Populært innlegg Million Skrevet 9. september 2022 Populært innlegg #1 Del Skrevet 9. september 2022 https://www.abcnyheter.no/nyheter/kultur/2022/09/09/195870266/den-norske-modellen-rawdah-mohamed-jubler-over-dronning-elizabeths-dod At noen kan få seg til å si noe sånt om en så høyt elsket og aktet person som dronningen når hun er død.... Totalt manglende respekt for de døde. Det er jo ikke akkurat Elizabeth selv som holdt folk som slaver selv om hun var overhode for et land som FØR I TIDEN gjorde det. Hva synes du om denne modellen og utspillet hennes i sosiale medier? Burde hun holdt kjeft? 53 2 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hvitstrietapet Skrevet 9. september 2022 Populært innlegg #2 Del Skrevet 9. september 2022 Hun trodde vel hun skulle få med seg flere følgere på dette, håper hun står alene om dette og innser at hun har bæsja på leggen kraftig. 50 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg mindfulness Skrevet 9. september 2022 Populært innlegg #3 Del Skrevet 9. september 2022 Jeg er så irritert på dette, for jeg hadde egentlig litt sans for henne. Så viser det seg at hennes verdier er helt på trynet. Tenk å holde på slik som det der. Jeg er faktisk rystet. 43 3 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Glufseguri Skrevet 9. september 2022 Populært innlegg #4 Del Skrevet 9. september 2022 (endret) Aldri likt henne, så dokumentaren om henne på NRK og det gav ikke et godt inntrykk av henne. Var temmelig lettet da hun sluttet som moteredaktør i skandinaviske Vogue for der hadde hun lite å gjøre. Snakker om undertrykking? Artig, siden hele karrieren hennes er basert på å bruke hijab som er et utmerket symbol på det. Endret 9. september 2022 av Glufseguri La inn lenke til NRK 75 3 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. september 2022 #5 Del Skrevet 9. september 2022 Million skrev (18 minutter siden): https://www.abcnyheter.no/nyheter/kultur/2022/09/09/195870266/den-norske-modellen-rawdah-mohamed-jubler-over-dronning-elizabeths-dod At noen kan få seg til å si noe sånt om en så høyt elsket og aktet person som dronningen når hun er død.... Totalt manglende respekt for de døde. Det er jo ikke akkurat Elizabeth selv som holdt folk som slaver selv om hun var overhode for et land som FØR I TIDEN gjorde det. Hva synes du om denne modellen og utspillet hennes i sosiale medier? Burde hun holdt kjeft? Hun er vel sur for at Elizabeths forfedre FORBØD slavehandel, tenker jeg. 22 2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 9. september 2022 #6 Del Skrevet 9. september 2022 At noen kan bli så til de grader onde😡 36 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bie-damen Skrevet 9. september 2022 #7 Del Skrevet 9. september 2022 Dronning Elisabeth var et fantastisk menneske. Dette vesenet har ingen mulighet til å forstå hva det innebærer. 30 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kågebruker Skrevet 9. september 2022 Populært innlegg #8 Del Skrevet 9. september 2022 (endret) Altså jeg er ingen stor fan av Dronning Elisabeth. Synes det er et overdrevent fokus på hennes død. Monarkiet er en håpløst utdatert institusjon. Men hun var jo bare et menneske. Et menneske som dør er som regel trist( Putin kan dra til helvete) Og hun var ikke et dårlig menneske, tvert i mot. Hun gjorde sitt beste. Nei det er usmakelig med folk som jubler over slike ting. Endret 9. september 2022 av Kågebruker 42 4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina234 Skrevet 9. september 2022 #9 Del Skrevet 9. september 2022 Så dette, det er fullstendig usmakelig. Håper hun får samme pepper tilbake. 31 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 9. september 2022 #10 Del Skrevet 9. september 2022 Dronning Elizabeth er "den originale kolonisten"? "The Indian Ocean slave trade, sometimes known as the East African slave trade or Arab slave trade, was multi-directional slave trade and has changed over time. Africans were sent as slaves to the Middle East, to Indian Ocean islands (including Madagascar), to the Indian subcontinent, and later to the Americas.[1][2] Slave trading in the Indian Ocean goes back to 2500 BCE.[3]" https://en.wikipedia.org/wiki/Indian_Ocean_slave_trade "The Indian Ocean slave trade was multi-directional and changed over time. To meet the demand for menial labor, Bantu slaves were captured by Tanzania slave traders from southeastern Africa were sold in cumulatively large numbers over the centuries to customers in Egypt, Arabia, the Persian Gulf, India, the Far East, the Indian Ocean islands, Ethiopia and Somalia.[13][1]" https://en.wikipedia.org/wiki/Slavery_in_Somalia 12 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FryNor Skrevet 9. september 2022 Populært innlegg #11 Del Skrevet 9. september 2022 Forkastelige uttalelser og i tillegg så er hun kunnskapsløs når det gjelder slaveri. "Føles slaveri passende for deg? Tenk å være afrikaner og si de ordene." Afrikanere driver fremdeles med slaveri og fakta er at i dag så er det flere slaver i Afrika og Midt-Østen enn det totale antallet slaver som noen sinne ble transportert over Atlanteren av europeiske slavehandlere. Den gangen som europeere transporterte slaver så var det svarte afrikanere som solgte andre afrikanere, den første slaveeieren i Amerika var selv svart. Dette er den type historiske fakta som enkelte ikke vil ta til seg siden det ikke er politisk korrekt og setter afrikanere og folk fra Midt-Østen i et dårlig lys. Hvem var det forresten som avskaffet slaveriet?, var det svarte afrikanere?, muslimer fra Midt-Østen?... Nei det kan det jo ikke ha vært siden de driver på enda. Det var hvite som avskaffet slaveriet. 49 2 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterjenta Skrevet 9. september 2022 #12 Del Skrevet 9. september 2022 https://www.nrk.no/kultur/feirer-dronningens-dod-med-champagne-1.16098271 I Argentina også. Twitter er full av innlegg som gleder seg over hennes død, stort sett fra tidligere kolonier og marginaliserte grupper. 6 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg tirben Skrevet 9. september 2022 Populært innlegg #13 Del Skrevet 9. september 2022 Har aldri likt Rawda. Sett flere intervjuer med henne, og hun virker alltid hatsk mot hvite og Vesten. Hatsk og nedlatende, egentlig. 45 1 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Woah0 Skrevet 9. september 2022 #14 Del Skrevet 9. september 2022 (endret) Eh noen autokrater jubler et sted med samme mål enten om det er islamister eller Trump tilhengere. Er bare å drite i de. Fortvilelse er nok straff for livet deres. Men eneste ting jeg hører litt ifra Amerikanere er vel at de ikke er gira for monarkiet. Som jeg kan se antar jeg. Jeg liker det som symbol figur ting. Men det er bare meg Endret 9. september 2022 av Woah0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterjenta Skrevet 9. september 2022 #15 Del Skrevet 9. september 2022 Indisk twitter trender med Koh-i-Noor, og krav om returning nå som dronningen er død. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. september 2022 #16 Del Skrevet 9. september 2022 Vinterjenta skrev (1 minutt siden): Indisk twitter trender med Koh-i-Noor, og krav om returning nå som dronningen er død. De kan få den tilbake når de kutter ut kastesystemet. 25 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 9. september 2022 #17 Del Skrevet 9. september 2022 Er det mulig?😡 Ja hun burde aldri sagt det der😡 Fordi det er både ondskapsfullt og stygt sagt mot dronning Elizabeth, og veldig mange kommer nok til å bli forbanna på denne modellen nå når hun måtte si sånt, men hun var kanskje ute etter oppmerksomhet? Uansett folk som feirer og jubler over andres død bør skamme seg og håper de får dårlig samvittighet en vakker dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Donaldine Skrevet 9. september 2022 Populært innlegg #18 Del Skrevet 9. september 2022 Helt uavhengig av hva man synes Dronning Elisabeth - disse uttalelsene er totalt respektløse. 41 4 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 9. september 2022 #19 Del Skrevet 9. september 2022 Million skrev (51 minutter siden): Hva synes du om denne modellen og utspillet hennes i sosiale medier? Burde hun holdt kjeft? Jeg synes hun representerer det nye Norge politikerne har ønsket. Ikke noe å være stolt av selvsagt, men typisk norsk sluttprodukt av trygd og støtte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. september 2022 #20 Del Skrevet 9. september 2022 Paramount skrev (7 minutter siden): Jeg synes hun representerer det nye Norge politikerne har ønsket. Ikke noe å være stolt av selvsagt, men typisk norsk sluttprodukt av trygd og støtte. Det har du dessverre rett i ☹️ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå