Gå til innhold

Hva er deres beige flagg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Menn som er så kjedelige at de eneste interessene de har er enkle interesser evt interesser som alle andre har. For eksempel god mat og drikke og serier. Altså, hallo, du liker å spise? Jøss, så imponerende, nå ble jeg interessert 😂😂😂

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja, det er snålt! Virker som at mange menn i aldersgruppen 40-50 føler seg som 30 igjen når de setter seg på motorsykkelen :fnise:

Anonymkode: 4a388...b4d

Oooh, jeg digger en mann på motorsykkel. ❤️ 

Anonymkode: 913d8...d2d

• Hjerte 1
Skrevet

Stor interesse for sport eller gaming, sånn at de spiller eller ser sport på tv hver dag eller hver helg og går på kamper

være innemenneske, og hjemmekjær 

jovial humor, i mangel av bedre ord. Feks å si at middagen kjørte heis

Interesse for film og kino

B-menneske, sove lenge på fridager

ikke like å bade

Bli flau hvis jeg klatrer i et tre 

Anonymkode: 8e9e2...ded

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Nedoverski er jo noe av de aller morsomste man kan gjøre på denne kloden, så hvis DET er kjedelig, da er det bare å gi opp omtrent alt annet.

De aller, aller fleste damer har ingen interesse av å kjøre på ski ned svære fjell, dessverre.

Anonymkode: 1f212...276

Det er ikke lov å si "nedoverski" Ordet "nedoverski"er sannsynligvis mer beige enn hva aktiviteten er i seg selv. Det står garantert på "Lista over beige ord og vendinger". Der finner du også "noe godt i glasset", "livet leker", "jeg liker å le" og "bobler".

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Stor interesse for sport eller gaming, sånn at de spiller eller ser sport på tv hver dag eller hver helg og går på kamper

ikke like å bade

Han skal ikke være interessert i film og kino? 🤔

• Liker 3
Skrevet

Det her er vel strengt tatt ikkje noko anna enn ei oppramsing av kva du sjøl tykkjer er kjedelegt.

Om du ikkje likar sport, gaming, motorsykkel, fjellturar, nedoverski, film og kino, etc... så betyr det ikkje at vedkommande som likar slikt er kjedeleg. Det betyr berre at DU tykkjer det er kjedelegt.

Fint å vete kva folk likar så du kan filtrere på det.

Anonymkode: 5f79a...85a

• Liker 4
Skrevet

Men har beige flagg sjøl; kulturkjerringar som er fullt oppdatert på den nyaste utviklinga hos Jon Fosse eller haustens boklanseringar tenkjer eg at eg fint kan unngå for meg.

Anonymkode: 5f79a...85a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
MissKatt skrev (3 timer siden):

Menn som er så kjedelige at de eneste interessene de har er enkle interesser evt interesser som alle andre har. For eksempel god mat og drikke og serier. Altså, hallo, du liker å spise? Jøss, så imponerende, nå ble jeg interessert 😂😂😂

Matlaging kan være en både krevende og spennende hobby. Men enig, om det er biff og lasagne hen liker så blir det kanskje litt kjedelig.

Jeg er ikke så spennende selv (bortsett fra min obsession for matlaging og litteratur), så beige flagg for meg er de som flommer over med fjelltopper, fleksing, hyperaktivt liv og overdreven positivitet.

Anonymkode: ada26...cf5

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Beige flagg: folk som driver med musikk og som skal ha ALLE i rundt seg til å stille opp på arrangement de deltar på… har noen sånne i familien og jeg kan ikke forestille meg noe mer kjedelig og uinteressant. Jeg har interesse for musikk og kan godt gå på konsert men da typ Coldplay, Metallica osv. en opplevelse for livet… gidder ikke å bruke penger på dårlige musikk prestasjoner 🙄

Anonymkode: e40a4...fe2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Beige flagg: folk som driver med musikk og som skal ha ALLE i rundt seg til å stille opp på arrangement de deltar på… har noen sånne i familien og jeg kan ikke forestille meg noe mer kjedelig og uinteressant. Jeg har interesse for musikk og kan godt gå på konsert men da typ Coldplay, Metallica osv. en opplevelse for livet… gidder ikke å bruke penger på dårlige musikk prestasjoner 🙄

Anonymkode: e40a4...fe2

Altså, Coldplay og Metallica blir man jo tutet ørene fulle av bare man skrur på radio eller tv. Hvis du er selverklært musikkinteressert så er jo valgene dine rimelig kommers og gørrkjedelig kontra et mindre kjent, sært band som kanskje kan by på noe nytt. 

Anonymkode: 2a45d...530

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

ikke like å bade

Haha, bortsett fra at jeg er A-menneske og gjerne klatrer i trær er jo dette meg! 🙈😅

I tillegg elsker jeg musikk, litteratur, hagearbeid, sying og å lage mat(til andre) 😂

Men kler meg ganske fargerikt da, (og aldri i beige -da dør ansiktet mitt 😁) Kanskje det underbevisst er for å veie opp for min beige personlighet? 🤔😉

• Liker 2
Skrevet

Folk som har hund som livsstil.

Anonymkode: 2f4d9...ef6

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Beige flagg blir jo fort hobbyer som overhodet ikke intresserer meg, som toppturer, skikkelig hardcore skientusiaster/treningsstudio, fisking og gaming er vel på toppen av lista. Jakt og motorsykkel er røde flagg hos meg så derfor jeg ikke har nevnt de under beige. 

Anonymkode: 95f53...ccb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Og spesielt skiturfolk. Og da tenker jeg på den typen som går med spesiell skilue og stram skibuksetights og i tillegg ser masse ski på tv.

Anonymkode: 8ce27...4db

Ja, hjelp! 🥴

Anonymkode: 9f443...a16

Skrevet
Batteri skrev (19 timer siden):

Hva i all verden er galt med referanser til The Office?!

Enig!

• Liker 3
Skrevet
ElectricScum skrev (4 timer siden):

Det er ikke lov å si "nedoverski" Ordet "nedoverski"er sannsynligvis mer beige enn hva aktiviteten er i seg selv. Det står garantert på "Lista over beige ord og vendinger". Der finner du også "noe godt i glasset", "livet leker", "jeg liker å le" og "bobler".

Haha godt sagt 😄 

• Liker 2
Skrevet

Har ingen sånne jeg, folk kan være interessante uansett. Jeg har en kollega som elsker å fiske og å sykle rundt, noe jeg ser på som skikkelig gørr, men mer interessant mann skulle jeg lett lenge etter. 

Anonymkode: 95df3...a68

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

ikke like å bade

Vel, sleng meg i veggen og kall meg beige! Her var det nesten full pott. :ler: (Selv om jeg ikke skjønte den joviale vitsen, og den eneste "gamingen" jeg driver med er Sims4).

(Og så liker jeg ikke sport, og synes det er gøy med folk som klatrer i trær, så kanskje jeg er bare litt lysebeige, eller noe sånt)

Endret av Ardwinna
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Hundemennesker. 

Anonymkode: e7741...03d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

"Har både bil, båt og hytte." Dvs. de som ramser opp eiendelene sine men ikke forteller noe om seg selv.

De som har en liste med hva de ønsker hos en partner - ofte "du må" - men ikke forteller noe om seg selv.

Det er som om de gjemmer seg bak inventarlister og ønskelister, og dét er kjedelig.

Anonymkode: 90edd...1ca

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...