Gå til innhold

Afrikansk modell jubler i sosiale medier over dronning Elizabeths død


Million

Anbefalte innlegg

Maleficenta skrev (21 minutter siden):

Hun er modell da. Sikkert ikke skarpeste kniven i skuffen. Hun tror sikkert dronning Elisabeth har vært dronning alltid og dermed er skyld i slaveriet og

Synes faktisk du er litt urettferdig med knivene her (modeller oxo)...  Tenker dette er mer av tilfellet  - "den ene skjeen som på mystisk vis alltid klarer å snike seg opp i seksjonen ment for kniver". Neppe den skarpeste skeia i skuffen heller, men:fnise:

Men, ja - ditta er pinlig altså. Blir litt sånn : hvordan kommunisere at du er særdeles "spesiell" , uten å stave "tilbakestående" rett ut , på ei måda...   😅

Endret av AnonymBruker 42
  • Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble rett og slett helt rystet. Aldri hørt om dama, og håper jeg aldri hører om henne igjen.

  • Liker 20
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (6 minutter siden):

Jeg ble rett og slett helt rystet. Aldri hørt om dama, og håper jeg aldri hører om henne igjen.

Så henne først på Lindmo. Fikk henne umiddelbart i vrangstrupen,  og det var et helt vanlig intervju. Noen har et vinnende vesen - andre ikke. 

Endret av parmanoia
  • Liker 20
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (2 minutter siden):

Og samme med de som henger seg på - Nate og Abu feks. 

Ja.

Ble oppriktig trist, har alltid likt Abu. Men nå spørs det om jeg orker høre mer Med All Respekt. For mistet masse respekt for han nå.

  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (Akkurat nå):

Ja.

Ble oppriktig trist, har alltid likt Abu. Men nå spørs det om jeg orker høre mer Med All Respekt. For mistet masse respekt for han nå.

Den mistet jeg da jeg nylig så han i et spørreprogram hvor han på en måte hevet seg over kameraten (han i kompani L) 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (23 minutter siden):

Den mistet jeg da jeg nylig så han i et spørreprogram hvor han på en måte hevet seg over kameraten (han i kompani L) 

Tenker du på Alle mot alle? Jeg synes ikke han gjorde utpreget god figur der. Han blottla for mange av de usjarmerende sidene sine. 

Endret av FreezeandFawn
Skriveleif.
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FreezeandFawn skrev (Akkurat nå):

Tenker du på Alle mot alle? Jeg synes ikke han gjorde utpreget god figur der. Han blottla for mange av se usjarmerende sidene sine. 

Eller om det var på det på TV2. Typisk atferd for en med mindreverdighetskomplekser av noe slag. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (Akkurat nå):

Eller om det var på det på TV2. Typisk atferd for en med mindreverdighetskomplekser av noe slag. 

Ja, satt igjen med samme inntrykk som deg. Og tusen unnskyldninger og bortforklaringer for egne mangler. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (1 minutt siden):

Eller om det var på det på TV2. Typisk atferd for en med mindreverdighetskomplekser av noe slag. 

Huskestue med Mayo?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FreezeandFawn skrev (4 minutter siden):

Tenker du på Alle mot alle? Jeg synes ikke han gjorde utpreget god figur der. Han blottla for mange av se usjarmerende sidene sine. 

Nei der var han med Sandeep, som selvfølgelig dro hele lasset.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemmeskjær skrev (5 minutter siden):

Nå har VG "tatt" saken. Flere viser sin disrespekt, samt kritiserer det britiske kongehuset. Vedkommende modellfrøken er ikke nevnt med ett ord ....

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/y63jdx/kritiserer-det-britiske-kongehuset-det-er-mye-foelelser

For å sitere RadioResepsjonen: typisk Slangen (VG🐍)

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (3 minutter siden):

Nei der var han med Sandeep, som selvfølgelig dro hele lasset.

Ja, Sandeep var flink! 

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker 42 said:

Whooooa!!! :sjokkbla: 🤣 Gud bedre - så pinlig  :flau:

Aner ikke hvem denne dama er, men hun later jo virkelig til å være en skikkelig knupp, og en gjennomført herlig person - tvers igjennom.  :redd: 

En veritabel solstråle!

42 minutter siden, Melkebarten said:

Side  hun virker og være så opptatt i slaveri, og historien rundt den, fordi jeg regner nesten med at hun hater det som pesten?

Hvorfor kritiserer hun da ikke i samme slengen Afrikanere som var med på og hente hvite europeere og tvinge dem inn i slaveri?

Ja, hvorfor ikke det. Og hvorfor ikke kritisere araberne som også tok europeiske slaver såvel som afrikanske; eller ta en titt på dagens forhold i hennes eget opprinnelsesland Somalia:

1449451061_Screenshot2022-09-09at23-10-19MapsGlobalSlaveryIndex.png.db8c74eef334a7d4fcc1f1b57cc9554c.png

Skjermdump, kilde: https://www.globalslaveryindex.org/2018/data/maps/#prevalence

9 minutter siden, Marihønepøne said:

Funker

FNTiP_Europe_EN_LORES (1).pdf

UNICEF childtraffic_europe_summary_nov09_rev.pdf

eller Europol for deg eller er de ikke pålitelige nok? 

Trafficking er ikke noe som kun foregår i vestlige land. Kartet(link tidligere i innlegget) under viser forekomsten av slaveri - der trafficking gjerne medregnes - pr. i dag, rundt om i verden; jo mørkere farge, jo høyere forekomst:

index.thumb.png.b36e91e1095e2c6e72111e9233ba261e.png

  • Liker 7
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Villfisker
Bacteria skrev (1 time siden):

Hvorfor sier hun sånt? 
Brenne i helvete??? 
Ønsket hun døde på bursdagen til R??!

WTaF!!! 🤬

Kan nesten bare forklares med rus eller psykiatri…!

Greit å være kritisk til tidl kolonimakter, monarki og what not, men alvorlig talt…

Om hun virkelig tror på helvete, burde hun ikke ønske det for andre.

I så fall burde hun heller tenke litt mer på hvor hun ønsker å havne selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte først at hun nok er litt umoden. Men når jeg ser at damen er over 30, må konklusjonen bli at hun er noe under middels smart. En ting er å mene det hun skrev, men måten å formidle det på vitner om at hun nok ikke er blant våre lyseste hoder. Men herregud; hun er jo klesmodell - hva kan man forvente at hun skjønner av politikk?

  • Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FreezeandFawn skrev (Akkurat nå):

Ja, Sandeep var flink! 

Han er en veldig flink og smart fyr og så god programleder at jeg hører på musikkprogrammet hans selv om 90% av musikken det handler om ikke interesserer meg så mye, fordi han er SÅ god. 👍

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...