AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #1 Del Skrevet 14. september 2022 Jeg svømte en del tidligere og merker nå at jeg savner å svømme. Har jo fått med meg at Tøyenbadet er stengt og lurer på om det finnes noen alternativer for å svømme i Oslo? Gjerne med flere baner. Ikke noe must, men det er et pluss om de har en badstu tilgjengelig også. Noen svømmehaller/bad i Oslo som har åpent i helgen? Anonymkode: 7a3a7...6fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #2 Del Skrevet 14. september 2022 https://www.oslo.kommune.no/natur-kultur-og-fritid/svommehaller-i-oslo/ Anonymkode: 917fb...0f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #3 Del Skrevet 14. september 2022 Homlia bad. Anonymkode: e962d...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #4 Del Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Homlia bad. Anonymkode: e962d...cdf Barnebassenget der er jo nærmest ikke eksisterende. Det var det som var så fint på Tøyen, et godt og stort barnebasseng til Oslo kommune pris. Anonymkode: a63da...f97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #5 Del Skrevet 14. september 2022 Manglerud bad åpner neste helg, nybygget bad. Anonymkode: eb1c4...78b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #6 Del Skrevet 14. september 2022 Oj, nå trodde jeg dette lå i barneforumet,beklager, da er ikke mitt innlegg like relevant. Anonymkode: a63da...f97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå