Gå til innhold

Hva er deres beige flagg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Haha men om dere IKKE liker folk som er aktive, glad i friluft, interesserte i mat eller kultur. Hva vil dere ha da? For det var vel veldig "beige" å være hjemmekjær også?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hotwife skrev (7 minutter siden):

Haha men om dere IKKE liker folk som er aktive, glad i friluft, interesserte i mat eller kultur. Hva vil dere ha da? For det var vel veldig "beige" å være hjemmekjær også?

Du skjønner at det er forskjellige folk som svarer?

Anonymkode: 23a3e...5d3

• Liker 1
Skrevet
Hotwife skrev (1 minutt siden):

Er ikke "beige" litt som "kjerringstil" og "harry", at det lett blir et samlebegrep for alt som folk ikke liker? Siden det er så subjektivt så rommer det i bunn og grunn alt, og dermed blir det et ganske ubrukelig begrep.

• Liker 2
Skrevet

Liker flagget vårt i rødt hvitt og blått jeg :flagg:

Anonymkode: 25b04...319

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Virker som mange misforstår dette med flagg (enten de er grønne, røde eller beige). Et flagg er et tegn, et signal, som impliserer noe som ikke sies rett ut. Å være interessert i topptur, strikking eller litteratur er ikke indikasjoner på interesser, det ER interesser. Et flagg er ting som et bilde, en frase, en setning, et klesplagg, en emoji. "Gaming" er ikke et flagg, men et svært bilde av Link på veggen kan være det, da det kan si noe om livvsstil eller personlighet.

Noen av mine beige flagg:

• Ingen bio (klarer du ikke å komme på en eneste ting å si om seg selv?)
  • Referanser til The Office, Big Bang Theory, Friends (det mest spennende ved deg er at du ser harmløse sitcoms?)
  • "Du er..." (du tenker jeg blir sjarmert av dine krav til meg?)
  • "Du er ikke..." (samme som over, bare enda verre)
  • Remser med emojis
  • Masse treningsbilder (jaja, veldig imponerende, men alle trener, det gjør deg ikke interessant)

Anonymkode: dd337...38c

• Liker 5
Skrevet

Kattemenn(esker).
Og menn som holder fisken i hånda, kjører motorsykkel, sitter i bilen, står på ski, sykler i kondomdrakt, har på seg dress, flexer foran speilet… eneste jeg ser på tinder nå. 

Anonymkode: 786b5...145

• Liker 3
Skrevet

Datet en som brukte mesteparten av fritiden på å se på VTubers på Twitch. Der er det vanskelig å ha noe til felles, selv for en nerd som meg.

De fleste andre tingene folk nevner her, synes jeg er helt greit.

Anonymkode: c687b...b3e

• Liker 1
Skrevet
15 hours ago, ElectricScum said:

Det er ikke lov å si "nedoverski" Ordet "nedoverski"er sannsynligvis mer beige enn hva aktiviteten er i seg selv. Det står garantert på "Lista over beige ord og vendinger". Der finner du også "noe godt i glasset", "livet leker", "jeg liker å le" og "bobler".

Du høres jo kjempefestilig og individualistisk ut må jeg si.

Anonymkode: 507f5...92f

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Stor interesse for sport eller gaming, sånn at de spiller eller ser sport på tv hver dag eller hver helg og går på kamper

være innemenneske, og hjemmekjær 

jovial humor, i mangel av bedre ord. Feks å si at middagen kjørte heis

Interesse for film og kino

B-menneske, sove lenge på fridager

ikke like å bade

Bli flau hvis jeg klatrer i et tre 

Anonymkode: 8e9e2...ded

Jeg liker å bade, men hadde reist hjem hvis dama klatra opp i et tre.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.9.2022 den 8.31):

Ser det har blitt en snakkis i det siste, lurer litt på hva folk tenker.

Anonymkode: dd337...38c

Mitt beige flagg må vel være folk som bruker uttrykket beige flagg 🤦‍♀️🙄

Anonymkode: e7c5f...aa2

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Lærere og offiserer

Anonymkode: 3686b...555

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kjempebeige og stolt av det! 

Anonymkode: d3450...df9

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Lærere og offiserer

Anonymkode: 3686b...555

Interessant generalisering. Hva jobber du som?

Skrevet

For meg er det menn med bilde av MC, og de som har capingvong stående fast et sted og eeelsker campinglivet. Og om noen elsker shopping, men det er det heldigvis få menn som gjør.😅

Og jeg elsker friluftsliv, skikjøring, klatring, padling m.m. Fart og spenning. I tillegg til konserter og film. Jeg tenker at det er utrolig bra at mennesker er så ulike jeg da. Og syns det er bra at folk legger ut hva de ønsker å bruke tid på nettopp så man kan sortere bort de man ikke har noe felles med.

• Liker 2
Skrevet

Beige flagg… for meg er det sko, hehe… hvis du har feil sko takler jeg ikke den personen. 

Anonymkode: f2318...1a1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du høres jo kjempefestilig og individualistisk ut må jeg si.

Takk ❤️

• Liker 2
Skrevet

Menn med amerikansk tv og Netflix-serier som hobby. Og menn som trener på treningsstudio, det er døllt, det. Prosjekt meg-meg-meg og musklene mine.

Takker meg til fisketurer, fjellklatring og boklesing.

Anonymkode: 624c5...25b

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Hotwife skrev (18 timer siden):

Tror ikke jeg har lest noen svar her som inkluderte ALLE disse tingene? :P For da er de egentlig ganske sære.

Jeg synes det er gørr med aktive friluftsfolk som ser skisport, skal fiske, reise på hytta, planlegge toppturer og som alltid har holdningen "det finnes ikke dårlig vær bare dårlige klær". Spiller ingen rolle om de er topptrent og talentfull og ser ut som en mannegud.

Men jeg er veldig interessert i dype samtaler, kultur, mat, opplevelser, reiser til andre land. Bøker, film, en god serie mens man spiser smågodt i hverandres armkrok. Det er min greie.

Anonymkode: 8ce27...4db

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

Lego som hobby

Modellbil som hobby

Anonymkode: 122f2...0e3

Skrevet

Det bryr meg ikke om damer har hobbyer jeg ikke er interessert i. Hun kan gjerne gjøre ting jeg synes er kjedelig, helt i orden. Men problemet er om hun skal få meg til å være med, eller om det er masse prat om denne interessen.

Mitt inntrykk er at friluftsdamer prater om dette hele tida, og antar at hele forsamlingen er interessert i å høre om turer og potensielle turer. Og er lite åpen for at andre ikke bryr seg, eller at jeg ikke vil bli med.

Det samme er mer sjelden med feks hestejenter. De legger ikke ut om riding i en forsamling av folk som ikke driver med hest, og de forventer ikke at typen er med i stallen og slik.

Disse frilufts- og skidamene er noe eget. De dreper samtaler ved å ta over og begynne å snakke om ting jeg ikke vil høre om

Anonymkode: 7842b...7d5

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...