Gå til innhold

Gave til 15 år gammel jente


Leo

Anbefalte innlegg

Jeg har plutselig blitt "tante" til en 15 år gammel jente og jeg har vridd det stakkars hodet mitt for å finne på noe lurt. Litt av problemet er at jeg aldri har møtt henne siden hun bor veldig langt unna, så jeg vet lite om hva slags type hun er.

Jeg aner virkelig ikke hva som er "in" blant dagens 15 åringer, så jeg håper noen her kan opplyse meg og komme med noen gode ideer! Jeg (og onkelen) vil jo at hun skal få noe hun kan/vil bruke... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tenkt på det jeg også, men hun bor i Hammerfest og jeg aner ikke hva slags butikker som finnes der...

Sjekk hvilke senterkjeder som har sentre i nærheten, Thon har vel noen, Steen og Strøm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.... Nå har jeg sjekket litt og med fare for å fornærme noen, må jeg bare si at Hammerfest ikke akkurat fremstår som noe "shoppingmekka"....

Jeg har aldri vært der, så kanskje noen har gode tips? Tips til andre gaver mottas selvfølgelig også med stor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pilgrim-armebånd ;)

Kikket jeg på i går faktisk (Etter et tidligere tips jeg leste fra deg faktisk ;) , men jeg ble så forvirret og mange av dem var mye dyrere enn jeg hadde tenkt. Er det noen som er "kulere" enn andre? Dessuten litt "irriterende" når jeg har mange Pilgrim-smykker liggende som jeg sjelden/aldri bruker... :ler: (Nei, jeg har ikke vurdert å gi henne smykker jeg selv har brukt).

Endret av Leo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med noen velduftende kroppspleie-produkter fra Bodyshop?

Nei huff - da jeg var på den alderen syntes jeg sånne gaver var kjempeteite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen forslag:

*Cd eller dvd (som regel lette å bytte hvis hun har de fra før, evt. ikke har sansen, kjøp gjerne i samme butikk-kjede som finnes der hun bor hvis mulig)

* En tøff veske eller sekk

* Stilige notatbøker

* kontantkort til mobil

* Dusjsåpe og deodorant i samme merke

* Sokker, skjerf og hansker

* Stilig belte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg haaaatet å få såper etc da jeg var på den alderen. Det gikk inflasjon i slike gaver da jeg var yngre, så jeg var litt mettet på de tiden. NÅ, derimot, nå er jeg klar for sånt igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hårføner, rettetang eller krølltang (ettersom)?

En stilig filofax for 2006?

Parfyme?

En sesong DVD´er fra en TV-serie, f.eks. Friends.?

En tøff veske?

Dette er iallfall ting JEG ville blitt glad for da jeg var 15. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillebroren min fikk 5-6 sett med deodoranter og aftershave osv da han var 14 år. Han spurte meg litt bekymret senere på kvelden om han luktet vondt ?

Han var litt redd for at det var dårlige skjulte hint.

Jeg trøstet med at tanter og onkler sliter veldig med å finne gaver til den aldersgruppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men da må man selv ha konto i DnB Nor.

Ellers: har hun noen hobbyer/interesser du kan kjøpe noe til? Hva med noen gode teer, og søte/stilige tekopper til? Velduftende lys med holder, evt kunstlys (fra Løiten)? Bøker (F.eks. fra shopoholiker-serien) er vel alltid velkomment. Gavekort på CD eller bokhandel? Finn ut hvilke kjeder de har både i din og hennes by, så kan du kjøpe gavekortet i tilsvarende butikk i din by som hun kan bruke i sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...