Gå til innhold

Ellen Aabol

S0lstraalen

Anbefalte innlegg

6 hours ago, Bloodflowers said:

Hun sa på snap at hun ikke hadde nok følelser og valgte å avslutte det.

Det at hun ikke hadde nok følelser kan jo være et tegn på hun begynner å få for mye oppmerksomhet og har for mange potensielle partnere.

Følelser må dyrkes hvis de skal vare.

Jeg håper hun blir flinkere til å beskytte seg etterhvert som hun blir mer populær. Ellen doxxer seg selv jevnlig, og det er jo en oppskrift på uønsket oppmerksomhet. 

Det er ikke lenge siden hun delte mobilnummeret sitt på Snap liksom. 🙈

Endret av Eydieychdi
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Eydieychdi skrev (På 4.7.2024 den 20.35):

Det at hun ikke hadde nok følelser kan jo være et tegn på hun begynner å få for mye oppmerksomhet og har for mange potensielle partnere.

Følelser må dyrkes hvis de skal vare.

Jeg håper hun blir flinkere til å beskytte seg etterhvert som hun blir mer populær. Ellen doxxer seg selv jevnlig, og det er jo en oppskrift på uønsket oppmerksomhet. 

Det er ikke lenge siden hun delte mobilnummeret sitt på Snap liksom. 🙈

Har også bitt meg merke i at hun deler vanvittig mye…Er det ikke stressende at så mange vet alt om kjærlighetslivet hennes? Ikke minst for de hun dater…Ville fått noia om jeg visste at hun jeg tok med på resturant skulle fortelle alle følgerne hennes om meg etterpå! 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bydue skrev (På 16.7.2024 den 4.15):

Har også bitt meg merke i at hun deler vanvittig mye…Er det ikke stressende at så mange vet alt om kjærlighetslivet hennes? Ikke minst for de hun dater…Ville fått noia om jeg visste at hun jeg tok med på resturant skulle fortelle alle følgerne hennes om meg etterpå! 

Isabel Raad wannabe..

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer egentlig med dobbel date og trippel date opplegg.. 

Er det normen i samfunnet nå eller bare noe hennes vennegjeng driver med ?

Jeg er godt etablert med barn og 8 år siden sist jeg var singel, så ble litt nysgjerrig. 

Det må være skummelt/rart for datene som alltid må på dobbel/trippeldates etterhvert. Da har hun jo venner som har veldig godt innblikk i dating livet hennes. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker 31 skrev (3 timer siden):

Hva skjer egentlig med dobbel date og trippel date opplegg.. 

Er det normen i samfunnet nå eller bare noe hennes vennegjeng driver med ?

Jeg er godt etablert med barn og 8 år siden sist jeg var singel, så ble litt nysgjerrig. 

Det må være skummelt/rart for datene som alltid må på dobbel/trippeldates etterhvert. Da har hun jo venner som har veldig godt innblikk i dating livet hennes. 

Aldri hørt at det er vanlig. Sikkert bare hennes greie. Hun er too much. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruktfatet skrev (6 minutter siden):

Aldri hørt at det er vanlig. Sikkert bare hennes greie. Hun er too much. 

Enig. Tenker det må være svært spesielle menn som er interessert i henne. Ikke bare fordi hun ler seg halv ihjel av alt og ingenting - bare det er en ick for mange, men også fordi det virker som hun nok også trenger noen som ikke bryr seg om å bli utlevert (direkte eller indirekte) jevnt og trutt i hennes kommersielle kanaler. Jeg tror det er svært få normalt oppegående mennesker som lever «normale» liv som setter pris på at deres nærmeste bretter ut livet sitt og deres på nett for hvem som helst til å se og kommentere på. Mener Ellen nevnte at moren til han hun holder på med nå følger henne på snap, så når hun har deiget seg i bikini på stuegulvet, nesten flashet seg mens hun redde opp sengen, hatt latterkrampe og gråtetokter over helt banale greier så satt jaggu svigermor å så på. Svigermor har garantert ha gjort seg opp noen tanker om Ellen før sønnen ble involvert med henne, og bare dét er jo en situasjon jeg regner med de fleste ikke hadde vært helt komfortabel med.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AntiBullshit skrev (28 minutter siden):

Enig. Tenker det må være svært spesielle menn som er interessert i henne. Ikke bare fordi hun ler seg halv ihjel av alt og ingenting - bare det er en ick for mange, men også fordi det virker som hun nok også trenger noen som ikke bryr seg om å bli utlevert (direkte eller indirekte) jevnt og trutt i hennes kommersielle kanaler. Jeg tror det er svært få normalt oppegående mennesker som lever «normale» liv som setter pris på at deres nærmeste bretter ut livet sitt og deres på nett for hvem som helst til å se og kommentere på. Mener Ellen nevnte at moren til han hun holder på med nå følger henne på snap, så når hun har deiget seg i bikini på stuegulvet, nesten flashet seg mens hun redde opp sengen, hatt latterkrampe og gråtetokter over helt banale greier så satt jaggu svigermor å så på. Svigermor har garantert ha gjort seg opp noen tanker om Ellen før sønnen ble involvert med henne, og bare dét er jo en situasjon jeg regner med de fleste ikke hadde vært helt komfortabel med.

Hvor gammel er hun egentlig? Virker utrolig umoden. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruktfatet skrev (14 minutter siden):

Hvor gammel er hun egentlig? Virker utrolig umoden. 

24. Eller blir det. Født i 2000

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte le litt når hun sa hun skulle spise på Tranen og uttalte det slik vi uttaler Møllers tran. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny bil igjen ? Tjener tydeligvis godt på å være influenser..

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har blitt gørr kjedelig, og det er det ikke ofte jeg skriver om noen... 

Fra å ha daglig, inspirerende kjøkkentjeneste med prøvelser og feiling, masse deilige retter og søtt av alle ulike smaker, har hun gått til å snappe om bil, klær, events, dates, sminke, og kanskje én matrett i uka. 

Jeg har fulgt henne i flere år, og har beundret hvor langt hun kom i sin unge alder, men nå gidder jeg ikke bruke tiden min på det fjaset. Beklager Ellen, men det er gørrkjedelig innhold og de fleste som fulgte deg for et år siden fulgte deg for kokkeleringen din. Alt det andre fjaset får man hos så uendelig mange andre influensere. Takk for meg :)

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan kjenner hun Isabell Eriksen egentlig? De to virker jo vidt forskjellig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (8 timer siden):

Fra å ha daglig, inspirerende kjøkkentjeneste med prøvelser og feiling, masse deilige retter og søtt av alle ulike smaker, har hun gått til å snappe om bil, klær, events, dates, sminke, og kanskje én matrett i uka. 

Jeg har fulgt henne i flere år, og har beundret hvor langt hun kom i sin unge alder, men nå gidder jeg ikke bruke tiden min på det fjaset. Beklager Ellen, men det er gørrkjedelig innhold og de fleste som fulgte deg for et år siden fulgte deg for kokkeleringen din. Alt det andre fjaset får man hos så uendelig mange andre influensere. Takk for meg :)

Samme her. Så kjedelig! Var lynkjapt innom nå, 3 snapvideoer av ikke-fungerende printer:hæ:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, Gipetto said:

Men hvordan kjenner hun Isabell Eriksen egentlig? De to virker jo vidt forskjellig! 

De er naboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (På 25.7.2024 den 13.42):

Jeg lurer nesten på om det er for å tjene penger. Virker som hun med vilje poster utrolig mange kjedelige snaps så man må bla seg gjennom mange annonser for å komme til clickbaiten man så…Sånn hallo, vi trenger vel ikke se på at du stabler inn og ut av oppvaskmaskinen? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er sikkert pirk og slemt, men hun vil jo være veldig veltalende. Hun sier oG, sUkker, OSlo, men i får hørte jeg at hun hadde kjøpt noe i Kina for en «slik og ingenting». 

Endret av Marsipan123
En bokstav for lite.
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har idé om hvorfor hu ikke dro til Afrika? Hun snakket ikke om annet i en god tid, før det plutselig ikke ble noe av. Hun sier stadig at hun skal forklare senere, men det virker ikke som det skjer..

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsipan123 skrev (På 2.8.2024 den 13.49):

Dette er sikkert pirk og slemt, men hun vil jo være veldig veltalende. Hun sier oG, sUkker, OSlo, men i får hørte jeg at hun hadde kjøpt noe i Kina for en «slik og ingenting». 

Hun er så opptatt av å høres "fin" ut, at det ender opp med at hun uttaler ting feil. Ikke første gang. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg kommer ikke over at hun fylte glassflasker med melk for å reklamere for «smart-oppbevaring». 🙃

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eydieychdi skrev (2 timer siden):

Jeg kommer ikke over at hun fylte glassflasker med melk for å reklamere for «smart-oppbevaring». 🙃

I tillegg så hyllet hun jo Boxo da hun ble sponset av de - hvorfor er ikke de boksene bra nok lengre?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...