Gjest Adobyen Skrevet 30. oktober 2022 #321 Del Skrevet 30. oktober 2022 Peggy-Lovise skrev (48 minutter siden): De kommer til å bli så sure! 🤣🤣 Gleder meg skikkelig 😄😄 men får alle bli der inne? Eller skal en eller to av de ut igjen 🤔🤔 Det er vel kun en som får bli? Men Benjamin er engstelig for hvordan han blir møtt der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. oktober 2022 #322 Del Skrevet 30. oktober 2022 Cid skrev (2 timer siden): Jeg er kjempefornøyd med resultatet av finale kampen, jeg ville veldig se Benjamin og Hashar komme inn igjen! Gleder meg sånn til å se reaksjonen til de på gården når Hashar kommer inn igjen dagen etter 😂 Jeg glemte meg og gikk inn i denne tråden før jeg har sett episoden 😂 jaja, sånn kan det gå. Så Hashar vant over Vilde? Gleder meg til å se trynene på fjortisgjengen når Hashar og Benjamin kommer tilbake! 😂 Håhå, det blir gøy! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 30. oktober 2022 #323 Del Skrevet 30. oktober 2022 Cid skrev (4 timer siden): Jeg er kjempefornøyd med resultatet av finale kampen, jeg ville veldig se Benjamin og Hashar komme inn igjen! Gleder meg sånn til å se reaksjonen til de på gården når Hashar kommer inn igjen dagen etter 😂 Enig, dette var gledelig! Men jeg fikk vondt av Vilde, det må jeg si. Tirsdagens episode av Farmen blir staaas!😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 30. oktober 2022 #324 Del Skrevet 30. oktober 2022 Så utspekulert Vilde har vært så fortjente hun å tape Torpet. Nå håper jeg Harshar blir værende på Farmen. Harshar har garantert utnevnt Bente som ny storbonde og da kan det hende Bente tar jentekamp neste gang. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 31. oktober 2022 #325 Del Skrevet 31. oktober 2022 Jeg fikk også litt vondt av Vilde da hun tapte, selv om jeg er glad for resultatet av finalen. Syns vennskapet mellom Vilde og Tore var så koselig å se, det beviser at vennskap ikke har noen alder. Håhåhåååå, jeg gleder meg til tirsdag! Blir så gøy å se trynene på fjortizzklanen når både Hashar og Benjamin kommer tilbake! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 31. oktober 2022 #326 Del Skrevet 31. oktober 2022 jukkapalme skrev (3 timer siden): Jeg fikk også litt vondt av Vilde da hun tapte, selv om jeg er glad for resultatet av finalen. Syns vennskapet mellom Vilde og Tore var så koselig å se, det beviser at vennskap ikke har noen alder. Håhåhåååå, jeg gleder meg til tirsdag! Blir så gøy å se trynene på fjortizzklanen når både Hashar og Benjamin kommer tilbake! Den tvekampen så ekstremt ubehagelig ut da, var ubehagelig å se på 😟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 31. oktober 2022 #327 Del Skrevet 31. oktober 2022 Ble skuffet over å se at det var Vilde som røk ut, og at de tre ballhestene fikk sjekke inn på Farmen. Hadde helst sett at Hashar eller Benjamin pakket snippvesken og dro. Er rimelig lei av de to. Nå vil surmulingen og offermentaliteten fortsette å gro videre i ukene som kommer. Gledet meg til å se hvordan Vilde utviklet seg inne på gården, i et større fellesskap med flere jevngamle, herav kvinnelige jevngamle for engangsskyld. Tror hun ville blitt et positivt og energisk tilskudd til gruppa, og noe helt annet enn Torpet-Vilde. Selv om jeg synes Torpet-Vilde var bra det og. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 31. oktober 2022 #328 Del Skrevet 31. oktober 2022 Ingen fan av Hashar, men sabotasjen til Lasse & co var så nedrig, at det fryder meg intenst at "T-gjengen" kommer til gards i morgendagens episode Når alt kommer til alt, skal en finaleuke inneholde bl.a en hinderløype i vann, så (helst før) tipper Tore ryker der. Ikke fordi han ikke klarer løypa i seg selv, men tror andre er kvikkere🤞 Håper Benjamin blir med hele veien, men har ingen skyhøye favoritter 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 31. oktober 2022 #329 Del Skrevet 31. oktober 2022 Ctrl skrev (3 timer siden): Ble skuffet over å se at det var Vilde som røk ut, og at de tre ballhestene fikk sjekke inn på Farmen. Hadde helst sett at Hashar eller Benjamin pakket snippvesken og dro. Er rimelig lei av de to. Nå vil surmulingen og offermentaliteten fortsette å gro videre i ukene som kommer. Gledet meg til å se hvordan Vilde utviklet seg inne på gården, i et større fellesskap med flere jevngamle, herav kvinnelige jevngamle for engangsskyld. Tror hun ville blitt et positivt og energisk tilskudd til gruppa, og noe helt annet enn Torpet-Vilde. Selv om jeg synes Torpet-Vilde var bra det og. Benjamin er jo den eneste verdige farmen vinneren, hverken Vilde eller Tore er i nærheten av å være en verdig vinner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 31. oktober 2022 #330 Del Skrevet 31. oktober 2022 Så glad for resultatet på finalen her! Vilde hadde vel ikke vært i kamp enda, og syns det var dårlig gjort å planlegge å sende Benjamin ut i det. Så veldig gøy når det ble en kamp for ALLE. Ønsker virkelig Benjamin inn på Farmen igjen (han skal jo vinne!), men Hashar er et godt alternativ. Gleder meg uansett til å se mottakelsen når de kommer 😄 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 31. oktober 2022 #331 Del Skrevet 31. oktober 2022 Amatariel skrev (22 minutter siden): Så glad for resultatet på finalen her! Vilde hadde vel ikke vært i kamp enda, og syns det var dårlig gjort å planlegge å sende Benjamin ut i det. Så veldig gøy når det ble en kamp for ALLE. Ønsker virkelig Benjamin inn på Farmen igjen (han skal jo vinne!), men Hashar er et godt alternativ. Gleder meg uansett til å se mottakelsen når de kommer 😄 Bente og Benjamin i finalen hadde vært perfekt 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karroo Skrevet 31. oktober 2022 #332 Del Skrevet 31. oktober 2022 Amatariel skrev (26 minutter siden): Så glad for resultatet på finalen her! Vilde hadde vel ikke vært i kamp enda, og syns det var dårlig gjort å planlegge å sende Benjamin ut i det. Så veldig gøy når det ble en kamp for ALLE. Ønsker virkelig Benjamin inn på Farmen igjen (han skal jo vinne!), men Hashar er et godt alternativ. Gleder meg uansett til å se mottakelsen når de kommer 😄 Ble så lei av den duoen Tore-Vilde som trodde de bare kunne seile gjennom ved å rotte seg sammen. Tore har dårlig rygg også, så vi får se hvordan det holder inne på Farmen. Der nytter det hvert fall ikke sluntre unna å la alle andre gjøre jobben 🤭 Ellers helt enig med deg! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 31. oktober 2022 #333 Del Skrevet 31. oktober 2022 karroo skrev (Akkurat nå): Ble så lei av den duoen Tore-Vilde som trodde de bare kunne seile gjennom ved å rotte seg sammen. Tore har dårlig rygg også, så vi får se hvordan det holder inne på Farmen. Der nytter det hvert fall ikke sluntre unna å la alle andre gjøre jobben 🤭 Ellers helt enig med deg! Tore i hinderløypen hadde vært veldig underholdende da 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karroo Skrevet 31. oktober 2022 #334 Del Skrevet 31. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Tore i hinderløypen hadde vært veldig underholdende da 😅 Haha, om han hadde gjennomført - JA 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 31. oktober 2022 #335 Del Skrevet 31. oktober 2022 karroo skrev (Akkurat nå): Haha, om han hadde gjennomført - JA 😂 Vilde hadde sikkert gjort det veldig bra da, hun virket til å være i veldig god form Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 31. oktober 2022 #336 Del Skrevet 31. oktober 2022 Vilde hadde nok glidd rett inn i fjortisgjengen med Lasse, Andrea, Henrik og Hanne. Men spørs hvordan Andrea og særlig Hanne (siden det virker som at hun er mere på enn hva Henrik er) hadde taklet konkurranse Jeg er i allefall fornøyd med at Benjamin og Hashar får returnere. Men hadde kanskje heller ønsket Vilde inn en Tore, bare for å bryte opp firkløver-banden. Men blir nok godt for Bente å få flere voksne inn på gården. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 31. oktober 2022 #337 Del Skrevet 31. oktober 2022 skruf skrev (Akkurat nå): Vilde hadde nok glidd rett inn i fjortisgjengen med Lasse, Andrea, Henrik og Hanne. Men spørs hvordan Andrea og særlig Hanne (siden det virker som at hun er mere på enn hva Henrik er) hadde taklet konkurranse Jeg er i allefall fornøyd med at Benjamin og Hashar får returnere. Men hadde kanskje heller ønsket Vilde inn en Tore, bare for å bryte opp firkløver-banden. Men blir nok godt for Bente å få flere voksne inn på gården. Det må føles som en barnehage der inne for Bente nå 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 31. oktober 2022 #338 Del Skrevet 31. oktober 2022 Cid skrev (5 timer siden): Det må føles som en barnehage der inne for Bente nå 😅 Ja herlighet, hun må jo bli overlykkelig over å se trioen komme fra Torpet. Voksne folk liksom! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå