Gå til innhold

Ellen Aabol

S0lstraalen

Anbefalte innlegg

Lurer på så mye😅 har moren fått ny type? Hvem er Leif? Hvor er det blitt av Tobias? Hva ble det til etter legetimen, får hun stå på skøyter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror Leif er typen til mora. De sov på samme rom, og det er litt spesielt å ha med seg en venn vi aldri har hørt om før om han ikke er typen.

Virker som Ellen og Tobias har gjort det slutt. Hun virket generelt sett mye irritert på han før hun dro, klaga over at han var syk osv. Hun sa først at han skulle være med, men plutselig skulle han ikke. Og hun har ikke nevnt han siden hun dro, eller sett han siden hun kom tilbake. Er nok slutt.

Tviler på at hun får stå på skøyter, da hadde hun nok sagt det. Virker heller ikke som hun egentlig bryr seg så mye siden hun ikke klarer å ta vare på og restituere foten, og prioriterer å gå med hæler framfor det. Har vel et større behov for å "føle seg fin" enn å stå på skøyter.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hesteelsker skrev (2 timer siden):

Tror Leif er typen til mora. De sov på samme rom, og det er litt spesielt å ha med seg en venn vi aldri har hørt om før om han ikke er typen.

Virker som Ellen og Tobias har gjort det slutt. Hun virket generelt sett mye irritert på han før hun dro, klaga over at han var syk osv. Hun sa først at han skulle være med, men plutselig skulle han ikke. Og hun har ikke nevnt han siden hun dro, eller sett han siden hun kom tilbake. Er nok slutt.

Tviler på at hun får stå på skøyter, da hadde hun nok sagt det. Virker heller ikke som hun egentlig bryr seg så mye siden hun ikke klarer å ta vare på og restituere foten, og prioriterer å gå med hæler framfor det. Har vel et større behov for å "føle seg fin" enn å stå på skøyter.

Men så trist om det er slutt med Tobias de var jo så skjønne sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemyoghufsa skrev (På 5.11.2024 den 12.58):

Men så trist om det er slutt med Tobias de var jo så skjønne sammen

Syns egt Tobias ikke godtok Ellen helt for den hu er jeg. Altså, når Ellen var sprudlende og glad for noe og ville vise frem ting til han, så så han bare irritert ut flere ganger🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymMamma99 skrev (3 timer siden):

Syns egt Tobias ikke godtok Ellen helt for den hu er jeg. Altså, når Ellen var sprudlende og glad for noe og ville vise frem ting til han, så så han bare irritert ut flere ganger🤷🏻‍♀️

Tror jo det skulle være tull fra hans side. Men jeg vil tro hun ikke er slik når kameraene er av, og han kanskje synes det er slitsomt å navigere Ellen som gjør seg til og Ellen når kameraene er av

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hesteelsker skrev (14 minutter siden):

Tror jo det skulle være tull fra hans side. Men jeg vil tro hun ikke er slik når kameraene er av, og han kanskje synes det er slitsomt å navigere Ellen som gjør seg til og Ellen når kameraene er av

Godt poeng, men fikk allikevel en dårlig vibe fra han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymMamma99 skrev (51 minutter siden):

Godt poeng, men fikk allikevel en dårlig vibe fra han.

Ja virka litt som han var litt for glad i rampelyset. Tok vel hva, noen uker, før han var fast inventar på snappen hennes og i blant til og med styrte den selv

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hesteelsker skrev (11 minutter siden):

Ja virka litt som han var litt for glad i rampelyset. Tok vel hva, noen uker, før han var fast inventar på snappen hennes og i blant til og med styrte den selv

Helt enig, gikk litt fort. Spent på når Ellen legger ut noe om det, og hva hun sier😅 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymMamma99 skrev (33 minutter siden):

Helt enig, gikk litt fort. Spent på når Ellen legger ut noe om det, og hva hun sier😅 

Synes det er så merkelig at hun skrev noe som "jeg får ikke sett kjæresten min på 11 dager" da hun var på vei til India. Så det virker som de må ha slått opp mens hun er borte.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymMamma99 skrev (På 11.11.2024 den 13.58):

Hun må jo nesten si noe for regner med det er en god del spørsmål etter Tobias på hennes snap

også om hvorfor hun er og står på skøyter før hun er 100% på benbruddet

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hesteelsker skrev (På 11.11.2024 den 14.32):

Synes det er så merkelig at hun skrev noe som "jeg får ikke sett kjæresten min på 11 dager" da hun var på vei til India. Så det virker som de må ha slått opp mens hun er borte.

Eller kanskje han ikke hadde råd til å bli med? Nådde vaksiner etc? Men siden vi ikke har hørt noe om han siden så virker det som brudd/pause/tatt et steg til bake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemyoghufsa skrev (4 minutter siden):

Hun må jo nesten si noe for regner med det er en god del spørsmål etter Tobias på hennes snap

Helt ærlig nå, tror jeg hun melker det litt. Litt blanding av det å prosessere bruddet først selv, men også at hun antageligvis får MASSE visninger hver dag av folk som er inne å sjekker om hun har fortalt noe enda. Tjener vel rått på det der😅

Hu er blitt litt forandra syns jeg, hu var ikke sånn før. Nå bruker hun en del clickbates også.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemyoghufsa skrev (På 13.11.2024 den 20.04):

På Snap sa hun at hun hadde fått lov av legen til å stå på skøyter så lenge hun ikke hoppet… men hun hoppet et par ganger likevel for å teste hva beinet tålte… 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymMamma99 skrev (På 13.11.2024 den 20.11):

Helt ærlig nå, tror jeg hun melker det litt. Litt blanding av det å prosessere bruddet først selv, men også at hun antageligvis får MASSE visninger hver dag av folk som er inne å sjekker om hun har fortalt noe enda. Tjener vel rått på det der😅

Hu er blitt litt forandra syns jeg, hu var ikke sånn før. Nå bruker hun en del clickbates også.

Nå er hun jo ikke pliktig til å fortelle oss noe om det. Kanskje hun trenger tid til å prosessere det. Hun deler nokk når hun er klar for det. Synes det er rart når folk begynner å spekulere i om moren til Ellen har funnet en ny. Det har vi i hvertfal ikke noe med. Og jeg tenker i tilfelle, så fint for hun. Alle fortjener å leve livet med en man elsker🫶🏻.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym35445 skrev (9 minutter siden):

Nå er hun jo ikke pliktig til å fortelle oss noe om det. Kanskje hun trenger tid til å prosessere det. Hun deler nokk når hun er klar for det. Synes det er rart når folk begynner å spekulere i om moren til Ellen har funnet en ny. Det har vi i hvertfal ikke noe med. Og jeg tenker i tilfelle, så fint for hun. Alle fortjener å leve livet med en man elsker🫶🏻.

Når man deler hvert minutt av livet sitt, og i tillegg velger å dele minutt for minutt av en ferie man deler med andre så er det ikke til å unngå at folk blir nysgjerrige på feks hvem denne mannen som aldri har blitt introdusert og som er med på ferie er, hvilken relasjon han har til de andre på ferie osv. Synes det er så absurd å forvente at man uhemmet skal kunne dele av eget liv og attpåtil ønske at folk følger med på det, samtidig som man forventer at de som følger med ikke skal gjøre seg opp tanker, spekulere eller bli nyskjerrig på det man har valgt å dele

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tobias begynte hvertfall å følge meg på Instagram i overigår, og liket masse av bildene mine. Så da håper jeg for hennes del det er slutt😅 Egt bare derfor jeg tittet innom her

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym35445 skrev (På 15.11.2024 den 15.34):

Det er kvinneguiden du er innpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon_5665 skrev (15 timer siden):

Tobias begynte hvertfall å følge meg på Instagram i overigår, og liket masse av bildene mine. Så da håper jeg for hennes del det er slutt😅 Egt bare derfor jeg tittet innom her

Hvem er du?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Munti skrev (På 18.11.2024 den 15.19):

Hvem er du?

Nå bekreftet hun jo brudd, så da var det jo heldigvis ingen ugang han bedrev :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...