Gå til innhold

Afrikansk modell jubler i sosiale medier over dronning Elizabeths død


Million

Anbefalte innlegg

Paramount skrev (13 minutter siden):

Jeg synes hun representerer det nye Norge politikerne har ønsket. Ikke noe å være stolt av selvsagt, men typisk norsk sluttprodukt av trygd og støtte. 

Ouch😆

  • Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er jo pen da...Vi gir litt slingringsmonn til dumme modeller. Ikke sikkert hun mente det så hardt som det kom ut.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fotosyntesen skrev (Akkurat nå):

Hun er jo pen da...Vi gir litt slingringsmonn til dumme modeller. Ikke sikkert hun mente det så hardt som det kom ut.

Hun skriver bl.a. om dronning Elizabeth; "måtte du brenne evig i helvete".... er det ikke sikkert hun mente det så hardt som det kom ut, tror du?

  • Liker 40
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (Akkurat nå):

Hun skriver bl.a. om dronning Elizabeth; "måtte du brenne evig i helvete".... er det ikke sikkert hun mente det så hardt som det kom ut, tror du?

Jeg prøver å strekke ut en olivenkvist til våre nyankommne nordmenn som føler utenforskap og manglende tilhørighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (1 time siden):

.

Snakker om undertrykking? Artig, siden hele karrieren hennes er basert på å bruke hijab som er et utmerket symbol på det.

Akkurat det kommer an på hvem du spør. Nok av kvinner som bruker hijab fordi det er befriende. Ikke fordi de må.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er nok ikke dette en person en ser til for sin forstand, men det er tidvis fascinerende hvor tolerante vestlige samfunn er mot hat rettet mot nettopp disse samfunnene. Kanskje like fascinerende er hvordan de samme menneskene velger å bo i nevnte samfunn. Det minner litt om forholdet mellom barn i trassalderen og foreldre, et bilde jeg tror treffer ganske godt. 

  • Liker 22
  • Hjerte 3
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fotosyntesen skrev (5 minutter siden):

Jeg prøver å strekke ut en olivenkvist til våre nyankommne nordmenn som føler utenforskap og manglende tilhørighet.

Bedre å fortelle dem at å hetse nylig avdøde gamle hederskvinner er æreløst i vår kultur.

Bl.a.

  • Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (1 minutt siden):

Nå er nok ikke dette en person en ser til for sin forstand, men det er tidvis fascinerende hvor tolerante vestlige samfunn er mot hat rettet mot nettopp disse samfunnene. Kanskje like fascinerende er hvordan de samme menneskene velger å bo i nevnte samfunn. Det minner litt om forholdet mellom barn i trassalderen og foreldre, et bilde jeg tror treffer ganske godt. 

Ha, godt sagt!👍

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (4 minutter siden):

Nå er nok ikke dette en person en ser til for sin forstand, men det er tidvis fascinerende hvor tolerante vestlige samfunn er mot hat rettet mot nettopp disse samfunnene. Kanskje like fascinerende er hvordan de samme menneskene velger å bo i nevnte samfunn. Det minner litt om forholdet mellom barn i trassalderen og foreldre, et bilde jeg tror treffer ganske godt. 

Spot on! 

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like greit hun sier hva hun mener så folk får anledning til å ta avstand fra henne. Tviler på det drysser inn modelloppdrag til henne fremover. 

  • Liker 30
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fotosyntesen skrev (16 minutter siden):

Hun er jo pen da...Vi gir litt slingringsmonn til dumme modeller. Ikke sikkert hun mente det så hardt som det kom ut.

Skal det at hun er pen rettferdigjøre uttalelsene?

  • Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sitte å godte seg over andres død pga noe den personens forfedre gjorde, er så lavmål som jeg ikke har sett maken til på lang tid. Kjente jeg ble kvalm av uttalelsene, hatet, og en ting er i alle fall sikkert: Jeg visste ikke hvem dama var fra før av, men jeg kommer i alle fall ikke til å ta hennes uttalelser seriøst her etter. 

Å møte et menneske hun ikke kjenner med så mye hat sier veldig mye, og jeg kjenner jeg blir flau over hele greia. 

  • Liker 36
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonymburker skrev (1 minutt siden):

Nå har Abubakar (et eller annet) og Nate fra "Skal vi danse" slengt seg på hatebølgen også. https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/kjendiser-harselerer-med-dronningens-dod-far-kritikk-av-historiker/15086622/

Hva mener de egentlig at dronning Elizabeth gjorde galt? Var vel ingen land som ble kolonisert under henne. Snarere ble vel flere og flere land selvstendige under hennes styre.

Nå mistet jeg all respekt for Abu. Det er Elizabeths skyld at folk i Sør-Asia hater hverandre!?🤪 konflikten mellom indere og pakistanere/hinduer og muslimer er engelskmennenes feil!?🤪

Herregud 🤪

  • Liker 41
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mindfulness skrev (1 time siden):

Jeg er så irritert på dette, for jeg hadde egentlig litt sans for henne. Så viser det seg at hennes verdier er helt på trynet. Tenk å holde på slik som det der. Jeg er faktisk rystet. 

Ja, jeg hadde respekt for den dama der, men de nyeste istagram-postene er usmakelige. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Villfisker

For en motbydelig ting å si til/om et menneske. Hun kommer med grove beskyldninger uten rot i virkeligheten også. Rett og slett usmakelig. Hadde vært flau om hun var i min familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den logikken der så må hun jo hate alle arabere, grunnet den enorme slavehandelen som pågikk i over 1000 år?

  • Liker 28
  • Hjerte 3
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (1 time siden):

Har aldri likt Rawda. Sett flere intervjuer med henne,  og hun virker alltid hatsk mot hvite og Vesten.  Hatsk og nedlatende, egentlig.  

Hvordan våger hun å komme hit og kalle seg norsk da med de holdningene?! 

Stakkars, har hørt alt fra dette til at hun er reptil, synes det er toppen av dumskap. Hun var en søt gammel dame som holdt koken til det siste, og det er mange i familien hennes som sørger. Charles har mistet mammaen sin og må rett ut og bevise seg selv for folket og i tillegg takle sånne stygge kommentarer om sin døde mor.

Folk er råtne altså. Har noen sånne på min venneliste dessverre som er så alternative og all is one, love love love, men når en gammel dame dør så feirer de?! Æsj altså!

  • Liker 18
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, fotosyntesen said:

Hun er jo pen da...Vi gir litt slingringsmonn til dumme modeller. Ikke sikkert hun mente det så hardt som det kom ut.

Nåvel. I artikkelen som er linket til i HI, vises det til at hun fikk noen reaksjoner på sitt utsagn, hvorpå hun da svarte slik:

"Does slavery sit well with you? 😂 Imagine being african and uttering those words? The witch is dead and your mind is still colonized. Let me get back to my celebration! 💃🏾🥳💃🏾"

"I wish she died on my birthday which is only in few days. I can't think of a better gift. Ancestors getting payback!"

"Anywhoo..feel free to block/unfollow me if you are "disturbed" 😭 Specially fashion ppl who are going to make endless work inspired by the "queen" hahah! Your talentless creatures always amuse me."

(Sitert ordrett fra skjermdump vist i tidligere nevnte artikkel)

Endret av Ichiko
  • Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...