Oppreist Skrevet 17. september 2022 Forfatter #61 Del Skrevet 17. september 2022 klarinetta skrev (8 minutter siden): Gøy!!!! Må man stille et spesfikt spørsmål eller nevne tema? For det er endringer på gang for min del nå, og det ville vært spennende om du kunne "plukke opp" noe om hvilken retning det kan ta for meg. Du får tilbakemelding 🤗 Still gjerne et spesifikt spørsmål for jeg må ha noe å "feste" det til, om du skjønner. Det du skriver her blir dessverre litt for diffust, jeg må i det minste vite om det handler om jobb eller kjærlighet feks, da prøv igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 17. september 2022 #62 Del Skrevet 17. september 2022 Oppreist skrev (Akkurat nå): Still gjerne et spesifikt spørsmål for jeg må ha noe å "feste" det til, om du skjønner. Det du skriver her blir dessverre litt for diffust, jeg må i det minste vite om det handler om jobb eller kjærlighet feks, da prøv igjen. Ok, det gjelder jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveva Skrevet 17. september 2022 #63 Del Skrevet 17. september 2022 Oppreist, så fint å «se» deg!🤍 Tre (!!) spørsmål: - blir dette siste året jeg tar kveldsskole for voksne? - blir jeg evig singel? - går det bra med meg & barna ift det som har hendt med skolen? Tusen takk!🦋 Jeg skal gi tilbakemelding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 17. september 2022 Forfatter #64 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Bekymrer meg mye for eldste sønnen min. Han er så lukket. Han trener, gjør det bra på skolen, men er likevel så tilbaketrukket og foretrekker å være sammen med oss i familien. Han har aldri vært, og vil ikke på fest f.eks, ville ikke være russ... Har han det egentlig bra? Bekymrer jeg meg unødig? Anonymkode: f4855...0c5 Her vil jeg være forsiktig med å uttale meg kjenner jeg. Jeg opplever en sterk kjærlighet mellom dere to, et godt bånd, han er veldig glad i deg. jeg ville snakket med han, slik du nå forteller meg, si at du kjenner på dette og at du bekymrer deg. Det er viktig at du gjør det. Det at han ikke fester, vil være russ osv er ikke noe du skal bekymre deg for, det gjør ingenting. Men han er en "tenker" og det er mye som rører seg i ham for tiden. Ikke vær redd for å bli enda bedre kjent med ham. Sett av tid og ro med han. Jeg kan ikke si mer enn det altså. Ønsker deg alt godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #65 Del Skrevet 17. september 2022 Oppreist skrev (7 timer siden): Hei, Grunnet flere PM samt etterlysning her, velger jeg å starte opp en ny tråd der jeg tolker/ser din situasjon ved hjelp av intuisjon, sensitivitet og bilder. Jeg bruker ikke kort, er ikke spiritistisk eller nyreligiøs på noe som helst måte, har heller ikke sans for Tarot, astrologi og mye annet innen det alternative. Jeg er derimot troende på Gud og tror alle gaver kommer fra Ham. Jeg har vært fan av Snåsamannen, som brukte sine gaver for å hjelpe andre og æret Gud i det han sto i. Dersom dette er et problem for deg, ikke spør. Jeg ønsker ikke kritikk for min tro, går ikke inn i diskusjon som omhandler de forskjellige metoder der ute. At noe av det også er virker, er jeg ikke i tvil om, men faktisk mener jeg det er mye okkult og stygt i det alternative, som mennesker blir lurt inn i for å ære den onde og å få hans "gaver", som til syvende og sist er ødeleggende. Jeg velger bruke min gave til å hjelpe andre. Jeg er IKKE SYNSK og tror ikke på at vi mennesker kan spå fremtiden, men vi kan få en pekepinn og gå etter råd som fører oss trygt frem. Her og nå, derimot, det er noe annet, det er det jeg stort sett kjenner på. Det betyr også at jeg IKKE SVARER PÅ spørsmål om: liv og død, graviditeter, kjønn på barn i magen, vinnersjanser i lotto o.l, navn på mennesker, juridiske spørsmål som f.eks barnefordeling eller straffesaker, jeg går heller ikke dypt inn i annet enn din egen smerte. Dette av etiske grunner. Jeg tar heller ikke i mot oppfølgingsspørsmål, så om noen sender slike, blir disse kun besvart unntaksvis og hvis jeg ser en grunn for det. JEG SVARER NÅR JEG VIL OG HAR TID. Går det dager, timer, uker før jeg svarer, så er det fordi jeg har et liv utenfor skjermen. Tålmodighet er en dyd. PM besvares ikke. Det har jeg rett og slett ikke tid til, derfor samler jeg alt i en tråd. Men takk til alle som har sendt meg gode ord og savnet meg. Se på det som ren UNDERHOLDNING. På den måten blir du ikke vonbroten dersom jeg tar helt feil. Treffer det derimot, kan du heller tenke deg om to ganger Jeg kommer IKKE TIL Å BRY MEG med å svare dem som er kritiske, vil vite hvordan jeg går frem eller dem jeg opplever tester meg. Svarer heller ikke på mas, så vennligst ikke send oppfølgings-spørsmål dersom jeg ikke har valgt å svare deg, jeg har mine grunner for å ikke svare. JEG TAR FEIL stadig vekk, dette er jeg ydmyk overfor og veldig klar over, men får tilbakemeldinger på at jeg er mer treffsikker enn motsatt. Av og til tenker jeg høyt og stiller spørsmål tilbake til deg for at du skal tenke gjennom noen ting. TRÅDEN STENGES når jeg selv velger det og hvis kritikken blir for stor. Det tar for mye energi og jeg bruker faktisk både tid og krefter på å gå inn i det du spør om. ANONYME SVAR som gir seg ut for å være meg, er IKKE meg. Jeg skriver aldri anonymt og går alltid under nicket "Oppreist". TYPISKE TEMA du kan spørre om er: Kjærlighet, jobb, relasjoner, her og nå, rådgivning i en situasjon/veien videre, tidsaspekt o.l. Ingenting er dumt eller rart og jeg svarer med respekt. Dersom det treffer/jeg har rett, ønsker jeg gjerne at du gir meg TILBAKEMELDINGER på dette. Jeg gjør dette tross alt gratis Takknemlighet er en fin ting som jeg også forventer av dere. Alt godt! Hei. Kan du fortelle meg hvordan fremtiden til Christoffer og meg blir? Vi har barn sammen oh bor sammen Anonymkode: 57b99...4e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nie Skrevet 17. september 2022 #66 Del Skrevet 17. september 2022 Kjærlighet, finner han tilbake de riktige følelsene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 17. september 2022 Forfatter #67 Del Skrevet 17. september 2022 klarinetta skrev (5 minutter siden): Ok, det gjelder jobb Jeg er fortsatt litt usikker fordi det er vagt, men jobb var det første jeg tenkte på i sta. Endringene som kommer skal du ønske velkommen, de vil være med på å videreutvikle deg i en god retning. Det vil, slik jeg kjenner det, påvirke deg personlig, altså også i ditt privatliv ikke bare jobbsammenheng. Hvordan det henger sammen, forstår jeg ikke, men det gjør kanskje du. Det er som om noe på jobb knyttes til ditt privatliv? Du vil kjenne på en slags boblende følelse ang jobb fremover for det er spennende det som skjer. Jeg ser deg sammen med noen andre du får en spesielt god kjemi med, som et slags team. Vær i allefall åpen for endringene, det blir bra. Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 17. september 2022 Forfatter #68 Del Skrevet 17. september 2022 Sveva skrev (6 minutter siden): Oppreist, så fint å «se» deg!🤍 Tre (!!) spørsmål: - blir dette siste året jeg tar kveldsskole for voksne? - blir jeg evig singel? - går det bra med meg & barna ift det som har hendt med skolen? Tusen takk!🦋 Jeg skal gi tilbakemelding. Takk 1. Siste eller nestsiste. Ser ut som du har bestemt deg for noe men at det kommer en ombestemmelse. 2. Nei, absolutt ikke. Du vil treffe flere personer som vil komme inn i ditt liv og du vil lure på om det kan bli noe med både en og to av dem. En av dem vil du kjenne at du lander godt med. Det er den personen du skal gå for, som du kjenner du finner roen hos. 3. Her kjenner jeg turbulens og ser en slags tornado, kan det være noe litt voldsomt som har stått på? tornadoen roer seg, det betyr at livet vil komme litt tilbake til normalen og roe seg. Kan det stemme at jeg hører gråt? har barna hatt det vondt? du trenger ikke svare, jeg tenker høyt om det jeg får opp. Gråten stilner, men jeg ser at det trengs mye trøst og mye beskyttelse, på et vis. Jeg aner virkelig ikke hva dette handler om eller hvorfor jeg skriver som jeg gjør, dette må det være opp til deg å tolke. Men fatt mot, du skal få det bra, barna skal få det bra, men jeg får altså opp trøst og beskyttelse som noe viktig her. Forstår du noe av dette? alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anya66 Skrevet 17. september 2022 #69 Del Skrevet 17. september 2022 (endret) ❤ Endret 18. september 2022 av Anya66 Personlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveva Skrevet 17. september 2022 #70 Del Skrevet 17. september 2022 (endret) Oppreist skrev (11 minutter siden): Takk 1. Siste eller nestsiste. Ser ut som du har bestemt deg for noe men at det kommer en ombestemmelse. Interessant! Ombestemmelse var litt «skummelt» da, men jeg skjønner hva det kan gå i. På sikt håper jeg allikevel at jeg ender opp med å kombinere to yrker, det er noe av målet med å gå på kveldsskolen. 2. Nei, absolutt ikke. Du vil treffe flere personer som vil komme inn i ditt liv og du vil lure på om det kan bli noe med både en og to av dem. En av dem vil du kjenne at du lander godt med. Det er den personen du skal gå for, som du kjenner du finner roen hos. Ja, det må være noen jeg kan lande med. 3. Her kjenner jeg turbulens og ser en slags tornado, kan det være noe litt voldsomt som har stått på? tornadoen roer seg, det betyr at livet vil komme litt tilbake til normalen og roe seg. Kan det stemme at jeg hører gråt? har barna hatt det vondt? du trenger ikke svare, jeg tenker høyt om det jeg får opp. Gråten stilner, men jeg ser at det trengs mye trøst og mye beskyttelse, på et vis. Jeg aner virkelig ikke hva dette handler om eller hvorfor jeg skriver som jeg gjør, dette må det være opp til deg å tolke. Men fatt mot, du skal få det bra, barna skal få det bra, men jeg får altså opp trøst og beskyttelse som noe viktig her. Forstår du noe av dette? alt godt. Ja, det har vært en tornado tidligere og den kom litt tilbake nå. Jeg ble egentlig veldig redd. Det stemmer at du hører gråt, det kan både være meg og barna. Mor (meg) er redd, men også sterk. Et barn sliter på skolen. Det andre barnet ble det plutselig også noen ting rundt, og alt føltes som en eksplosjon rundt meg. Skolen reagerer på en måte som trigger meg veldig. Beklager veldig lange svar/tilbakemeldinger, men du traff veldig godt!🦋 Håper roen du nevner kommer tilbake snart, uten så mye tornado først. Alt godt PS - trøst og beskyttelse er veldig riktig. Det stemmer at det trengs mye av det. Kanskje for oss alle tre. Endret 17. september 2022 av Sveva La til et PS 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #71 Del Skrevet 17. september 2022 Hei! Jeg lurer veldig på hvordan økonomi og jobbstatus blir i løpet av det neste året. Jeg lurer også på om jeg snart får operasjonen jeg venter på, har snart ny time på sykehuset og er så lei av å vente. Tusen takk Anonymkode: d4e96...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveva Skrevet 17. september 2022 #72 Del Skrevet 17. september 2022 Beklager for oppfølgings-spørsmål, men jeg prøver meg, og så svarer du bare om du har lyst. - HVIS vi flytter nå, kommer jeg til å klare det mtp økonomi? Er så bekymret og usikker. Ønsker flytting, men ikke hvis det bare ender i økonomiske bekymringer & at jeg ikke har råd til noe annet enn å bo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Rosa Skrevet 17. september 2022 #73 Del Skrevet 17. september 2022 Kjærligheten.Vil meg og Ø finne ut av det,eller skilles våre veier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #74 Del Skrevet 17. september 2022 Oppreist skrev (2 timer siden): Har litt for lite å gå på her, kjenner jeg, men skal prøve meg. Slik jeg kjenner det har han fortsatt følelser for deg, men har pr nå bestemt seg for å gå videre. Det kan likevel være en åpning for at han kommer tilbake til deg for en slags ny start, som du sier, men akkurat her og nå oppleves det ikke slik. Vet dette er litt tvetydig men det er fordi jeg ser at døren ikke er helt lukket, den er på en måte litt på gløtt. Vet ikke om dette gir noe som helst mening, men ønsker deg alt godt i dette. Tusen takk for svar❤️ og det gir dessverre mye mening. Er det noe jeg kan gjøre for å åpne døren mer ? navnet hans begynner på E,vi har ikke hatt noe kontakt på 2 uker og dette pga en mindre ting vi ikke ble enige om. vet ikke om noe av det hjelper, men setter utrolig stor pris på at du tok deg tid til dette❤️ Anonymkode: 4fc10...0cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #75 Del Skrevet 17. september 2022 Hvordan ligger det fremover med kjærlighet og eventuelle barn for min del? Anonymkode: 916b2...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 17. september 2022 Forfatter #76 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei. Kan du fortelle meg hvordan fremtiden til Christoffer og meg blir? Vi har barn sammen oh bor sammen Anonymkode: 57b99...4e6 Enten så har dere hatt eller så vil dere få noen utfordringer ift relasjoner, mulig nær familie eller nære venner. Dere har litt å gå på ift å bli enda sterkere knyttet sammen og jeg tenker det er viktig dere prioriterer tid med hverandre uten barn. Økonomien vil bli betraktelig bedre enn den er nå og det vil være en endring i jobb for en av dere nokså snart. Alt i alt har jeg tro på et solid forhold men som dere altså må pleie litt bedre. Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 17. september 2022 Forfatter #77 Del Skrevet 17. september 2022 Anya66 skrev (2 timer siden): Hei og takk hvis du svarer ❤ Vil jeg klare å oppnå min idealvekt innen sommeren? Og vil jeg finne en mann som kan være sammen med meg? Mohammed eller Jon, er de noe for meg? Her kan jeg lett si at ja det klarer du, men så har du din egen vilje og kan fint "rote det til", om du skjønner. Så jeg velger å svare at du har gode forutsetninger for å nå "tett opptil" idealvekt. De du nevner er ikke rett for deg, beklager, men det er veldig tydelig. Om du finner en mann med det første er jeg litt usikker på. Nå er jeg på tynn is men tiltrekkes du også av damer? Du vil finne en men har inntrykk av at en dame er i bildet og det kan selvsagt være at du får en svært god venninne. Men kjærligheten kommer, men ikke før i - 23. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #78 Del Skrevet 17. september 2022 Kjære Oppreist🌹 Så utrolig fint å se deg her igjen, du er så genuint dyktig! Håper det går bra med deg siden sist du hadde en tråd her. Gode tanker💫 Anonymkode: 5892f...580 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 17. september 2022 Forfatter #79 Del Skrevet 17. september 2022 Frøken Rosa skrev (2 timer siden): Kjærligheten.Vil meg og Ø finne ut av det,eller skilles våre veier? Foreløpig skilles deres veier. Det er han som er mest bestemt på det. Jeg vet ikke hvorfor men kjenner en slags knekt stolthet og en tristhet. Men jeg ser en åpning litt frem i tid. Alt godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 17. september 2022 Forfatter #80 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjære Oppreist🌹 Så utrolig fint å se deg her igjen, du er så genuint dyktig! Håper det går bra med deg siden sist du hadde en tråd her. Gode tanker💫 Anonymkode: 5892f...580 Tusen takk ❤️det var en utrolig fin melding å få! Det varmet. Takk, det går litt opp og ned men mest opp. Har en følelse av at jeg har hatt noe kontakt med deg før? Ønsker deg også alt godt! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå