Gå til innhold

Intuitiv/billedlig tolkning av din situasjon. Les HI før du spør :)


Oppreist

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Smascha skrev (7 minutter siden):

Hei :)

Eg lurer på om du ser noko om kva type karriere/jobb (ev. retning innan dette) som passar meg best framover? 

På førehan takk for svar. 

Jeg opplever deg pragmatisk, strukturert og målrettet. Jeg tror du kan ha glede av noe som har med det organisatoriske å gjøre, gjerne litt innen ledelse, da du innehar slike evner. Du har en kreativitet i deg som ikke kommer godt nok ut, denne kan du med fordel utforske. Jeg kan ikke si noe til deg om at du bør gå for økonomi eller helse og sosial, om du skjønner, for dette valget må du ta selv. Men du kommer til å finne din vei, kjenn på magefølelsen, den forteller veldig ofte sannheten. Alt godt. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppreist skrev (2 minutter siden):

Det er jeg litt delt på. Du er litt for tilbaketrukken og skulle gjerne vist han litt mer interesse. Han har ikke den minste aning om hvor du står, kan du klare få det litt mer frem? Jeg oppfordrer deg til å finne frem gutsen i deg og gi han tydelige signaler. Han liker deg, men jeg klarer ikke helt se hva som skjer videre. Det er i grunnen litt opp til dere begge, men du må mer på banen. Beklager at jeg ikke ser tydelig vei videre, det skjer av og til og det betyr at det kan slå begge veier. Alt godt. 

Wow, dette er nesten litt skummelt. Jeg er nemlig veldig tilbaketrukket fordi jeg er sjenert overfor akkurat ham, selv om jeg er ekstrovert ellers. Kanskje jeg må grave dypt etter litt mer mot, selv om jeg ikke helt vet hvor det skal komme fra. Det har pågått en stund, og jeg har hatt en liten mistanke om at jeg har vært mer avvisende enn jeg burde. Jeg er nok litt dum slik. Tusen takk for svar! :)❤️ 

Anonymkode: cfe1c...f89

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer den gode utviklingen til datteren min til å fortsette? Kommer hun til å greie undervisning og klasserom i løpet av ungdomskolen, eller må vi innse at det toget har gått? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ønsker N oppriktig å være i forhold med meg, og mener han alvor?

Anonymkode: fffae...8bb

Kjenner motstridende følelser, det betyr at han er usikker. Han vingler litt og jeg tror du også kan oppfatte dette. Er det han du vil ha? Hvis du ser for deg livet ditt 10 år frem i tid, er det han du har ved din side. Ditt svar på det vil gi deg en pekepinn. Alt godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppreist skrev (1 minutt siden):

Jeg opplever deg pragmatisk, strukturert og målrettet. Jeg tror du kan ha glede av noe som har med det organisatoriske å gjøre, gjerne litt innen ledelse, da du innehar slike evner. Du har en kreativitet i deg som ikke kommer godt nok ut, denne kan du med fordel utforske. Jeg kan ikke si noe til deg om at du bør gå for økonomi eller helse og sosial, om du skjønner, for dette valget må du ta selv. Men du kommer til å finne din vei, kjenn på magefølelsen, den forteller veldig ofte sannheten. Alt godt. 

Takk for at du tok deg tid til å svare. ❤️ 

Uff, ja. Alle meiner at eg har leiaregenskapar, men eg prøver så langt det lar seg gjere å unngå alt som liknar på leiaransvar!

Det stemmer at eg er svært kreativ, men at dette er eit felt som eg har neglisjert, så skal absolutt utforske dette. Takk for påminninga :)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FjellFrua skrev (1 minutt siden):

Kommer den gode utviklingen til datteren min til å fortsette? Kommer hun til å greie undervisning og klasserom i løpet av ungdomskolen, eller må vi innse at det toget har gått? 

Ikke gi henne opp, aldri aldri aldri, hun strever en usynlig kamp hun ikke alltid klarer sette ord på. Hun vil, tro meg, jeg kjenner jeg får helt tårer i øynene her av å kjenne på den kampen hun står i. Det er vanskelig for henne å forklare deg hvordan hun har det, hun er så redd for å mislykkes eller ikke bli akseptert. Hun er i en god utvikling nå men hun strever og dere må være forberedt på tilbakefall. Det du da skal gjøre er å forstå, omfavne henne, gi henne av din kjærlighet, for kjærlighet gjør under på så mange måter vi ikke kan forstå. Hun vil klare seg, toget er ikke gått, men hun trenger MYE støtte og oppmuntrende heiarop fra deg. Alt godt. 

  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppreist skrev (Akkurat nå):

Ikke gi henne opp, aldri aldri aldri, hun strever en usynlig kamp hun ikke alltid klarer sette ord på. Hun vil, tro meg, jeg kjenner jeg får helt tårer i øynene her av å kjenne på den kampen hun står i. Det er vanskelig for henne å forklare deg hvordan hun har det, hun er så redd for å mislykkes eller ikke bli akseptert. Hun er i en god utvikling nå men hun strever og dere må være forberedt på tilbakefall. Det du da skal gjøre er å forstå, omfavne henne, gi henne av din kjærlighet, for kjærlighet gjør under på så mange måter vi ikke kan forstå. Hun vil klare seg, toget er ikke gått, men hun trenger MYE støtte og oppmuntrende heiarop fra deg. Alt godt. 

Det traff egentlig veldig godt. Og hun blir sett og kræsjer det igjen, så står vi fjellstøtt sammen.  

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står i et veiskille og syns det er vanskelig å velge. Jeg kan ikke få egne barn, og jeg og mannen min vurderer adopsjon eller eggdonasjon. Evt leve et liv uten barn. Får du noen følelse rundt disse veiene for oss? ❤️

Anonymkode: 6283d...ad2

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei kan du se noe om jeg blir evig singel?

Anonymkode: a80ab...b62

Det gjør du ikke, med mindre du selv ønsker det :) alt godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg står i et veiskille og syns det er vanskelig å velge. Jeg kan ikke få egne barn, og jeg og mannen min vurderer adopsjon eller eggdonasjon. Evt leve et liv uten barn. Får du noen følelse rundt disse veiene for oss? ❤️

Anonymkode: 6283d...ad2

Jeg føler for deg, men kan dessverre ikke gå inn på dette da det kjennes etisk feil for meg. Jeg vet det er en sorg for dere og en vanskelig vei å ta en avgjørelse rundt. At dere vil bli gode foreldre, om dere velger å gå for barn, det kan jeg betrygge deg på. Mer enn det kan jeg bare si - valget er deres. alt godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppreist skrev (18 minutter siden):

Jeg vet det ikke er dette du vil høre, men jeg tror dessverre ikke det. Han har gitt deg blandede signaler og jeg er redd du kan bli såret. Klarer du gå videre og heller bli glad dersom det blir noe mer? Jeg kan ta feil vet du, men pr nå oppleves det som om han ikke er helt der du er....Beklager . Alt godt. 

Intuisjonen min sier det samme; men blir litt forvirra av de miksa signalene hans

Anonymkode: 90d42...441

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sliter veldig i jobben og håper sterkt jeg får en ny 😕  Kan du se om jeg får en ny jobb snart?Akkurat ferdig med en utdanning og ønsker jobb innen dette 


Gjerne om en mann jeg er interessert i, vi har drevet på litt. Kan du si noe om utviklingen, eller hva han tenker/vil ang meg?

Anonymkode: ded0c...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppreist skrev (1 minutt siden):

Det gjør du ikke, med mindre du selv ønsker det :) alt godt. 

Tusen takk for svar.

Anonymkode: a80ab...b62

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sliter veldig i jobben og håper sterkt jeg får en ny 😕  Kan du se om jeg får en ny jobb snart?Akkurat ferdig med en utdanning og ønsker jobb innen dette 


Gjerne om en mann jeg er interessert i, vi har drevet på litt. Kan du si noe om utviklingen, eller hva han tenker/vil ang meg?

Anonymkode: ded0c...9cb

Jeg vet ikke helt hva jeg vil ang han, men er interessert

Anonymkode: ded0c...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei 🌸

Så fint du bruker evnene dine ☺️
Jeg tror ikke det var en tilfeldighet at jeg kom borti tråden din, så jer våger meg til med et spørsmål☺️
 

Jeg lever litt i stampe føler jeg. Mye på grunn av et litt komplisert kjærlighetsliv.

Har vært mye frem og tilbake med en mann, er mye følelser inni bilder både gode og vonde. Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal gå videre og aldri se meg tilbake, eller om det er meningen at han skal være i livet mitt. 
 

Hva tenker du om dette? Og får du noen følelser på ting eller skift i livet fremover? 
 

Takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer han jeg er interessert i til å ta kontakt og ønske å starte på «nytt»? 

Anonymkode: 4fc10...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint innlegg fra deg, dette er spennende ❤️ 
Mitt spørsmål er: 

Vil eksen hans være en plage for alltid eller vil hun snart gå videre i livet og la han/oss og hans familie i fred?  
 

Takk❤️

Anonymkode: ca0ee...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! kjærlighetsspørsmål også fra meg- jeg møtte ham for en tid tilbake og ble veldig betatt, men opplevde at han var vanskelig å lese/finne ut hva han egentlig ville.. jeg la den ballen død en tid, men vi holdt kontakten. Nå er han unnvikende, men søker kontakt meg med fortsatt.. er det noe håp her? Hvordan får jeg ham til å snakke "fra levra" eller være mer direkte i kommunikasjonen enten om han liker meg eller ikke liker meg?  ❤️ på forhånd tusen takk

Anonymkode: 618f7...f39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...