Oppreist Skrevet 17. september 2022 #1 Del Skrevet 17. september 2022 (endret) Hei, Grunnet flere PM samt etterlysning her, velger jeg å starte opp en ny tråd der jeg tolker/ser din situasjon ved hjelp av intuisjon, sensitivitet og bilder. Jeg bruker ikke kort, er ikke spiritistisk eller nyreligiøs på noe som helst måte, har heller ikke sans for Tarot, astrologi og mye annet innen det alternative. Jeg er derimot troende på Gud og tror alle gaver kommer fra Ham. Jeg har vært fan av Snåsamannen, som brukte sine gaver for å hjelpe andre og æret Gud i det han sto i. Dersom dette er et problem for deg, ikke spør. Jeg ønsker ikke kritikk for min tro, går ikke inn i diskusjon som omhandler de forskjellige metoder der ute. At noe av det også er virker, er jeg ikke i tvil om, men faktisk mener jeg det er mye okkult og stygt i det alternative, som mennesker blir lurt inn i for å ære den onde og å få hans "gaver", som til syvende og sist er ødeleggende. Jeg velger bruke min gave til å hjelpe andre. Jeg er IKKE SYNSK og tror ikke på at vi mennesker kan spå fremtiden, men vi kan få en pekepinn og gå etter råd som fører oss trygt frem. Her og nå, derimot, det er noe annet, det er det jeg stort sett kjenner på. Det betyr også at jeg IKKE SVARER PÅ spørsmål om: liv og død, helse/sykdom, graviditeter, kjønn på barn i magen, vinnersjanser i lotto o.l, navn på mennesker, juridiske spørsmål som f.eks barnefordeling eller straffesaker, jeg går heller ikke dypt inn i annet enn din egen smerte. Dette av etiske grunner. Jeg tar heller ikke i mot oppfølgingsspørsmål, så om noen sender slike, blir disse kun besvart unntaksvis og hvis jeg ser en grunn for det. JEG SVARER NÅR JEG VIL OG HAR TID. Går det dager, timer, uker før jeg svarer, så er det fordi jeg har et liv utenfor skjermen. Tålmodighet er en dyd. PM besvares ikke. Det har jeg rett og slett ikke tid til, derfor samler jeg alt i en tråd. Men takk til alle som har sendt meg gode ord og savnet meg. Se på det som ren UNDERHOLDNING. På den måten blir du ikke vonbroten dersom jeg tar helt feil. Treffer det derimot, kan du heller tenke deg om to ganger Jeg kommer IKKE TIL Å BRY MEG med å svare dem som er kritiske, vil vite hvordan jeg går frem eller dem jeg opplever tester meg. Svarer heller ikke på mas, så vennligst ikke send oppfølgings-spørsmål dersom jeg ikke har valgt å svare deg, jeg har mine grunner for å ikke svare. JEG TAR FEIL stadig vekk, dette er jeg ydmyk overfor og veldig klar over, men får tilbakemeldinger på at jeg er mer treffsikker enn motsatt. Av og til tenker jeg høyt og stiller spørsmål tilbake til deg for at du skal tenke gjennom noen ting. TRÅDEN STENGES når jeg selv velger det og hvis kritikken blir for stor. Det tar for mye energi og jeg bruker faktisk både tid og krefter på å gå inn i det du spør om. ANONYME SVAR som gir seg ut for å være meg, er IKKE meg. Jeg skriver aldri anonymt og går alltid under nicket "Oppreist". TYPISKE TEMA du kan spørre om er: Kjærlighet, jobb, relasjoner, her og nå, rådgivning i en situasjon/veien videre, tidsaspekt o.l. Ingenting er dumt eller rart og jeg svarer med respekt. Dersom det treffer/jeg har rett, ønsker jeg gjerne at du gir meg TILBAKEMELDINGER på dette. Jeg gjør dette tross alt gratis Takknemlighet er en fin ting som jeg også forventer av dere. Alt godt! Endret 17. september 2022 av Oppreist la til noe 2 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #2 Del Skrevet 17. september 2022 Så fint å se deg igjen! Kan du si hva som er mellom meg og en som heter ole? Om det er ment noe mer for oss, eller om det er noe mellom oss som vil skje? Takk ❤ Anonymkode: 878b7...c36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 17. september 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så fint å se deg igjen! Kan du si hva som er mellom meg og en som heter ole? Om det er ment noe mer for oss, eller om det er noe mellom oss som vil skje? Takk ❤ Anonymkode: 878b7...c36 Hei Jeg kjenner umiddelbart på en følelse av at dere "gjør noe" sammen, det kan være jobb, hobby, en fritidsaktivitet der dere ses. Er det et sted dere har som et slags "treffpunkt"? Jeg opplever en tiltrekning, spesielt fra hans side. Han prøver, av en eller annen grunn jeg ikke klarer få tak i, å holde følelsene i sjakk og skjule noe av det for deg. Når dere ser hverandre i øynene, kjenner dere det begge i magen. Jeg tror dette har potensiale for å utvikle seg, men en eller annen hindring ligger og lurer litt for han. Som sagt får jeg ikke tak i hva det er, kanskje du vet det selv? Ønsker deg alt godt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #4 Del Skrevet 17. september 2022 Yess!!! Så glad for at du gidder! ❤ Og da har jeg jo selvfølgelig spørsmål 🤗 Kjærlighet.. er egentlig i et forhold, men det føles som at det er slutt uten at vi har snakket om det. Kanskje like greit? Treffer jeg noen ny eller forblir jeg singel? Kvinne 47 år ❤ Anonymkode: 083ca...47e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #5 Del Skrevet 17. september 2022 Jeg lurer på om det er noen sjanse for at det kan ordne seg med meg og min eks? Vi har barn sammen. Anonymkode: c949d...c21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #6 Del Skrevet 17. september 2022 Kan du se noe om jobbsituasjonen min, er den endret i løpet av nærmeste år? Anonymkode: 8e2bb...5e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 17. september 2022 Forfatter #7 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Yess!!! Så glad for at du gidder! ❤ Og da har jeg jo selvfølgelig spørsmål 🤗 Kjærlighet.. er egentlig i et forhold, men det føles som at det er slutt uten at vi har snakket om det. Kanskje like greit? Treffer jeg noen ny eller forblir jeg singel? Kvinne 47 år ❤ Anonymkode: 083ca...47e Takk Dere har sakte men sikkert sklidd fra hverandre, det handler om å ikke prioritere hverandres kjærlighetsspråk. Det ville gått slik før eller siden likevel, så jeg tenker at det nå tar slutt er ok. Man skal ikke forbli i et forhold, uten at den dype kjærligheten er til stede. Du vil gå ut av dette med forventning, og det er akkurat det du skal holde fast på. Du har all grunn til å ikke gå i dyp sorg når dette tar slutt. Du har store muligheter for å treffe en ny, faktisk relativt raskt, men du må være åpen for det og ikke stenge av, selv om det kan føles skummelt. Gå ut i dagen med hevet hode, smil og forvent gode ting. Det kommer. Ønsker deg alt godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #8 Del Skrevet 17. september 2022 Oppreist skrev (1 minutt siden): Hei Jeg kjenner umiddelbart på en følelse av at dere "gjør noe" sammen, det kan være jobb, hobby, en fritidsaktivitet der dere ses. Er det et sted dere har som et slags "treffpunkt"? Jeg opplever en tiltrekning, spesielt fra hans side. Han prøver, av en eller annen grunn jeg ikke klarer få tak i, å holde følelsene i sjakk og skjule noe av det for deg. Når dere ser hverandre i øynene, kjenner dere det begge i magen. Jeg tror dette har potensiale for å utvikle seg, men en eller annen hindring ligger og lurer litt for han. Som sagt får jeg ikke tak i hva det er, kanskje du vet det selv? Ønsker deg alt godt. Takk! Vi gjør ikke noe sammen, men ja vi har et treffpunkt og alltid samme grunn til å treffes, jeg har i blant ærrend i hans firma. Det har vært sånn i mange år, du har rett i at det kjennes veldig i magen min når jeg ser på ham, og jeg ser jo at han liker meg også, men likevel skjuler det dypt nede. Hver gang jeg skal gå er det som om han vil stoppe meg og si noe, men sier "vi ses" med trykk på sees. Det går måneder imellom. Men takk for at du bekrefter det for meg, at han liker meg og. Etter så lang tid og flørting fra min side uten svar, begynte jeg å lure om jeg forestilte meg alt bare. Jeg vet ikke helt, det kan være mange ting. Jeg er en del yngre, men vi er voksne begge to. Takk, du traff godt føler jeg! Anonymkode: 878b7...c36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #9 Del Skrevet 17. september 2022 Hei Jeg lurer på om du kan se noe for meg med jobb og studier. Jeg lurer på hvordan balansere det fremover. Gjerne også familieliv. Takk. Anonymkode: dd696...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #10 Del Skrevet 17. september 2022 Vil ting utvikle seg til noe mer melllm kollegaen min og meg? Anonymkode: 90d42...441 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 17. september 2022 Forfatter #11 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg lurer på om det er noen sjanse for at det kan ordne seg med meg og min eks? Vi har barn sammen. Anonymkode: c949d...c21 Det er en ganske vond grunn til at dere er ekser og ikke lenger sammen. Det finnes håp men dere må snakke sammen, tilgi og da mener jeg virkelig tilgi og ikke holde noe mot hverandre lenger. Jeg ville, når du selv kjenner tiden er inne, bedt han til en lunsj e.l og sagt hvordan du tenker. Vær ærlig om hvordan du har det og hva du håper på. Her er det gi og ta, men vær klar over at han bærer en enorm stolthet overfor deg og det kan være vanskelig å nå inn til han med det første. Men håp er det. Ønsker deg alt godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 17. september 2022 Forfatter #12 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan du se noe om jobbsituasjonen min, er den endret i løpet av nærmeste år? Anonymkode: 8e2bb...5e9 Jeg ser du er litt urolig for veien videre. Litt usikker på hvilken retning du skal gå og hva som er rett å gjøre. Jeg kjenner på en måte at du vil "stige i gradene" om du skjønner, dvs du vil ikke være på samme sted om to år, som du er nå. Jeg klarer ikke definere hva som skjer, men ja, endring kommer og du vil glede deg over det. Håper det ga mening? Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #13 Del Skrevet 17. september 2022 Er det noen sjanse for meg og den mannen jeg er betatt av? Anonymkode: cfe1c...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smascha Skrevet 17. september 2022 #14 Del Skrevet 17. september 2022 Hei Eg lurer på om du ser noko om kva type karriere/jobb (ev. retning innan dette) som passar meg best framover? På førehan takk for svar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #15 Del Skrevet 17. september 2022 Oppreist skrev (4 minutter siden): Det er en ganske vond grunn til at dere er ekser og ikke lenger sammen. Det finnes håp men dere må snakke sammen, tilgi og da mener jeg virkelig tilgi og ikke holde noe mot hverandre lenger. Jeg ville, når du selv kjenner tiden er inne, bedt han til en lunsj e.l og sagt hvordan du tenker. Vær ærlig om hvordan du har det og hva du håper på. Her er det gi og ta, men vær klar over at han bærer en enorm stolthet overfor deg og det kan være vanskelig å nå inn til han med det første. Men håp er det. Ønsker deg alt godt. Tusen takk for svar, føler at du virkelig traff på situasjonen her. Men tror du han har følelser for meg fortsatt? ❤️ Anonymkode: c949d...c21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 17. september 2022 Forfatter #16 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei Jeg lurer på om du kan se noe for meg med jobb og studier. Jeg lurer på hvordan balansere det fremover. Gjerne også familieliv. Takk. Anonymkode: dd696...481 Jeg ser du strever litt, men det tror jeg er mer på det personlige plan enn med jobb/studier, men det påvirker din energi. Sliter du med angst eller depresjon eller tidvis nedstemthet? her er det mulig jeg tar feil men det kjennes som du har noe som ligger og er litt vondt inni deg. En sorg kanskje. Når det gjelder å balansere dette, tror jeg du trenger litt hjelp til å sortere. Det kan tidvis bli mye for deg og det oppleves krevende. Du vil så gjerne, men har ikke helt energien. Det jeg nevner som er i deg, tar noe av energien din. Kan du snakke med noen for å få hjelp til å sortere? Jeg ser en glad deg litt frem i tid, der du kjenner på mestring over både jobb og studier. Du kommer til å komme i havn, der du ønsker, men det er mulig du må ta en liten "omvei" før du er i mål. Familieliv, ser noen utfordringer som du tenker litt på, men dette kan løses. Du skal ikke bekymre deg. Mer kan jeg ikke si. Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 17. september 2022 Forfatter #17 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tusen takk for svar, føler at du virkelig traff på situasjonen her. Men tror du han har følelser for meg fortsatt? ❤️ Anonymkode: c949d...c21 Det har han, men han vil ikke erkjenne det for deg med det første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 17. september 2022 Forfatter #18 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vil ting utvikle seg til noe mer melllm kollegaen min og meg? Anonymkode: 90d42...441 Jeg vet det ikke er dette du vil høre, men jeg tror dessverre ikke det. Han har gitt deg blandede signaler og jeg er redd du kan bli såret. Klarer du gå videre og heller bli glad dersom det blir noe mer? Jeg kan ta feil vet du, men pr nå oppleves det som om han ikke er helt der du er....Beklager . Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 17. september 2022 Forfatter #19 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det noen sjanse for meg og den mannen jeg er betatt av? Anonymkode: cfe1c...f89 Det er jeg litt delt på. Du er litt for tilbaketrukken og skulle gjerne vist han litt mer interesse. Han har ikke den minste aning om hvor du står, kan du klare få det litt mer frem? Jeg oppfordrer deg til å finne frem gutsen i deg og gi han tydelige signaler. Han liker deg, men jeg klarer ikke helt se hva som skjer videre. Det er i grunnen litt opp til dere begge, men du må mer på banen. Beklager at jeg ikke ser tydelig vei videre, det skjer av og til og det betyr at det kan slå begge veier. Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #20 Del Skrevet 17. september 2022 Oppreist skrev (2 minutter siden): Jeg ser du strever litt, men det tror jeg er mer på det personlige plan enn med jobb/studier, men det påvirker din energi. Sliter du med angst eller depresjon eller tidvis nedstemthet? her er det mulig jeg tar feil men det kjennes som du har noe som ligger og er litt vondt inni deg. En sorg kanskje. Når det gjelder å balansere dette, tror jeg du trenger litt hjelp til å sortere. Det kan tidvis bli mye for deg og det oppleves krevende. Du vil så gjerne, men har ikke helt energien. Det jeg nevner som er i deg, tar noe av energien din. Kan du snakke med noen for å få hjelp til å sortere? Jeg ser en glad deg litt frem i tid, der du kjenner på mestring over både jobb og studier. Du kommer til å komme i havn, der du ønsker, men det er mulig du må ta en liten "omvei" før du er i mål. Familieliv, ser noen utfordringer som du tenker litt på, men dette kan løses. Du skal ikke bekymre deg. Mer kan jeg ikke si. Alt godt. Er verken i sorg, nedstemt, angstfull eller deprimert, men du har rett i at jeg finner det utfordrende å balansere jobb, studier og familieliv, og at jeg kan føle meg tom for energi. Takk for din tid, din energi og dine ord. ❤️ Alt godt og Guds velsignelse til deg. Anonymkode: dd696...481 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå