Gå til innhold

hvor får jeg kjøpt en juletrefot!?


Gjest ~Milla~

Anbefalte innlegg

Gjest bamsemums

Hvor får jeg kjøpt en juletrefot? Jeg bor i Oslo, så det er vell nok av butikker, eller....?

Bør den være i støpejern for mest stabilitet? Evt. hva koster noe slikt!?!??! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet de hadde det på santhanshaugen fargehandel i fjor, kostet et sted mellom 350 og 400 kr. Var smijern

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte vår i fjor på Smart Club - tror den heter Super Grip eller noe slikt og lå på ca 250 kr. Fungerer som bare det, men pen er den ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fruktfat

kjøpte en i støpejern på jysk for et par år siden, kosta under hundrelappen, de hadde nemlig salg på alt av julepynt rett før jul! (tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Super-grip, og er nå helt avhengig av den. Den beste foten på markedet. Men den er ikke pen. Har funnet fram en juleløper som jeg fester utenpå foten (men sikkerhetsnål bak), og dermed blir det litt penere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ha en som tar MYE vann... og det har jeg ikke funnet enda.

Mine foreldre har en, rett og slett en slags "bøtte" av kjeramikk, som rommer mange liter vann. Og med en festegreie oppi da. Noe slikt kan jeg trenge. Dersom vi skal ha et juletre. For vi er bortreist hele jula. Flere år fra 23 til nyttår. Da må juletrefoten romme MASSE vann, slik at ikke treet tørkr ut mens vi er borte... Noen som har sett noe slikt? for jeg har bare sett sånne som man må vanne nesten hver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...