tenker litt lenger? I mine verste perioder, når leddbetennelser gjør at jeg ikke kommer meg ut av huset på månedsvis, da er det helt stille fra henne. Hun vet jeg hadde satt pris på en tlf, et besøk, hjelp til små ting, men hun spør ikke en gang hvordan det går. Jeg skjønner det ikke. Syns det er veldig leit og skuffende. Jeg er tilstede for dem så fort noen av de er syke. Ja, jeg burde snakke med henne på en ydmyk måte, du har rett. Årsaken til at jeg utsetter det, er at hun på et tidspunkt for noen år siden satt opp en tykk mur i forhold til å skulle snakke om noe som helst. Derfor blir det veldig vanskelig å prøve seg på en sånn samtale, er jeg redd. Men en dag i fremtiden skal jeg prøve. Glad for at du ser en lysning på sikt. 3. Her er du helt spot on! Jeg føler meg svært alene med alle utfordringene jeg har. Én venninne har tilbudt hjelp, ingen andre venner, ikke familie. Jeg skal bli flinkere til å ta imot hjelp fra hun som faktisk tilbyr, og skal også bli flinkere til å spørre om hjelp. Jeg tror jeg har «lært» at det er en byrde for folk å bli spurt om å hjelpe, for det er sånn jeg ofte føler det. Nå er det ekstra tungt mentalt fordi de vanskelige tidene har pågått så lenge. Med få unntak og få små bedre perioder, har de siste 17 årene vært veldig vanskelige, og de siste 4 årene verre enn noen gang. Nå står jeg også alene, før hadde jeg flere venner og familie som hjalp både mentalt og praktisk. Det kommer nok irrasjonelle tunge tanker iblant ja, som du skriver. Men mye av det tunge er bare sånn det er også. Jeg gjør mitt beste, prøver å være sterk, men knekker nok stadig sammen. Jeg er glad for at du ser lys i tunnelen, det er oppløftende! Du ser lys og håp på alle de tre punktene, og det håpet skal jeg gripe fatt i og aldri slippe tak i! Tusen takk igjen for veldig god hjelp❤️ Du er gull verdt❤️ Ønsker deg alt godt❤️ Anonymkode: cc708...b19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 18. september 2022 Forfatter #105 Del Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hei godt voksen dame her. Var i et forhold i 25 år, singel nå på 6 året. Er nok blitt skeptisk og forsiktig fordi jeg er blitt såret før. Det jeg lurer på er om jeg kommer til å møte en mann i nærmeste fremtid. Ser du om det er en for meg der ute? Anonymkode: a80ab...b62 Jeg får opp en hel haug av vonde følelser....Har du vært gjennom noe fryktelig vondt? det er i allefall ikke rart du er forsiktig og skeptisk, slik jeg kjenner det nå. Og det kan gjøre at du ikke er helt "åpen for" et forhold, om du skjønner. Med det mener jeg at du kan signalisere ut den skepsisen du bærer på innsiden. Har du fått hjelp til å bearbeide? Bare en tanke fra sidelinjen. Men når det er sagt så er det er svært god, trygg, solid mann i vente for deg. Jeg ser ham som svært stødig, lun humor, en varme som vil ta deg med storm. Du må våge å nærme deg han når du treffer han, for dette blir godt og han vil oppleves helbredende for deg. Jeg tror det kan ta noe tid, ikke flere år, men heller ikke i løpet av de neste 2 måneder. Mens du venter, tenk litt på det jeg sier her. Ønsker deg alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 18. september 2022 Forfatter #106 Del Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg er gravid, og savner moren min noe voldsomt. Finnes det noe etter døden, og vil jeg møte henne igjen? Passer hun på oss? Anonymkode: 8304f...b8f Jeg føler med deg. Kan ikke gå inn i dette med liv og død for mye, men kjenn etter dypt i deg selv, hva sier magefølelsen deg? Passer hun på deg? Ja? ja, da er det sånn det er Ønsker deg alt godt og lykke til med svangerskapet. ps. jeg personlig tror på et liv etter døden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 18. september 2022 Forfatter #107 Del Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Holder på litt med en fyr, kunne du sett hva han tenker ang meg og hva han vil? 😊 Og gjerne hva som kommer til å skje mellom oss resten av september og i hele oktober Tusen takk Anonymkode: b710b...3f0 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Navnet hans begynner på I Anonymkode: b710b...3f0 Jeg tenker at her er det gnister som fort kan slå over til bål, om du skjønner. Han har begynt utvikle følelser for deg men vil ikke rushe inn i noe, selv om han nyter å være med deg. Høsten vil være en tid for noen dype stunder, der du kjenner dere connecter enda mer og får litt mer tak i hva dere begge vil. Jeg har troen, dersom det er det DU også vil, ikke bare hva han vil, vet du. Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 18. september 2022 Forfatter #108 Del Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei Oppreist Ønsker gjerne å vite om du får opp noe rundt min situasjon. jeg er tvilling, han løve Får du opp noe om dette kan bli noe? jeg kjenner han ikke så veldig godt, han ser veldig på meg de gangene jeg har møtt han 💕🌸 Anonymkode: 760c8...8ae AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er lys, han er mørk og noe eldre enn meg Anonymkode: 760c8...8ae Stjernetegn har ikke noen betydning, selv om mange måtte mene det. Dere kan være kompatible selv om astrologien sier noe annet, eller vice versa. Jeg opplever deg som noe tilbakeholden eller redd for å gjøre noen fremskritt mot han? Du beundrer han, han beundrer deg, dere har begge lyst til å bli bedre kjent men en av dere må ta første skritt. Du har rett i at han ser på deg og jeg opplever at han har milde, gode øyne som du er betatt av? Dette kan som sagt utvikle seg, men ikke så lenge dere bare ser på hverandre. Våg å komme litt på banen, gå ut av komfortsonen og gi ham et solid signal på at du liker han. Jeg heier! Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 18. september 2022 Forfatter #109 Del Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk for denne tråden❤️ Jeg lurer på hvordan det går med jobb/studier det neste året? Om du ser noe spesielt der. Og skjer det noe på kjærlighetsfronten i nærmeste fremtid, positivt eller negativt? Anonymkode: 244ff...b50 Jobb og studier sier du, men det neste året vil en av delene bli mer fremtredende og dominerende for deg, ikke begge deler. Du vil avslutte det ene og konsentrere deg om det andre og det vil kjennes som en lettelse for deg, fordi begge deler kan være krevende og utmattende tidvis. Jeg ser at du er glad, at du kommer til å ta et valg som vil være bra for deg når det gjelder dette. Igjen, rådet mitt er å følge magefølelse, alltid. Kjenn godt etter, så vet du hvilken retning du skal gå. Det kjennes som om du har noe på gang som kan utvikle seg videre? evt nylig hatt noe på gang? Det er ikke lenge til du er i noe nytt, enten med denne jeg nevner eller en annen, det kjennes som om noe skjer allerede før jul men klarer ikke sette helt fingeren på hva og hvem. Svaret er altså positivt, men et lite råd på veien dersom du havner opp i en situasjon med to menn som kan være aktuelle. Ta deg tid til å velge rett, velg han som du kjenner deg tryggest med, ikke han som overvelder deg med sitt utseende. Alt godt til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #110 Del Skrevet 18. september 2022 Hei, jeg lurer egentlig litt på om du ser noe dukke opp hos meg? Tenker på kjærlighet, eller er det et avsluttet kapittel.. Ellers om du for opp noe generelt. K38 Anonymkode: 1670d...020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #111 Del Skrevet 18. september 2022 Når får jeg kjæreste. K 34 Anonymkode: 68b16...9f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 18. september 2022 Forfatter #112 Del Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! ❤️ Jeg er på utkikk etter ny jobb da jeg sliter veldig i den jeg har nå. Er det en ny jobb i sikte snart? Vil jeg finne kjærligheten, og ev når? 🙈 Anonymkode: 60904...c25 Der du bor er det ikke flusst av de jobbene du ønsker deg, så kanskje du skal tenke ut av boksen for en tid? for å koble ut det du nå står i og gjøre noe som er mer lystbetont og gir deg glede? Du skal bruke deg selv, din kompetanse og den du er, men kanskje på en litt annen måte fremover. Jeg vet ikke hva du jobber med og kan ikke se det, men jeg får en følelse av at du er god med mennesker. Så bare tenk litt på hva som sliter på deg i jobben og hva som skal til for å få det bedre - og gå etter det som skal til. Den jobben er i sikte, så lenge du klarer å våge å søke på litt andre ting enn det du hadde tenkt. Det kan bli gull for deg når du er på plass i den nye jobben din. Kjærligheten kjenner jeg i 2023. Kan ikke si noe om årstid eller tidspunkt forøvrig men noe vil skje som gjør deg lettere smårar gå med håp, det er det all grunn til. Kjærligheten kommer. Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #113 Del Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hei oppreist. ❤️Jeg venter mitt 4 barn og er livredd. Har 3 gutter fra før. Den ene har utfordringer som gjør at det føles vanskelig å få enda ett barn. Vi har heller ikke familie som stiller opp for oss elr forstår oss. Det jeg lurer på er om vil dette gå greit? Vil "annerledesgutten" min takle ett søsken til? Er også redd barnet som kommer har samme diagnose selv om jeg vet det er usannsynlig. Hva ser du for meg det kommende året? Anonymkode: cc0e3...4f1 Hei igjen. Leste HI igjen nå, å ser at jeg ikke skal spørre om barn eller helse. Det var ikke meningen, det jeg er litt ute etter basert på det jeg nevnte ovenfor er om livet blir greit. Og om vi får det bra fremover. ❤️Håper du kan gi me et eller annet🤗❤️ Anonymkode: cc0e3...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 18. september 2022 Forfatter #114 Del Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei igjen. Leste HI igjen nå, å ser at jeg ikke skal spørre om barn eller helse. Det var ikke meningen, det jeg er litt ute etter basert på det jeg nevnte ovenfor er om livet blir greit. Og om vi får det bra fremover. ❤️Håper du kan gi me et eller annet🤗❤️ Anonymkode: cc0e3...4f1 La ikke hjertet bli grepet av angst, det er et vers fra Bibelen som sier det og i ditt tilfelle vil jeg få lov å sitere det. Bruk det som ditt mantra, gjenta det dag etter dag, la ikke hjertet ditt bli grepet av angst. Ikke frykt for det som ligger foran. Jeg kan, som du nå har sett, ikke gå inn på konkrete ting rundt barn og graviditeter osv, men dette er det jeg vil si til deg. Ønsker deg alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #115 Del Skrevet 18. september 2022 Jeg har vært sengeliggende og isolert i 3 1/2 år grunnet sykdom. Kan du se om det er noe håp om snarlig bedring? Anonymkode: 0fcc8...054 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 18. september 2022 #116 Del Skrevet 18. september 2022 Hei! Dette er spennende! Jeg har lenge følt at jeg er på feil plass i livet og trenger endring av en eller annen art. Hvilken retning burde jeg gå i? Hvilke endringer burde jeg vurdere for å finne meg selv litt mer? Jeg blir veldig takknemlig om du ser/føler noe og har noen tanker og tips til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #117 Del Skrevet 18. september 2022 Jeg har spørsmål angående en kjærlighetsrelasjon, men jeg kan ikke gå i detaljer her. Så jeg velger bare å spørre om det vil ordne seg. Takk. ❤️ Anonymkode: 34109...a4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRaeder Skrevet 18. september 2022 #118 Del Skrevet 18. september 2022 Oppreist skrev (22 minutter siden): Der du bor er det ikke flusst av de jobbene du ønsker deg, så kanskje du skal tenke ut av boksen for en tid? for å koble ut det du nå står i og gjøre noe som er mer lystbetont og gir deg glede? Du skal bruke deg selv, din kompetanse og den du er, men kanskje på en litt annen måte fremover. Jeg vet ikke hva du jobber med og kan ikke se det, men jeg får en følelse av at du er god med mennesker. Så bare tenk litt på hva som sliter på deg i jobben og hva som skal til for å få det bedre - og gå etter det som skal til. Den jobben er i sikte, så lenge du klarer å våge å søke på litt andre ting enn det du hadde tenkt. Det kan bli gull for deg når du er på plass i den nye jobben din. Kjærligheten kjenner jeg i 2023. Kan ikke si noe om årstid eller tidspunkt forøvrig men noe vil skje som gjør deg lettere smårar gå med håp, det er det all grunn til. Kjærligheten kommer. Alt godt. Takk for svar!❤️ Jeg har faktisk søkt på noe helt annet, og håper jeg får muligheten, men skal fortsette å se på andre muligheter. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krysopras Skrevet 18. september 2022 #119 Del Skrevet 18. september 2022 Jeg ønsker å gifte meg med min kjære, men hvordan kan vi få hindringene fra foreldra hans ut av veien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #120 Del Skrevet 18. september 2022 Hei så spennende! Jeg håper du kan «se» ang en fyr jeg liker - hans tanker og ønsker om meg? Tusen takk for svar♥️ Anonymkode: 5d804...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå