Gå til innhold

Hva er deres beige flagg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ikke rart dere er single , sier nå jeg! haha

Anonymkode: 55c54...6e1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fisking som hobby er jo dritbra. Det er dritkjedelig, men jeg synes det sier noe om mental styrke. Bare stå der og fiske lenge og være tilfreds med det. En uvanlig kvalitet i dagens samfunn hvor man nærmest hopper på hverandre for instant bekreftelse. 

Anonymkode: f2318...1a1

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg er kjempebeige og stolt av det! 

Anonymkode: d3450...df9

Det er jo helt umulig å være det dere diskuterer i denne tråden tullinger :)  For det handler om preferanser og veldig få mennesker har bare en interesse. De mest kjedelige menneskene er jo de som sier at andre er kjedelige. De har bare ikke forstått at mennesker er vidt forskjellige, og skal man kunne leve sammen i et forhold så må man akseptere sin partner med sine "feil og mangler" for det har alle sammen i en eller annen form. Det hele handler om å finne noen felles interesser man kan ha som akkurat det, felles. Og så la en partner kunne holde på mitt sitt sære i passelige mengder.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Fisking som hobby er jo dritbra. Det er dritkjedelig, men jeg synes det sier noe om mental styrke. Bare stå der og fiske lenge og være tilfreds med det. En uvanlig kvalitet i dagens samfunn hvor man nærmest hopper på hverandre for instant bekreftelse. 

Det er jo fantastisk spennende, du vet aldri når det biter og hva som biter på :) Tiden i mellom kan man bruke til å la tankene fly, nyte stillheten og ha det fantastisk avslappende. Så må man ikke som en partner være med på en slik aktivitet om man ikke liker det. La partner få disse timene alene og vokse som menneske.

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Har aldri hørt om beige flagg før, men synes ikke det kan sammenlignes med røde flagg. Røde flagg gjelder jo ganske generelt, det er ting som alle bør være på vakt overfor, mens beige flagg blir jo bare individuelt, hva man selv synes er kjedelig.

Men OK - for min del må det bli utstrakt bruk av sånne slitne fraser - turer i skog og mark, noe godt i glasset, carpe diem. Det høres enten ut som om de ikke klarer å tenke en eneste selvstendig tanke, eller som om de ikke er engasjert i datingen i det hele tatt.

Det er mange interesser jeg tenker at er kjedelige, men interesser sier ikke nødvendigvis så mye om en person, synes jeg. 

Skrevet

Eiendeler. Er dette en manne-ting? Masse menn som ramser opp hva de eier. «Gutt på 32 (nei, da er du ikke en gutt, altså..) eier egen bolig (jippi for deg - er dette Finn bolig?) bil og båt»

Jaha. Du har et sted å bo. Og en bil å komme deg på jobb med. Og ei lita jolle. Hva er man på jakt etter i forhold da? En bostedsløs dame som behøver skyss? :klo: Kanskje si noe om interessene dine eller personligheten din? For når man ramser opp huset sitt under bio da har man ikke mye å komme med på personlighet, altså. :hoho: 

Anonymkode: 05183...b48

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Det bryr meg ikke om damer har hobbyer jeg ikke er interessert i. Hun kan gjerne gjøre ting jeg synes er kjedelig, helt i orden. Men problemet er om hun skal få meg til å være med, eller om det er masse prat om denne interessen.

Mitt inntrykk er at friluftsdamer prater om dette hele tida, og antar at hele forsamlingen er interessert i å høre om turer og potensielle turer. Og er lite åpen for at andre ikke bryr seg, eller at jeg ikke vil bli med.

Det samme er mer sjelden med feks hestejenter. De legger ikke ut om riding i en forsamling av folk som ikke driver med hest, og de forventer ikke at typen er med i stallen og slik.

Disse frilufts- og skidamene er noe eget. De dreper samtaler ved å ta over og begynne å snakke om ting jeg ikke vil høre om

Anonymkode: 7842b...7d5

Løpere er enda verre. Husker jeg satt ved siden av en løpeberte i bryllup, og etter et par timer med babling om det var jeg døden nær.

Anonymkode: dd337...38c

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Beige flagg er menn som er sykelig opptatt av rutiner. Med sykelig mener jeg at leggetid Må være 22.30 - og ikke avviker med et kvarter uansett hvor hyggelig kvelden er. Og folk som veier maten sin. 

Anonymkode: 50da4...11c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Menn som fra min alder og oppover som har interesser som Disney og sosiale medier. 

• Liker 1
Skrevet

Kvinner som har trening, klær og interiør som hovedinteresser.

Anonymkode: 7595d...314

• Liker 3
Skrevet

Aldri hørt uttrykket før men for meg ville det vært: politikk, overdrevet treningsfokus og glad i å gå på byen. 

Anonymkode: 79b95...59c

Skrevet

Mitt beige flagg er folk som tror de er veldig underholdende og som blir dødelig fornærmet hvis man ikke viser 100 tegn på at de er underholdende. At man hele tiden må bekrefte deres tilstedeværelse. 🤮

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...