elskermenn Skrevet 22. september 2022 #321 Del Skrevet 22. september 2022 MalloryK skrev (30 minutter siden): Var det ikke Skarbø som hadde så fobi for å drite på doen til kjæresten, så hun gikk ned i kjelleren og dreit i en pose? Så han ikke visste at hun gikk på do. For en rollemodell ja... Skikkelig sykt og ekkelt. Synes synd i henne. Hun har jo en diagnose og er åpen om det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 22. september 2022 #322 Del Skrevet 22. september 2022 Forklaringen til Vanessa hjelper ingenting. Jeg tror ikke på at det ble lagt inn uten hennes tillatelse, men hvis så skulle være tilfelle, belyses jo et helt annet problem: det publiseres falske "direkte sitater". Hvis pr-teamet hennes virkelig mener at det er helt innafor å påstå at en uttalelse kommer fra Vanessa, når hun aldri har sagt eller ment noe lignende, er jo hele teamet korrupt. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 22. september 2022 Forfatter #323 Del Skrevet 22. september 2022 tuppa skrev (3 timer siden): Kan være jeg husker helt feil, men sa ikke Vanessa den rent a wreck-kommentaren i podden som ble sletta? Mener å huske at jeg reagerte på en lignende uttalelse i selv podden, men ble plutselig usikker når hun idag sier kommentaren egentlig ikke var fra henne. Selv om jeg mener kritikken var berettiget, så forstår jeg at det har vært en tøff uke for de. De er jo bare mennesker de også, det må vi ikke glemme. Jo det sa hun. Husker at hun brukte det utrykket 👌 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabienne Skrevet 22. september 2022 #324 Del Skrevet 22. september 2022 Henikka skrev (27 minutter siden): I forrige ukes pod brukte Vanessa "Jaguar/Rent-a-wreck" frasen selv. I denne ukas pod benekter hun at hun ville sagt noe sånt. Så... kanskje episoden ble slettet for å skjule spor? Ja, jeg mener nemlig bestemt at jeg også hørte det. Det blir jo litt for dumt. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 22. september 2022 #325 Del Skrevet 22. september 2022 Fabienne skrev (2 minutter siden): Ja, jeg mener nemlig bestemt at jeg også hørte det. Det blir jo litt for dumt. Hmm ja da driter hun seg jo loddrett ut nå. Det å skylde på andre er jo sånn små barn gjør, de forstår heller ikke viktigheten av å ta ansvar for egne handlinger. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulvplanke Skrevet 22. september 2022 #326 Del Skrevet 22. september 2022 Det som hadde vært interessant var jo å få de i tale rundt dette med å tilby botox og fillers-behandlinger. De må jo kunne stå i at de både bruker dette selv, og ønsker å tjene penger på å tilby det til andre. Hadde vært interessant å få en refleksjon på hvorvidt de tenker de selv bidrar til et økende press på å benytte seg av sånne type behandlninger. Spesielt med tanke på at de alle 3 har døtre. De kommer jo aldri til å svare på dette, men jeg syns diskusjonen er mest interessant når vi snakker om estetisk medisin, og hvor normalisert det har blitt. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 22. september 2022 #327 Del Skrevet 22. september 2022 Hun sa det utsagnet i podcasten. Derfor er den fjernet. Dette er utdriting av episke proporsjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 22. september 2022 #328 Del Skrevet 22. september 2022 Sprite skrev (3 minutter siden): Hun sa det utsagnet i podcasten. Derfor er den fjernet. Dette er utdriting av episke proporsjoner. Men er hun virkelig så dum at hun tror at alle som hørte på podcasten ikke har fått det med seg? Altså har hun tatt de ordene i sin munn så får hun jo stå for det og ikke skylde på andre. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 22. september 2022 #329 Del Skrevet 22. september 2022 Babushka skrev (4 minutter siden): Men er hun virkelig så dum at hun tror at alle som hørte på podcasten ikke har fått det med seg? Altså har hun tatt de ordene i sin munn så får hun jo stå for det og ikke skylde på andre. Ja det virker jo sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 22. september 2022 #330 Del Skrevet 22. september 2022 Å omtale kvinner som ikke bruker tusenvis av kroner på å "pynte" på alderstegnene som VRAK, vil nok henge igjen lenge, lenge etter at nyhetsinteressen er borte. Og det hjelper ikke med bortforklaringer og unnskyldninger. Dette blir ikke glemt med det første. Hilsen fra et vrak, som har prioritert reiser og opplevelser fremfor utseendefiksing. 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 22. september 2022 #331 Del Skrevet 22. september 2022 Babushka skrev (9 minutter siden): Men er hun virkelig så dum at hun tror at alle som hørte på podcasten ikke har fått det med seg? Altså har hun tatt de ordene i sin munn så får hun jo stå for det og ikke skylde på andre. Er ikke dette klassisk modus operandi fra slike influensere; Er det slettet/fjernet/redigert ut har det aldri skjedd. Tafatt å ikke bare innrømme en teit uttalelse som såret mange og ikke helt fikk den responsen hun håpet på? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 22. september 2022 #332 Del Skrevet 22. september 2022 Gulvplanke skrev (34 minutter siden): Det som hadde vært interessant var jo å få de i tale rundt dette med å tilby botox og fillers-behandlinger. De må jo kunne stå i at de både bruker dette selv, og ønsker å tjene penger på å tilby det til andre. Hadde vært interessant å få en refleksjon på hvorvidt de tenker de selv bidrar til et økende press på å benytte seg av sånne type behandlninger. Spesielt med tanke på at de alle 3 har døtre. De kommer jo aldri til å svare på dette, men jeg syns diskusjonen er mest interessant når vi snakker om estetisk medisin, og hvor normalisert det har blitt. Ja, de hadde jo ikke investert i denne klinikken om de synes det var ugreit å profitere på dette økende presset kvinner føler på i forhold til eget utseende. Forøvrig tror jeg nok de så på dette som en «gavepakke» til oss kvinner med nye og revolusjonerende behandlinger kun tilgjengelig i USA. Sikkert så normalt i deres kretser at de ikke har tenkt lengre enn egen nesetipp. De kan jo ikke fraskrive seg alt ansvar i forhold til presset unge møter på SOME heller selv om hovedmålgruppen deres var middelaldrende kvinner. De sender jo signaler om at man er ikke bra nok før man har fått en full overhaling på klinikken - skreddersydd den enkeltes «behov» 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zimba91 Skrevet 22. september 2022 #333 Del Skrevet 22. september 2022 Kun Pia som legger seg flat her, og oppriktig ber om unnskyldning uten å skylde på andre enn seg selv. De to andre skjønner ikke hva de har vært med på og beklager seg kun fordi de har blitt fortalt at det kan være klokt. 26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkos Skrevet 22. september 2022 #334 Del Skrevet 22. september 2022 Jeg oppdaga podcasten under pandemien, og det har vært artig og lettbeint underholdning og følge når jeg labba rundt i nabolaget i timesvis fordi alt av trening og vanlige aktiviteter var stengt. Men nå, ass. Tror jeg har hørt min siste episode. Dessverre. Utrolig feigt om hun sa dette selv i podden, for så å slette og skylde på andre. For all del, det rimer med tidligere opptredener fra hennes kant, men likevel er dette på toppen av hele nomigreia nok til at jeg ikke kan høre på podden mer. Støtter ikke sånn drittoppførsel. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 22. september 2022 #335 Del Skrevet 22. september 2022 Babushka skrev (4 timer siden): Får håpe de kommer sterkere tilbake med noe verdt å heie på. For ja vi trenger flere kvinnelige gründere og damer som våger å satse. Ja, men gjerne noen som er litt mindre høye på seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. september 2022 #336 Del Skrevet 22. september 2022 Zimba91 skrev (1 time siden): Kun Pia som legger seg flat her, og oppriktig ber om unnskyldning uten å skylde på andre enn seg selv. De to andre skjønner ikke hva de har vært med på og beklager seg kun fordi de har blitt fortalt at det kan være klokt. Der fikk jeg tilbake respekt for Pia 👍 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 22. september 2022 #337 Del Skrevet 22. september 2022 Vanessa lyver. Hun brukte det utrykket i podkasten som er fjernet. Fy søren så lavmål å skylde på pr.rådgiveren. Hun må jo skjønne at mange har hørt den podkasten som er slettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O Rakel Skrevet 22. september 2022 #338 Del Skrevet 22. september 2022 Babushka skrev (2 timer siden): Ja, de hadde jo ikke investert i denne klinikken om de synes det var ugreit å profitere på dette økende presset kvinner føler på i forhold til eget utseende. Forøvrig tror jeg nok de så på dette som en «gavepakke» til oss kvinner med nye og revolusjonerende behandlinger kun tilgjengelig i USA. Sikkert så normalt i deres kretser at de ikke har tenkt lengre enn egen nesetipp. De kan jo ikke fraskrive seg alt ansvar i forhold til presset unge møter på SOME heller selv om hovedmålgruppen deres var middelaldrende kvinner. De sender jo signaler om at man er ikke bra nok før man har fått en full overhaling på klinikken - skreddersydd den enkeltes «behov» Det er ingen holdepunkter for at de investerte, kun for at de lånte vekk navnene sine. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 22. september 2022 #339 Del Skrevet 22. september 2022 (endret) O Rakel skrev (6 minutter siden): Det er ingen holdepunkter for at de investerte, kun for at de lånte vekk navnene sine. Utrolig merkelig å si at man eier 50% av et firma, når alle lett kan finne ut at det ikke stemmer. Norge er et transparent samfunn, og proff.no er bare et tastetrykk unna. Endret 22. september 2022 av Henikka 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O Rakel Skrevet 22. september 2022 #340 Del Skrevet 22. september 2022 (endret) Henikka skrev (11 timer siden): Utrolig merkelig å si at man eier 50% av et firma, når alle lett kan finne ut at det ikke stemmer. Norge er et transparent samfunn, og proff.no er bare et tastetrykk unna. Ja, nettopp - men det er også derfor de sier de trekker seg ut. I etableringsfasen har de valgt at et proforma firma står oppført som eier, med en som driver med slikt som daglig leder. Når eierskapet overdras fra dette til de reelle eierne, vil det komme fram at de ikke har 50% (om noe i det hele tatt). Så når dette først fikk fokus gjaldt det nok å si så snart som mulig at de gikk ut, slik at ingen reagerer på at de ikke er eiere når den reelle eierstrukturen blir kjent, og de ikke avsløres som løgnere på dette området (også). Jeg føler hele greien er et skikkelig amatørmessig forsøk på å se ut som grundere som etablerer noe de brenner for og så viser det seg at det ikke er noe de har etablert og at det ikke er noe å brenne for. Det er en av grunnene til at podcastepisoden måtte slettes, der de utbroderer hvordan de kom frem til dette konseptet, lokalene, fant legen som VR kjente fra før (eller Jonas? Legen er også musiker), osv Også viser det seg å være legen og to rufsete ex-journalister med smak for Jaguare E og damer som pynteobjekter som utgjør styret - og eiersiden. Endret 23. september 2022 av O Rakel 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå