AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #61 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Da må de slutte å selge seg selv. 1. mange kvinner velger å ikke gå fra sin partner grunnet økonomi 2. mange kvinner gifter seg for å oppnå økonomisk trygghet 3. de aller fleste kvinner blir sure hvis de ikke får gaver 4. de fleste kvinner bidrar mindre økonomisk enn menn til felleskassa i hjemmet Anonymkode: fe99f...1f5 Bingo😂😂 Kvinner vet dette er fakta. De er golddiggere av natur men prøver å fremstå politisk korrekt. At menn ikke gjennomskuer damer. Alt kvinner gjør er for sin egen del, ikke for mannen sin i de fleste tilfeller. Hvorfor er kvinner så oppmerksomhetssyke, og hvordan klarer menn å leve med sånne damer som bare er ute etter å suge ut penger fra de og suge ut livsgnisten fra de med kontrollerende oppførsel? Skjønner det ikke.. Anonymkode: 3f969...610 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #62 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Nei, monogami snakker jeg ikke om. Premisset for hele innlegget mitt er partnerbytte innenfor monogame ("vanlige") forhold. Det kan se ut som du sliter med å skille samlivsform med mennesker som av og til har gruppesex / bytter partnere med hverandre. Det ene utelukker ikke det andre. Det er styrt som all annen seksuell adferd vil jeg tro. Noen liker partnerbytte, andre liker andre ting. Hvor dette ble trigget er det sikkert mange teorier om - men skadelig er det i alle fall ikke 😃 Det har jo noe med saken å gjøre når du tar opp at de er selvdestruktive. Det at du ikke forstår motivasjonen betyr ikke at du før falle ned på at de er det eller ønsker å "skade andre" som du åpnet med. Jeg forstår for eksempel ikke fetish for bleier (eller hva som helst annet) på annen måte enn jeg har fått det forklart. Jeg har ikke denne lysten inni meg som en drivkraft og vil aldri forstå det fullt ut. Men det betyr ikke at jeg mener at de "mangler noe" eller "liker å skade seg selv eller andre". Anonymkode: d3662...f6f Nei, jeg har ikke vanskelig for å skille samlivsform fra denne spesielle sekskuelle praksisen. Det var jo jeg som måtte påpeke dette skillet for deg etter at du var i ferd med å avspore diskusjonen. Du har forøvrig svak leseforståelse hvis du oppfatter meg slik at alle som driver med partnerbytte er destruktive. Jeg har allerede i mitt første innlegg understreket at jeg tror noen mangler de naturlige instinktene som for de aller fleste utelukker konebytte (som TS kaller det), Av de som faktisk har disse refleksene intakt, og som likevel gjør det, tror jeg som sagt det kan være selvdestruktive motiver eller glede over å ydmyke andre involvert. Vi har nå kommet over i stadiet for ren repetisjon, så jeg anser for min del temaet som utdebattert; iallfall mellom oss. Anonymkode: 5c0d4...28d 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #63 Skrevet 18. september 2022 911 skrev (På 10.9.2022 den 15.59): Jeg tenner på det samme, men man LÅNER ikke bort kona eller kjæresten. Man tillater at hun har sex med andre om hun ønsker og tenner på det selv, og med de(n) hun selv finner attraktiv. Det er en vesentlig forskjell. Jeg har gitt min kone "fribillett", men hun ønsker ikke benytte seg av den og det er også greit. Likevel fantaserer jeg ofte om dette. Dessverre ser det ikke ut som om jeg får oppleve dette. Du må kanskje ha litt flaks, eller planlegge en situasjon for å se hennes reaksjon Anonymkode: 78782...263 1
911 Skrevet 18. september 2022 #64 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du må kanskje ha litt flaks, eller planlegge en situasjon for å se hennes reaksjon Anonymkode: 78782...263 Nettopp det jeg også tenker, men så var å gjennomføre denne situasjonen uten at hun merker at jeg har regi-en 😆 Tar gjerne i mot tips på situasjoner jeg kan gjennomføre. Jeg har jo flere aktuelle "kandidater" men jeg er lett å gjennomskue. Hun blokkerer dessverre alle som er for pågående på SoMe. Slike "situasjoner" bør gjennomføres når vi er "utenbys". Bor på et lite og gjennomsiktig sted.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #65 Skrevet 19. september 2022 911 skrev (7 timer siden): Nettopp det jeg også tenker, men så var å gjennomføre denne situasjonen uten at hun merker at jeg har regi-en 😆 Tar gjerne i mot tips på situasjoner jeg kan gjennomføre. Jeg har jo flere aktuelle "kandidater" men jeg er lett å gjennomskue. Hun blokkerer dessverre alle som er for pågående på SoMe. Slike "situasjoner" bør gjennomføres når vi er "utenbys". Bor på et lite og gjennomsiktig sted. Jeg skal skrive en PM om hva som skjedde med oss Anonymkode: 78782...263 1
911 Skrevet 19. september 2022 #66 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg skal skrive en PM om hva som skjedde med oss Anonymkode: 78782...263 Gleder meg til å høre/lese. Kanskje vi får dette til uten at det blir for kleint og gjennomskuelig.
Stillalive Skrevet 19. september 2022 #67 Skrevet 19. september 2022 Har aldri holdt på med "Konebytting" Tror ikke jeg hadde turt å ta opp det forslaget med fruen. Men en ekstra til henne løser seg som regel veldig lett. Men da er vi på stag/vixen og ikke cuckold. Dog "konebytte" hørtes da vitterlig gøy ut 😅 1
MrKennedy75 Skrevet 25. september 2022 #68 Skrevet 25. september 2022 On 9/11/2022 at 6:12 PM, AnonymBruker said: Feil. Anonymkode: 5c0d4...28d Kunne kanskje utdypet det litt. Når du poster anonymt har du ikke autoritet til å kunne hevde at jeg tar feil med kun et ord. Når du i tillegg bruker punktum for å avslutte imperativ synker din troverdighet ytterligere. Det å kun henge seg opp i deler av min post, for så å avfeie den er forsåvidt også uhederlig, du kunne i alle fall a fått med at jeg foretrakk å ta meg en øl. 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #70 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (På 10.9.2022 den 13.15): Spyr av språket ditt! «Bytter bort kona» - som om hun er en gjenstand på linje med motorsaga di. Når det er sagt, nei takk til partnerbytte, det er ikke noe for meg. Det er ikke en eneste av mine venninners menn jeg tenner på, og om det hadde vært det ville jeg ikke orket å ha sex med en venninnes mann, ikke engang om jeg hadde vært single og det var greit for henne. Anonymkode: 05a76...253 Jeg låner heller bort kona mi enn motorsaga....så den sammenligningen der kunne du spart deg for 🙂 Anonymkode: 7ac14...2a4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå